speeddieet

melissa

Wijs gebruiker
ik heb een vraagje aan jullie...
nadat ik met coke gestopt ben,ben ik (ik durf t bijna niet te zeggen)in 1 jaar tijd 13 kilo aangekomen :openmouth: :flushed:
ik eet niet meer dan gewoonlijk,en beweeg niet minder.
ik gebruikte alleen maar in t weekend,kan dit zoveel verschil hebben uitgemaakt op mijn gewicht.
de laatste tijd eet ik bewust,en beweeg ik meer...
cola is omgeruild voor water,witbrood voor grof volkoren en niks meer na 7 uur....
maar ik val gewoon niet af.
nu wil ik op aanraden van een "vriendin"een maand lang een speeddieet volgen.
ik ben er huiverig voor,maar mijn wanhoop is op dit moment groter.
ik heb vroeger wel eens dieetpillen uit belgie gehad waar speed (of iets soortgelijks in zat)dat werkte prima.
maar helaas zijn ze nu zelfs in belgie verboden.
maargoed to the point.....
ik wil t niet opsnuiven,omdat ik de tijd van poeder in mijn neus stoppen ver achter me wil laten :wink:
het goedje in een vloeitje stoppen en inslikken lijkt me ook niks...
dus vroeg ik me af kun je t ook door water gooien of is dan de hele werking weg :rolleyes:
en word ik er niet zoals coke "space"van of para (nog erger) ik moet nmlk nog wel naar mijn werk ed.
en wat zou de juiste hoeveelheid zijn om een hongergevoel te stoppen.

ik weet dat dit niet erg verantwoord is(ik ben een groote meid).
maar ik ben de wanhoop zo een beetje nabij.
ik heb geen zin in vooroordelen,dus aub bespaar me dat...
maar goede raad is welkom...

dikke kus melis

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
neem iedere ochtend 20-30 mg dex nooit meer ....
kap ermee na 30 dagen en eet alleen maar sla water en bruin brood
neem iedere dag visoliepillen ( omegazuren ) en heel veel vitmamines.

Bonie

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Meisje meisje, pas goed op hiermee!!!!!! Ik ben ooit op zo'n manier in een zware speedverslaving beland, en ja ik dacht ook dat ik wel een grote meid was.... En als je weer stopt met speed, kom je keihard weer in kilo's aan....

Antondebeuker

Experimenterende gebruiker
Je kan speed prima oplossen in water hoor, een vriendin van mij doet het altijd in de thee. Werkt prima.
Hoeveel je nodig hebt hangt in grote mate van je dealer af, speed wordt vaak nogal grof versneden, dus ik zou het zeker in jou geval ff laten testen zodat je weet hoeveel van het poeder daadwerkelijk amphetamine is.
Speed zal je niet direct paranoia maken ofzo, wel als je het langere tijd dagelijks blijft gebruiken, dan ga je overal spoken zien. En insecten. :smoke:

Ik begrijp dat je het nog niet eerder hebt gebruikt, dan zijn de effecten in het begin wel vrij heftig.
Niet zozeer dat ge keihard gaat ofzo (zoals met bijv. xtc), maar wel lulkicks, je praat iedereen de oren van het hoofd, en je barst van de energie.
Werken met speed op kan wel, hangt een beetje van het soort werk af natuurlijk, maar de eerste keren zou ik daar wel mee oppassen, je hebt zelf vaak niet in de gaten hoe overactief je bent, dat kan voor collega's best irritant zijn.

Als je goeie speed hebt, dus 35% of meer, zou ik maximaal 50mg per dag nemen, dat is genoeg. Dan heb je wel de energie, maar geen klapkaak of bolle ogen.

Verder, probeer die extra energie om te zetten in iets positiefs, en hou rekening met slaapproblemen, zeker de eerste week.
Drink veel water, thee, sap, etc., en eet alleen maar supergezond.
De verleiding is groot om gewoon maar niks te eten, maar dat is geen goed idee, de dag erna heb je daar spijt van, echt waar.

