Deranged zei:Het idee lijkt mij minder dom en kansloos dan iedereen zegt. Maar dat heeft wellicht te maken met mijn paasontbijt
Deranged zei:Het idee lijkt mij minder dom en kansloos dan iedereen zegt. Maar dat heeft wellicht te maken met mijn paasontbijt
Ivoos zei:Mij lijkt het dat het zó schadelijk wel niet zal zijn als je het bij 50mg per dag houdt en goed blijft eten...
Fat Freddy's cat zei:Ivoos zei:Mij lijkt het dat het zó schadelijk wel niet zal zijn als je het bij 50mg per dag houdt en goed blijft eten...
maar waarom dan speed ervoor te gebruiken als hiervoor veel effectievere en minder schadelijke drugs voor zijn? (vb anavar, deca enz..)
Deranged zei:Volgens mij moet ongeacht de methode na het afvallen altijd de levensstijl worden aangepast om het resultaat te behouden. Ik vroeg me dus af tor in hoeverre amfetamine daarin daadwerkelijk verschilt van andere methoden. Afvallen met speed en vervolgens met een aangepaste juiste levensstijl dat resultaat behouden, waarom zou dit niet mogelijk zijn?
melissa zei:ik heb ff gegoogeld en ik denk niet dat dit middel geschikt is om af te vallen![]()
tenzij ik mannelijke trekjes wil krijgen![]()
melissa zei:http://www.supplementen.com/belgie/wwwboard/berichten/2148.html
deze tabletten had ik dus...
en er zit wel degelijk amfetamine in.
:

angie123 zei:Waarom moeten wij vrouwen altijd op dieet??? Van wie moeten we op dieet?? Wie zegt dat??
angie123 zei:OP MTV zien we vrouwen rond huppelen als sexobjecten met maatje 32 die vooral hun tieten en konten wulps richting mannen werpen!! Deze meiden zitten waarschijnlijk ook allemaal aan de pep of coke om er zo uit te kunnen zien.
angie123 zei:Ik maak me zorgen om het beeld dat bv. mijn dochters krijgen van hoe een vrouw eruit moet zien en hoe ze zich moet gedragen. Moeten ze ook met push-up bh en super strakke jeans waar hun string boven uit komt naar de brugklas?
angie123 zei:Wat is er mis met maatje 38/40? Wat is er mis met die paar heerlijke vetrolletjes? Waarom mag het niet gezien worden dat je (in mijn geval 3)kinderen hebt gedragen en gebaard? We moeten tevreden zijn en verdomme trots zijn op ons zelf!! Een kilo'tje meer is een kilo'tje meer vrouw!! Ik zeg niet dat je je moet laten gaan als je eenmaal aan de man bent en kinderen hebt.
Ook ik maak me wel eens zorgen om mijn gewicht en doe ik een paar dagen kalm aan na bv. de feestdagen, maar ik ben wel zo realistisch dat ik er nooit meer uit zal zien als toen ik 16 was met, ja een super-sport-lijf en maatje 32!! Ik leef bewust en ben gelukkig.
Accepteer je lichaam en je zal in balans komen en dan heb je die speed niet nodig om af te vallen!! Voor wie eigenlijk ????? Je bent zo mooi als je je zelf voelt.
Niet iedereen met overgewicht zal vast ongelukkig zijn. Ik heb het erover dat als je lichaam niet aansluit op je ideaal beeld dat, dat kan gaan leiden tot ongelukkigheid. GOED LEZEN!Antondebeuker zei:Gezondheidsfreaks, het zijn net Jehova's, er is maar 1 visie en dat is de onze.
Alle mensen met overgewicht zijn dus diep ongelukkig?
Wat een ongelofelijke bullshit.
En ongezond, die is echt sterk, op een drugsforum....

