speeddieet

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Ivoos zei:
Mij lijkt het dat het zó schadelijk wel niet zal zijn als je het bij 50mg per dag houdt en goed blijft eten...

maar waarom dan speed ervoor te gebruiken als hiervoor veel effectievere en minder schadelijke drugs voor zijn? (vb anavar, deca enz..)

melissa

Wijs gebruiker
http://www.supplementen.com/belgie/wwwb ... /2148.html

deze tabletten had ik dus...
en er zit wel degelijk amfetamine in.
vandaar dus mijn vraag!
ik stond er toen ook niet van te stuiteren ofzo,dus ik dacht oprecht dat t geen kwaad kon als ik een "speeddieet"zou volgen,als ik maar wist welke hoeveelheid verantwoord was.
dus voor iedereen die mijn idee onverantwoord of belachelijk vonden,dit was dus mijn motivatie :wink:

melissa

Wijs gebruiker
Fat Freddy's cat zei:
Ivoos zei:
Mij lijkt het dat het zó schadelijk wel niet zal zijn als je het bij 50mg per dag houdt en goed blijft eten...

maar waarom dan speed ervoor te gebruiken als hiervoor veel effectievere en minder schadelijke drugs voor zijn? (vb anavar, deca enz..)

ik heb ff gegoogeld en ik denk niet dat dit middel geschikt is om af te vallen :confused:
tenzij ik mannelijke trekjes wil krijgen :wink:

Deranged

Badass junkie
Volgens mij moet ongeacht de methode na het afvallen altijd de levensstijl worden aangepast om het resultaat te behouden. Ik vroeg me dus af tor in hoeverre amfetamine daarin daadwerkelijk verschilt van andere methoden. Afvallen met speed en vervolgens met een aangepaste juiste levensstijl dat resultaat behouden, waarom zou dit niet mogelijk zijn?

jcutter

Badass junkie
Tuurlijk is het wel mogelijk, maar het put je alleen maar sneller uit. Sport, 200-500 onder je onderhoud eten en dan nog die amfetamines erbij :openmouth: is mega slecht! Ook al doe je geen sport, dan moet je niet gaan afvallen met amfetamine of supps. die daar op lijken. Ik vind het erg dom en je gaat je er niet gezonder door voelen.

dfssdfde

Badass junkie
Deranged zei:
Volgens mij moet ongeacht de methode na het afvallen altijd de levensstijl worden aangepast om het resultaat te behouden. Ik vroeg me dus af tor in hoeverre amfetamine daarin daadwerkelijk verschilt van andere methoden. Afvallen met speed en vervolgens met een aangepaste juiste levensstijl dat resultaat behouden, waarom zou dit niet mogelijk zijn?

Dat denk ik dus ook, maar het punt is volgens mij dat speed willen gebruiken voor snel resultaat (vaak, niet altijd) teken is dat je je levensstijl niet wil aanpassen, want speed gaat stukken sneller, en zelfs zonder aangepaste levensstijl werkt het.

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
melissa zei:
ik heb ff gegoogeld en ik denk niet dat dit middel geschikt is om af te vallen :confused:
tenzij ik mannelijke trekjes wil krijgen :wink:

Met wat sport er bij ga je hiermee al je vet verbranden als sneeuw voor de zon.
En van 1 kuurtje ga je echt geen mannelijke vormen krijgen hoor!

dus je denkt dat speed hiervoor beter geschikt is??? :rolleyes:
met speed ga jij ook al je spieren verbranden en zal je zo slap worden als een vaatdoek, een vies lijkkleurtje krijgen, rotte tanden, puisten enz.... vind je dat beter dan?

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
melissa zei:
http://www.supplementen.com/belgie/wwwboard/berichten/2148.html

deze tabletten had ik dus...
en er zit wel degelijk amfetamine in.