Speed is niet zo verslavend als coke, maar pas wel op, zoals Bonie al zegt, kap er na een maand weer mee, dat zal al moeilijk genoeg zijn.
Maar als je met coke kan stoppen moet dat geen al te grote problemen opleveren.
Want dat er beslist gezondere manieren zijn om af te vallen wist je al. :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik heb het 6 maanden lang gedaan .... op 36%-46% normale pep.

je gedrag zal dan negatief veranderen, voor je het weet heb je er heel veel andere problemen bij.

zonder pep is het beste !!

ga 2 x per 6 km wandelen zo snel als je maar kan.

ZONDER PEP IS HET BESTE !!!

:wave:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Afvallen met pep is het domste wat je kan doen. Als je het echt graag wilt ga dan gewoon gezond eten en veel sporten. Wie wat wil zal er wat voor moeten doen...

tijdbom

Afvallen met speed als je zonder niet kunt afvallen heeft helemaal geen zin want het komt er dan toch wel weer bij als je stopt, en je kunt niet eeuwig door gaan met innemen (als je geen junk wil worden).
Als je er voor kunt zorgen dat je wel begint af te vallen maar het gaat nog heel traag (en ja, goed afvallen gaat nou eenmaal traag, sonjabakkeren met 3kg per week werkt niet op de lange termijn), kun je het wel versnellen met speed.

En dan nog is het geen goed idee omdat het speed is een geen homeopathisch middeltje van de tuinen, maar dat is al door anderen gezegd.
Ik snap trouwens niet hoe je bij het idee komt om op structurele basis speed te gaan nemen als je net uit een cokeverslaving komt maar goed.

Er zitten hier genoeg mensen die kennis hebben op het gebied van zowel voedsel als bewegen die je kunnen helpen om af te vallen zonder speed. Ik raad het je ook af om af te vallen met pep.

3970

Wijs gebruiker
Een goede vriendin van me is ook bezig met een "speeddieet", ofwel een dexdieet om precies te zijn. Het lijkt een goed idee, maar brengt gaandeweg natuurlijk problemen met zich mee. In het begin gaat het lekker, maar dan slaat de gewenning/tolerantie toe. Je krijgt weer honger, je krijgt er geen energie meer van, dus je gaat meer nemen, want anders val je niet af....

Ik moet zeggen dat zij er wel mee afvalt, maar ik denk dat dat ook veel te maken heeft met haar manier van eten/leven nu. Ze kan gewoon eten met de Dex, maar beperkt dit tot het hoognodige. Maar zou ze dat zonder de speed nie doen? Ik weet het niet. Ik vind het in ieder geval riskant, je gedrag kan er namelijk ook door veranderen, en dan hebben we het nog niet over de verslaving. Mijn advies; laat de speed liggen....

Hemi

Serenity

Badass junkie
Marla Singer zei:
Meisje meisje, pas goed op hiermee!!!!!! Ik ben ooit op zo'n manier in een zware speedverslaving beland, en ja ik dacht ook dat ik wel een grote meid was.... En als je weer stopt met speed, kom je keihard weer in kilo's aan....

Same here. Weliswaar geen 'zware' verslaving, maar het werd wel verdomt lastig om ermee te sporten.
Je kan ook naar een dieetiste gaan. Is iets duurder en kost geld, maar je houdt toch van je eigen lichaam? En van je kids? Die gaan er op den duur aan onderdoor als je hiermee begint.
Sowieso, na een weekje wordt je lichtelijk paranoia en je humeur wordt er ook niet mooier op.
Ik raad het je af melissa. Je bent een mooie vrouw en dat weet je best. Wat maken die paar kilootjes nou uit.

Endymion

Beter verdiepen in training en voeding zal je meer doen dan een maand speed gebruiken.

Een maand pep gebruiken is niet de oplossing. Het komt daarna net zo hard weer terug.

Je zal toch je voeding en/of trainingsschema moeten aanpassen als je nog niet afvalt.

Harder/anders trainen of minder/anders eten of beide.

Shana_P

Belezen gebruiker
Ik vind het een zeer stom en belachelijk idee eigenlijk.
Stel je voor dat er zo een speed verslaving begint...
En trouwens, de kilo's die je verliest komen er achteraf zoiezo weer bij, hoe je het draait of keert.
Speed zou ik ook niet in je drinken kappen als je tenminste nog wil doorgaan met mooie tanden, tenzij die toch al verneukt zijn door de c...