Antondebeuker zei:Ach so, je deed het een beetje als een vaststaand feit lijken.
Ik ben het nl echt met Angie eens hier, als je ouder wordt, word je er vaak niet mooier op.
Daar kun je als een bezetene tegen gaan vechten (zie bijv. Vanessa), of je kunt het (tot op zekere hoogte) accepteren en gewoon doorgaan met leven.
Ik zie gewoon zoveel mensen lijden aan zo'n lijn-obsessie, terwijl ze er gewoon prima uitzien.
Sommige mensen worden gewoon dik, ook zonder hamburgers en chips.
Maar als het merk er niet op staat, of de wikkel saai goedkoop en lelijk is laten veel mensen het al liggen in eerste instantieDrientje zei:^ +100!!! Het gaat allemaal om de binnenkant dat is wat jou als mens maakt...Niet de buitenkant, als je een mars koopt gooi je toch ook de wikkel weg?
X

jcutter123 zei:Het gaat om de uitstraling die uit straalt op mensen! Als jij niet gelukkig bent, dan is je uitstraling kut en krijg je zo'n terug speel effect van je omgeving.![]()

Ja ongeveer eind maart vorig jaar begonnen met extreem kleine bommetjes.Ivoos zei:Heb je het een volledig jaar elke gebruikt? En hoeveel?
Het is absoluut anders, maar vanuit die gedachtengang werd een beetje geredeneerd.Taat zei:Maar die slappe pilletjes is toch net wat anders vergeleken met een beetje goeie speed, die tolerantie bouwt toch op en ook al is het weinig je zult inderdaad toch beetje bij beetje een grafkop ontwikkelen
Antigone zei:Volgens mij schreef degene die dit topic openende nergens dat ze heel véél wilde
gebruiken, maar vroeg ze zich af of het een goed idee was om met behulp van
speed af te vallen. Deze gedachte is uit een aantal zaken voortgekomen (waaronder
de vroegere Belgische pillen waar idd amfetamine in zat) dus echt onlogisch is het niet.
Drientje zei:Antigone zei:Volgens mij schreef degene die dit topic openende nergens dat ze heel véél wilde
gebruiken, maar vroeg ze zich af of het een goed idee was om met behulp van
speed af te vallen. Deze gedachte is uit een aantal zaken voortgekomen (waaronder
de vroegere Belgische pillen waar idd amfetamine in zat) dus echt onlogisch is het niet.
Het probleem alleen, als je afvalt met speed, is dat je zodra je stopt, je oude eetpatroon weer oppikt. Je oude eetpatroon leidde tot overgewicht en bereik je dus helemaal niets. Je kunt misschien 5 maanden speed gebruiken, en het beperken tot het stillen van het hongergevoel, ja dan val je af!
Maar je kunt de speed niet blijven gebruiken wegens ernstige beschadigingen aan je lichaam en zijn functies.
Ook ontwikkel je tolerantie en ga je ongemerkt toch steeds meer pakken om je honger te onderdrukken. Stop je met de speed en heb je je eetpatroon niet drastisch omgegooid, dan ben je binnen enkele maanden weer terug op je oude gewicht, mét bijkomend nadeel dat je je huid niet eeuwig kunt blijven uitrekken en deze zijn elasticiteit verliest.
Nog een nadeel is het verslavings risico. Kun je je speed gebruik niet beperken tot alleen het stillen van het hongergevoel en raak je verslaafd aan dit geweldige goedje, dan zak je steeds verder af, met inderdaad de kenmerkende grafkop tot gevolg.
Mijn advies is een goede dieetist die samen met jou gaat kijken waar je je eetpatroon kunt veranderen...
En zeg nou zelf, stiekem weet iedereen diep van binnen wat goed is voor je taille en je uitpuilende buikje en wat niet. Gebruik je gezonde verstand en probeer wat uithoudings vermogen op te bouwen. Sporten is heel bevredigend en verslavend(een aanrader dus)...
Succes!
Antigone zei:Drientje, wat betreft de lichamelijke risico's is alles wat erover geschreven is gebaseerd
op redelijke tot grote hoeveelheden. Heb jij iets van informatie over langdurig gebruik
van minimale hoeveelheden speed? Ik heb daar tot nu toe nog niets over kunnen vinden.
Nog even over het "ongemerkt" meer gaan gebruiken of wat anderen zeggen dat
je "automatisch" meer gaat gebruiken. Bij mij gaat er helemaal niets ongemerkt en
ik ga zeker niet automatisch meer gebruiken. Ben er bewust mee bezig en let daarop.
)