Melissaaaa!
Je bent een supermooie vrouw

.
Maar ik snap je frustratie ook heel goed.
Ik ben net een kilo of 20-22 kwijtgeraakt.
Ik heb een deeltje door stress verloren, maar ben ook door dit middeltje wat kilootjes kwijt, niet mij bewuste plan, maar nam het wel eens voor mijn innerlijke rust, doordat ik adhd-er ben. Ik ga hierdoor veel gezonder eten, drink veel meer water. Ik wilde wel blijven eten, dat viel ook niet altijd mee. Ik kan er ook heel goed vanaf blijven, zowiezo omdat er altijd een heel groot schuldgevoel om de hoek bij komt kijken en ik het zowiezo niet wil doen, als het doordeweeks is. Ik kan ook heel goed zonder en heb nu ik die kilo's kwijt ben heb ik wel de motivatie om op gewicht te blijven en heb af en toe wel zin in wat lekkers, maar dat ik die kilo's kwijt ben, heeft me dus wel dat extra doorzettingsvermogen gegeven om zo ook goed op te letten en door te gaan. Wat is het altijd klote he. Ik ben nog niet tevreden. En ik blijf echt nog afvallen door mijn drukke dagschema.
Maar het is natuurlijk altijd beter om af te vallen met behulp van misschien een dietiste in de arm te nemen.
Het is altijd zo ingewikkeld met die dieetgoeroes. Al die ingewikkelde termen, maar ik heb ook een dietiste in de arm genomen een paar jaar geleden en als zij een dieet samenstelde was het allemaal een stuk minder ingewikkeld.
Ik wil binnenkort wel weer wat gaan sporten, want het van 4 a 5 keer per week jaren geleden helemaal naar niks wil ik graag weer wat opkrikken.
Heb nog net de kracht niet helemaal om er weer aan te beginnen, maar als je eenmaal bezig bent groeit de zin om te sporten vanzelf.
Meissie, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, het is jouw lichaam. Als je het doet, kijk eerst voor jezelf of je met jezelf die afspraak kunt maken het niet elke dag te doen, als je toch besluit het te doen. Weet dat je als je het een paar keer per week zou nemen in een capsule, je de dag erna best moe kunt zijn. Neem als je het besluit toch te doen de capsule smorgensvroeg in, zodat je savonds toch nog kan slapen.
Haal magnesiumtabletten en vitaminetabletten. En zoals al eerder geadviseerd door Stonie Omega/Visolietabletten.
Ik wens je in elk geval heel veel succes en we kunnen altijd keer samen rondje gaan trimmen!