Shana_P

Belezen gebruiker
Oh ja ik zou je gewoon adviseren om naar een diëtist te gaan, die kan je op professionele manier vakkundige informatie verstrekken om je probleem te bestrijden.
Wees wel eerlijk tegen hem/haar.

henkie84

Bewuste gebruiker
Wilde je dan elke dag speed gaan pakken? Ben hier geen expert in, maar dit verneukt je lichaam meer dan dat het goed doet lijkt me? En zal ook lekker zijn voor je slaapritme.. :confused:

3970

Wijs gebruiker
henkie84 zei:
Wilde je dan elke dag speed gaan pakken? Ben hier geen expert in, maar dit verneukt je lichaam meer dan dat het goed doet lijkt me? En zal ook lekker zijn voor je slaapritme.. :confused:

Dat slapen hoeft er niet persé onder te lijden, mijn vriendin neemt elke dag Dex, en slaapt elke nacht als een roosje...al vanaf het begin dat ze neemt.

Solidius

Badass junkie

pretender

Belezen gebruiker
wat een gelul dit, dat afvallen door de speed..

ga gewoon meer sporten en nog bewuster eten/leven..

we weten allemaal dat je ervan afvalt maar je valt echt wel op een andere manier af mbt eindresultaat!...

maar goed ieder zijn/haar manier

als mijn vriendin dit zou overwegen heeft ze een probleem met mij iig

caoi

Taat

Bewuste gebruiker
Supervlieg zei:
Afvallen met pep is het domste wat je kan doen. Als je het echt graag wilt ga dan gewoon gezond eten en veel sporten. Wie wat wil zal er wat voor moeten doen...
Inderdaad, dit werkt totaal niet..
En na 30 dagen stoppen lukt waarschijnlijk ook niet meer omdat je er aan verslaafd raakt en het eigenlijk wel leuk vind gaan zo..
Bovendien raak je vooral vocht en spiermassa kwijt, geen vet
Het is gewoon kei ongezond om proberen af te vallen met speed, en het lukt uiteindelijk toch niet zoals je het zou willen :rolleyes:

Trust me! :wave:

Spylacopa

Belezen gebruiker
Ok ik doe dan ook maar een spreekwoordelijke duit in het zakje;

Sporten helpt sowieso het beste, houd je namelijk ook goed fit, en pep daarintegen totaal NIET.
Als je veel drang en motivatie hebt om af te vallen, als je het ECHT graag wil, dan moet sporten geen probleem voor je zijn.
Gewoon goed erbij eten, afwisselend. Niet persee alleen maar dingen zonder vet, want vet heb je zeker nodig om te verbranden.
Als je alleen maar sla en droog brood eet, kan je proberen te sporten wat je wilt, maar echt fit word je er niet van, en aangezien je lichaam dan je reserves weg traint, is het zelf slecht voor je lichaam. Je spieren kunnen op den duur verzuren, en probeer jezelf dan nog maar eens fit te voelen.

Conclusie;
wil je écht afvallen, ga dan gewoon sporten (vetverbranding-programma en conditie om het verbrandings-programma langer vol te houden)
En erg belangrijk; eet er goed en afwisselend bij.

melissa

Wijs gebruiker
ok duidelijk de meerderheid vind t geen goed idee,das wel duidelijk.
mijn motivatie kwam eigenlijk door t feit dat ik ooit is belgische afslankpilletjes had waar ook een kleine hoeveelheid speed in zat.
neem daarbij t feit dat adhders iedere dag ook een kleine hoeveelheid toegediend krijgen dus in mijn ogen kon t allemaal niet zoveel kwaad.
schijnbaar zat ik ernaast :confused:
sportschool dan maar,als ik tussen t huishouden mijn 3 kids en mijn werk en luie vent ergens tijd kan vrijmaken :(
anders maar de fiets weer uit de schuur voor de kleine afstanden :kots:

ik ben trouwens niet de enige met dit probleem,mijn mannetje is van 83 naar 96 kilo gegaan(maar hij kon t juist wel gebruiken).
ik sta nu ruim een jaar droog,maar wat een ellende krijg je ervan zeg :cry:
eerst wekenlange shit en ruzies om die shit te laten voor wat t is,dan wekenlang depresief zijn en als toetje 13 kilo extra bagage zien kwijt te raken.
als die kilo"s eraf zijn hoop ik dit hoofdstuk ver achter me te laten.

