"Speedgezicht" ?

FreeMinds

Newbie
Hee,
Ik ben er van op de hoogte dat je vaak aan mensen kan zien dat ze speed gebruiken.
Ik wil zelf ook een keer speed gebruiken, maar ik vroeg me af of je dat al echt na één keer kan zien (de volgende dag bijvoorbeeld) of dat je pas echt van die ingevallen wangen krijgt als je heel lang gebruikt. Wat is de gemiddelde periode dat je er echt slecht uitziet? En wat zijn jullie ervaringen?
Thanks! x

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Je ziet er na eenmalig pep gebruiken echt niet in een keer heel anders uit hoor, je zal er de volgende dag wellicht ietsjes vermoeider uitzien maar dat valt vaak ook wel mee. Wellicht dat je na een eenmalige meerdaagse speed binge wat meer uiterlijke veranderingen ziet, maar ook dat betwijfel ik eerlijk gezegd.

simonsnel

Experimenterende gebruiker
Meestal heb je na de eerste keer pep snuiven gelijk een erg grauwe huid en een verneukt gebit. Dit trekt later wel weer bij, maar je zult voor de rest van je leven een beetje pips zien.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
simonsnel zei:
Meestal heb je na de eerste keer pep snuiven gelijk een erg grauwe huid en een verneukt gebit. Dit trekt later wel weer bij, maar je zult voor de rest van je leven een beetje pips zien.
Pips is ook een verbastering van peps :P

MeejheM

Badass junkie
Het effect van pep/Amfetamine zul je echt niet voor de rest van je leven blijven dragen. Mijns inziens herkent slechts een klein aandeel van de bevolking je symptomen, en dat dan zelfs in de directe uren na inname.

simonsnel

Experimenterende gebruiker
MeejheM zei:
Het effect van pep/Amfetamine zul je echt niet voor de rest van je leven blijven dragen. Mijns inziens herkent slechts een klein aandeel van de bevolking je symptomen, en dat dan zelfs in de directe uren na inname.

Waarschijnlijk wel. Dan hebben we het nog niet eens gehad over het feit dat je ook gelijk de rest van je leven een hardnekkige speedverslaving met je mee zal dragen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
simonsnel zei:
Waarschijnlijk wel. Dan hebben we het nog niet eens gehad over het feit dat je ook gelijk de rest van je leven een hardnekkige speedverslaving met je mee zal dragen.
Na één keer gebruiken? Wat voor slappe zak ben jij dan?

Bobsacamano

Badass junkie
Dit had jij moeten snappen

Exceptional Insight zei:
simonsnel zei:
Na één keer gebruiken? Wat voor slappe zak ben jij dan?

pittoresk

Newbie
Aan Herman Brood zag je het ook pas na drie decennia. En dan laat ik die 1.5 liter gedestilleerd voor het gemak ff buiten beschouwing. Met andere woorden: je hebt er iets mee, of je hebt er niets mee. Er zijn er die gebruiken structureel al jaren en hebben nergens last van, ken er ook die na 'n week de snappert al aan het zoeken zijn en al lichtelijk paranoïde raken!

benzzzy

Badass junkie
Het enige probleem dat je zal hebben zijn je pupilen die dingen kunnen na een dag/nacht pep tot max. 48 uur opvallend groot blijven maar als je je gwn normaal gedraagd zullen niet gebruikers het niet snel zien

Bovenaan