:

hahaha geloof jij alles wat je op zo'n messageboards staat??? :mrgreen:

het onderzoek werd georganiseerd door ergogenetics, als die naam opstaat kan je er al vanuit gaan dat de info niet betrouwbaar is.. :wave:

angie123

Bewuste gebruiker
Waarom moeten wij vrouwen altijd op dieet??? Van wie moeten we op dieet?? Wie zegt dat??
De media laat ons zien hoe we er uit moeten zien.
OP MTV zien we vrouwen rond huppelen als sexobjecten met maatje 32 die vooral hun tieten en konten wulps richting mannen werpen!! Deze meiden zitten waarschijnlijk ook allemaal aan de pep of coke om er zo uit te kunnen zien.
In de bladen zien we vrouwen/meiden een crême of ander "mooi"makend product aanprijzen. Dat er uren aan vooraf zijn gegaan om de foto zo te bewerken dat ieder rimpeltje en of vetrolletje niet meer zichtbaar is, wordt niet in de advertentie gezet.

Ik maak me zorgen om het beeld dat bv. mijn dochters krijgen van hoe een vrouw eruit moet zien en hoe ze zich moet gedragen. Moeten ze ook met push-up bh en super strakke jeans waar hun string boven uit komt naar de brugklas? Een pukkel in 't gezicht en je moet je een week ziek melden. Een keer patat eten en je hebt een lyposuctie nodig .Je moet wel je schaamlippen in de gaten houden of ze niet te groot zijn want stel je voor!!!! Als je op je 13de nog maagd bent is er toch echt iets mis met je en voor je 16de verjaardag vraag je een "nosejob"

Wat is er mis met maatje 38/40? Wat is er mis met die paar heerlijke vetrolletjes? Waarom mag het niet gezien worden dat je (in mijn geval 3)kinderen hebt gedragen en gebaard? We moeten tevreden zijn en verdomme trots zijn op ons zelf!! Een kilo'tje meer is een kilo'tje meer vrouw!! Ik zeg niet dat je je moet laten gaan als je eenmaal aan de man bent en kinderen hebt.
Ook ik maak me wel eens zorgen om mijn gewicht en doe ik een paar dagen kalm aan na bv. de feestdagen, maar ik ben wel zo realistisch dat ik er nooit meer uit zal zien als toen ik 16 was met, ja een super-sport-lijf en maatje 32!! Ik leef bewust en ben gelukkig.
Accepteer je lichaam en je zal in balans komen en dan heb je die speed niet nodig om af te vallen!! Voor wie eigenlijk ????? Je bent zo mooi als je je zelf voelt.

Sorry dat dit nogal een lang epistel is geworden :flushed:

Groetjes van Angie :wave:

Drientje

DF-koning
^ +100!!! Het gaat allemaal om de binnenkant dat is wat jou als mens maakt...Niet de buitenkant, als je een mars koopt gooi je toch ook de wikkel weg?

X

jcutter

Badass junkie
Als iedereen zo dacht, zat nl vol met dikke mensen die er zeker wel wat aan kunnen doen. Het rare is; wanneer ik in de school pauze mijn trommel met meergranen pannenkoeken plus kip erbij pak, dat de mensen met de lelijkste lichamen zwaar geinteresseerd zijn waarom ik dat eet en als ik hun uitleg dat ik veel sport en liever gezond eet dan een broodje hamburger waar de vet ervan afdruipt, dan gaan ze lachen. In het begin zal dit wel liggen aan het feit dat ze er met hun verstand er niet bij kunnen, maar na een tijdje gaan ze opmerkingen maken wat puur voort komt uit jaloezie. Mensen willen wel wat aan hun lichaam doen, maar kunnen het gewoon weg niet, vanwege te weinig discipline en schaamte tegen over hun vrienden die wel elke avond een biertje erbij pakken en zwaar beneden hun stand palen. Zelf wil ik het maximale uit het leven gaan halen door dingen te doen waarmee mijn ik mijn ambitie zeker wel kan gaan halen. Mensen: Ga voor het lange termijn voordeel en denk altijd rationeel na!

Endymion

Experimenterende gebruiker
angie123 zei:
Waarom moeten wij vrouwen altijd op dieet??? Van wie moeten we op dieet?? Wie zegt dat??

Niemand, dieet werkt ook meestal niet, slechts tijdelijk.

angie123 zei:
OP MTV zien we vrouwen rond huppelen als sexobjecten met maatje 32 die vooral hun tieten en konten wulps richting mannen werpen!! Deze meiden zitten waarschijnlijk ook allemaal aan de pep of coke om er zo uit te kunnen zien.