melissa

Wijs gebruiker
Serenity zei:
Ik raad het je af melissa. Je bent een mooie vrouw en dat weet je best. Wat maken die paar kilootjes nou uit.

wat ben je toch een schatje :hearteyes:
waren t maar een paar kilo"s lieverd dan had ik me niet zo druk gemaakt.
eerlijk gezegd zag ik er beter uit toen ik nog gebruikte :confused:
tis jammer dat ik geen voor en na foto kan plaatsen :rolleyes:

tijdbom

"anders maar de fiets weer uit de schuur voor de kleine afstanden"
Hooooooo dat is echt een van de eerste dingen die je moet doen als je af wilt vallen, weg die auto en wat vaker de fiets pakken. Op die manier kun je tussendoor steeds wat beweging pakken zonder er extra tijd voor in te ruimen, en zonder het echt als sport te benaderen.
Maar daar buiten zou je als nog moeten sporten

3970

Wijs gebruiker
melissa zei:
mijn motivatie kwam eigenlijk door t feit dat ik ooit is belgische afslankpilletjes had waar ook een kleine hoeveelheid speed in zat.
neem daarbij t feit dat adhders iedere dag ook een kleine hoeveelheid toegediend krijgen dus in mijn ogen kon t allemaal niet zoveel kwaad.
schijnbaar zat ik ernaast :confused:

Die Ionamin Forte, waar jij het over hebt, zouden geen speed moeten bevatten, maar Fentermine. In de praktijk bevatten ze echter vaak alleen maar Amfetamine (speed) en Caffeïne. En dan kun je inderdaad afvallen. De Amfetamine en Caffeïne geven je energie, nemen de eetlust weg, en houden je wakker. En dan val je inderdaad af. Wat hier ook beweerd wordt, dat je met Speed niet kunt afvallen, is natuurlijk stierenpoep. Je kunt van speed wel degelijk afvallen, en meestal doe je dat dan ook.

Maar, het is niet de manier. Op het moment dat je stopt, gaat je lichaam in de tegenaanval, en houdt alles vast uit de voeding die je tot je neemt, en je eetlust wordt groter. Met als gevolg dat je inderdaad weer net zo hard aankomt als dat je af bent gevallen, of nog erger. Per saldo verlies je dus...

Advies; bewegen, gezond eten, op gezette tijden eten, en veel aan sex doen :hearteyes:

Hemi

azgaza

Badass junkie
Als je gewoon consequent bent in gezond eten en regelmatig bewegen zal je misschien niet direct afvallen, maar op langere termijn misschien wel, speed breekt meer spiermassa dan vet af, dus op korte termijn val je van speed af, maar op de lange kan het problemen veroorzaken.

Er zjin websites waar je kan berekenen hoeveel calorieën je op een dag eet, als je dat verlaagt naar 1200-1500 zit je nog boven de hoeveelheid van een crashdieet, maar onder wat een volwassen vrouw nodig zou hebben, op die manier zou je wat kunnen vallen en het zou zelfs kunnen wennen.

De beste manier om dun te zijn / worden is denk ik nog steeds weinig, maar altijd gevarieert eten, dus elke dag iets anders en geen voedingsgroepen uitsluiten.

Hoe dan ook, een speed dieet maakt dus meer spieren dan vet stuk, en op lange termijn lijdt het tot een uitgezakt uiterlijk en een onvoormogen om te sporten en een slechte conditie, dus niet wenselijk lijkt me.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
melissa zei:
eerst wekenlange shit en ruzies om die shit te laten voor wat t is,dan wekenlang depresief zijn en als toetje 13 kilo extra bagage zien kwijt te raken.
als die kilo"s eraf zijn hoop ik dit hoofdstuk ver achter me te laten.

Zoooo herkenbaar dit!!! Mijn lief en ik zaten dus samen dagelijks aan de pep en er mee stoppen ging ook niet makkelijk, omdat we elkaar steeds weer "aanstaken", daar weer dikke ruzie om kregen, maar uiteindelijk toch wel gestopt voor 3 mnd en toen vlogen de kilo's er bij mij ook in sneltreinvaart aan. Ik werd er echt niet vrolijker op...

Inmiddels gebruiken we wel weer, maar niet meer zo vaak. Ik krijg op deze manier ook niet de kans om er weer van af te vallen, omdat ik nu telkens na gebruik een herstelperiode invoer. Inmiddels ben ik van 53 kg naar 63 kg gegaan, maar mijn lief vindt het helemaal niet erg dat ik wat vetrolletjes heb gekregen. Ik zie er tenminste wel weer gezond uit en dat is wel anders geweest!
Ik accepteer nu ook dat ik wat zwaarder ben geworden. Soms heb ik nog wel eens mijn zwakke momenten (ik worstel al vanaf mijn 16de met eetproblemen), maar een lief complimentje van mijn Tyler beurt me meestal wel weer op. Afvallen dmv speed probeer ik echt NOOIT meer, we gebruiken het nu alleen nog maar puur omdat we het lekker vinden! Als je het tot een paar keer per maand kunt beperken en daarbij goed eet en drinkt, blijft het tenminste ook nog gewoon leuk!

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
melissa zei:
en word ik er niet zoals coke "space"van of para (nog erger) ik moet nmlk nog wel naar mijn werk ed.
en wat zou de juiste hoeveelheid zijn om een hongergevoel te stoppen.

ik weet dat dit niet erg verantwoord is(ik ben een groote meid).
maar ik ben de wanhoop zo een beetje nabij.
ik heb geen zin in vooroordelen,dus aub bespaar me dat...
maar goede raad is welkom...

dikke kus melis

Hey je post is zeer herkenbaar voor mij. Niet zozeer het overgewicht door het beeindigen van een verslaving als wel het willen afvallen. Mag ik vragen hoe lang je bent en hoeveel je weegt? (Gewoon om een idee te krijgen..) Ik ben op zich helemaal niet te dik. Ben wel een slanker geweest en met de zomer in het vooruitzicht verlang k daar wel naar terug. Het liefst zou ik gewoon via de "makkelijke" weg snel een paar kilo kwijt willen raken en daarna gewoon verder gaan zoals ik t nu doe. Ik durf wel te zeggen dat ik extreem veel beweeg (een combinatie van werk, hobby en buitenleven) en ik eet niet per definitie veel of ongezond. Ik eet veel brood en drink door de week bijna alleen water en koffie. Genoeg daarover.. Vandaag en gister had ik mijn speed-dieet-test :) Wel toevallig dat je er net nu een topic over begint. Gister en vandaag heb ik voor het werk uit 3 lijntjes gesnoven (weet bij god niet hoeveel dat was) (ca. de lengte van een sigaret maar wel zeer dun gelegd) De effecten: veel energie, hele bek kapot van het knarsetanden (ik mag geen kauwgom op het werk :openmouth: ), de tijd ging supersnel, non-stop m'n collega's de oren van het hoofd kletsen :) en last but not least.. geen honger!! Doel bereikt. Ik wil dit niet non-stop gaan doen maar af en toe een dag lijkt me geen kwaad kunnen.

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit een superlelijke actie vinden, maar er zullen ook vast en zeker vrouwen/meisjes zijn die het stiekem wel begrijpen..

Ik voel me er goed bij en het werk gaat me lekker makkelijk af :openmouth:

Nou.. laat de killer reacties maar komen.. :wave:

(P.s. Voor éénieder die hierop negatief wil reageren.. ik snap het wel hoor. Ik til er gewoon niet te zwaar aa en wil het eens proberen. Het is toch ook wel komisch om je zo goed te voelen steeds op het werk :) Nou. oké ik lees het morgen wel... bye now :wave: )

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Opzich kan het wel, maar ook ik blijf erbij als ik zeg dat het niet de juiste manier is om af te vallen.

Maar even ter aanvulling op laatste post, het kan opzich wel, je krijgt ook geen honger. Maar het nare daarvan is weer dat je lichaam gaat teren op al je (vet)reserves e.d. en dat zweet je er ook uit. Dit kun je herkennen aan zo'n glimmende/vette huid en je ruikt het ook op een gegeven moment als je al een dagje meegaat. Niet prettig vind ik zelf.

Het enige wat je daar tegen kan doen is drie keer per dag douchen en steeds maar weer schone kleren aan doen enzovoort.

esmee

Belezen gebruiker
Ik begrijp het helemaal.

Dat het niet verstandig is begrijp ik ook.

Ben ook iemand die niet altijd naar zijn verstand luisterde ipv gevoel.

berbe

Bewuste gebruiker
Antondebeuker zei:
Speed is niet zo verslavend als coke, maar pas wel op, zoals Bonie al zegt, kap er na een maand weer mee, dat zal al moeilijk genoeg zijn.

zoals gewoon gezond ete
en antondebeuker
een bepaalde drugs is zo verslavend als het de gebruiker ligt
zal als vb mezelf nemen
voor mij is speed verslavender als coke
omdat ik het gevoel van speed meer waardeer dan van coke
voor speed zou ik nog wel 50 euro vrijmake als het zo duur zou zijn
coke is fijn als het gratis is:d
iemand die coke niet echt leuk vind kan na een lijn zegge van pffff dan vind ik die of die drugs fijner
snap je
en de afkicks en het lege depri gevoel je ook wel kan krijge van pep
make spêed ook veel verslavender en veel moeilijker om vanaf te rake
omdat dat je bij speed meestal de stap doet zetten voort eerst gebruike om het nare gevoel te verdringen
en als je dat straatje eens ingeslaan bent word het gevaarlijk
coke kruipt idd meer in je hoofd
maar als een persoon de effecten van speed leuker vind als van coke
dan is speed voor die persoon veel verslavender eh:)

htweeoo

Bewuste gebruiker
Met Speed afvallen is echt dom. Als je graga wil afvallen moet je er een inspanning voor doen. Val je nu niets af train harder, ga nog meer fitnessen bv zwemmen. Maar je moet er wat voor doen dan voelt het beter aan.

thommetje

ik zal je zeggen dat als je op speeddieet gaat dat je dan hetzelfde krijgt als met die coke. Als je er mee wil stoppen (als dat dan nog een optie is) kom je net zo veel iets minder en de kans is heel groot VEEL MEER aan dan dat je woog. Dat kan je overal nalezen. Je kan trouwens beter sporten goed eten en al die zooi, en dan voor de lol in het weekend of alleen tijdens het uitgaan speed gebruiken, dat kan ook schelen. Maar als je dan genoeg bent afgevallen dan moet je ook wel je patroon aanhouden. (met of zonder speed) want als je dan weer in het oude ritme valt kom je ook weer aan.

Wat een ingewikkeld leven hè?

thommetje

Antondebeuker zei:
Je kan speed prima oplossen in water hoor, een vriendin van mij doet het altijd in de thee. Werkt prima.
Hoeveel je nodig hebt hangt in grote mate van je dealer af, speed wordt vaak nogal grof versneden, dus ik zou het zeker in jou geval ff laten testen zodat je weet hoeveel van het poeder daadwerkelijk amphetamine is.
Speed zal je niet direct paranoia maken ofzo, wel als je het langere tijd dagelijks blijft gebruiken, dan ga je overal spoken zien. En insecten. :smoke:

Ik begrijp dat je het nog niet eerder hebt gebruikt, dan zijn de effecten in het begin wel vrij heftig.
Niet zozeer dat ge keihard gaat ofzo (zoals met bijv. xtc), maar wel lulkicks, je praat iedereen de oren van het hoofd, en je barst van de energie.
Werken met speed op kan wel, hangt een beetje van het soort werk af natuurlijk, maar de eerste keren zou ik daar wel mee oppassen, je hebt zelf vaak niet in de gaten hoe overactief je bent, dat kan voor collega's best irritant zijn.

Als je goeie speed hebt, dus 35% of meer, zou ik maximaal 50mg per dag nemen, dat is genoeg. Dan heb je wel de energie, maar geen klapkaak of bolle ogen.

Verder, probeer die extra energie om te zetten in iets positiefs, en hou rekening met slaapproblemen, zeker de eerste week.
Drink veel water, thee, sap, etc., en eet alleen maar supergezond.
De verleiding is groot om gewoon maar niks te eten, maar dat is geen goed idee, de dag erna heb je daar spijt van, echt waar.

ja flikker het maar lekker in de thee of water of wat dan ook... KRIJG JE LEKKER ZWARTE ROTTE TANDJES VAN! HAHAH

koekiemonster

Weet je, als je speed gebruikt dan val je inderdaad af. Maar je wilt dan ook weer van de speed af komen. Dat is erg moeilijk, tegen de tijd dat je van de speed af bent ben je alweer net zo zwaar als dat je eerst was. Er zijn EGT! gevallen bekend ben mensen die eerst 200 kilo weegden en door de speed 150 kilo zijn afgevallen. De mensen die van de amphetamine af konden kicken, waren nog zwaarder geworden dan ze voornamelijk waren. Dat is bij 80% van de gevallen zo.

Maar weet je wat ik nog het minst slim vind van je idee, je zegt: "toen ik van de coke afbleef kwam ik ineens SUPER VEEL AAN!" Maar denk je da da dan anders is bij speed?

maja gewoon gezond eten, lekker sporten, zolang je maar gezond doet en dan bedoel ik dat je best eens een lijntje kan vatten als je dat wil;P

Taat

Bewuste gebruiker
Toen ik een jaar of 5 geleden voor het eerst met speed begon was ik gewoon echt dik..gewoon een gore vetklomp..

Ik wou afvallen en dat ging tussen de pep door gewoon erg goed..
Toen heb ik nog een hele kleine periode gehad dat ik er speciaal de pep voor ging gebruiken, ik merkte dat het niet goed was voor mijn lichaam, het ging te snel, je krijgt echt een grafkop en geloof me je ziet er gewoon niet uit!

Ben toen meer dan 1 jaar compleet gestopt met pep, maar niks in gewicht aangekomen, sterker nog, ik ben toen nog gewoon verder gedaald in gewicht..

Dus het fabeltje dat je na het afvallen op pep het dubbele aankomt hoeft niet bij iedereen zo te zijn, je moet wel sterk in je schoenen staan denk ik

esmee

Belezen gebruiker
Ja idd.
1 dag geen speed gebruikt (totaal 7 kilo afgevallen), na ong. 2 maanden.
Gevolg: 15 uur achter elkaar geslapen en een vreetbui.
Overigens wel braaf begonnen met een yoghurtje en sinaasappel en appeltje, maar alles komt weer goed op gang en het gevolg is HONGER!!!
Nou ben ik van mening dat ik vandaag nog wel iets meer mag eten dan normaal om aan te sterken, maar zal daarna toch de honger af en toe moeten trotseren.

Trouwens, gisteren totaal gecrasht; uitputting zowel geestelijk als lichamelijk. Daarom gestopt ermee. Geloof me, dat is geen prettig gevoel.
Ik gebruik vaker speed en ik voel goed aan wanneer ik er door heen zit maar weet mezelf ook snel weer op de rails te krijgen.

Ik raad je toch aan om het niet te doen. Ook al heb ik het zelf dan wel gedaan, maar je kan er echt meer mee kapot maken dan je denkt. Je gedrag zal gaan veranderen in negatieve zin, en dit heb je zelf geeneens in de gaten. Je verliest interesse in de dingen die je normaal leuk vindt.
Op den duur wordt je niet geconcentreerder maar chaotischer.
Nou, zo kan ik nog wel even door gaan.

Ik weet zeker, als je het echt wil, doe je het toch wel, ondanks negatieve reacties hier op het forum. Je moet zelf ondervinden wat de gevolgen zijn op den duur. Dan zal je het pas begrijpen denk ik.

Take care!! :wave:

Bovenaan