Waarschijnlijk? Vooroordeel? Ik denk eerder dat de meesten er wel degelijk een hoop voor doen in positieve zin.

angie123 zei:
Ik maak me zorgen om het beeld dat bv. mijn dochters krijgen van hoe een vrouw eruit moet zien en hoe ze zich moet gedragen. Moeten ze ook met push-up bh en super strakke jeans waar hun string boven uit komt naar de brugklas?

Ik vind een string die boven een broek uitkomt of een push up-bh nou niet echt mooi staan ofzo, een slank lijf wel.

angie123 zei:
Wat is er mis met maatje 38/40? Wat is er mis met die paar heerlijke vetrolletjes? Waarom mag het niet gezien worden dat je (in mijn geval 3)kinderen hebt gedragen en gebaard? We moeten tevreden zijn en verdomme trots zijn op ons zelf!! Een kilo'tje meer is een kilo'tje meer vrouw!! Ik zeg niet dat je je moet laten gaan als je eenmaal aan de man bent en kinderen hebt.
Ook ik maak me wel eens zorgen om mijn gewicht en doe ik een paar dagen kalm aan na bv. de feestdagen, maar ik ben wel zo realistisch dat ik er nooit meer uit zal zien als toen ik 16 was met, ja een super-sport-lijf en maatje 32!! Ik leef bewust en ben gelukkig.
Accepteer je lichaam en je zal in balans komen en dan heb je die speed niet nodig om af te vallen!! Voor wie eigenlijk ????? Je bent zo mooi als je je zelf voelt.

Het gaat ook niet alleen om het uiterlijk. Dik zijn is ook ongezond.

jcutter

Badass junkie
En als jij je niet voldoet aan je ideale beeld, dan kan je nog zo tegen jezelf gaan liegen; diep van binnen voel jij je niet goed en gelukkig uit dat gevoel zich op een sterkere manier op sommige momenten en waardoor zal dat nou komen?? Hint: het uiterste bereiken als het gaat om voortplanting :wink: Dus dat je gezonde partners aantrekt en hierdoor gezonde kinderen krijgt. Zie jezelf als een sinaasappel die je helemaal uitperst tot het uiterste..

Antondebeuker

Gezondheidsfreaks, het zijn net Jehova's, er is maar 1 visie en dat is de onze.
Alle mensen met overgewicht zijn dus diep ongelukkig?
Wat een ongelofelijke bullshit.
En ongezond, die is echt sterk, op een drugsforum....

jcutter

Badass junkie
Antondebeuker zei:
Gezondheidsfreaks, het zijn net Jehova's, er is maar 1 visie en dat is de onze.
Alle mensen met overgewicht zijn dus diep ongelukkig?
Wat een ongelofelijke bullshit.
En ongezond, die is echt sterk, op een drugsforum....
Niet iedereen met overgewicht zal vast ongelukkig zijn. Ik heb het erover dat als je lichaam niet aansluit op je ideaal beeld dat, dat kan gaan leiden tot ongelukkigheid. GOED LEZEN! :wave:

Antondebeuker

Ach so, je deed het een beetje als een vaststaand feit lijken.
Ik ben het nl echt met Angie eens hier, als je ouder wordt, word je er vaak niet mooier op.
Daar kun je als een bezetene tegen gaan vechten (zie bijv. Vanessa), of je kunt het (tot op zekere hoogte) accepteren en gewoon doorgaan met leven.
Ik zie gewoon zoveel mensen lijden aan zo'n lijn-obsessie, terwijl ze er gewoon prima uitzien.
Sommige mensen worden gewoon dik, ook zonder hamburgers en chips.

angie123

Bewuste gebruiker
Antondebeuker zei:
Ach so, je deed het een beetje als een vaststaand feit lijken.
Ik ben het nl echt met Angie eens hier, als je ouder wordt, word je er vaak niet mooier op.
Daar kun je als een bezetene tegen gaan vechten (zie bijv. Vanessa), of je kunt het (tot op zekere hoogte) accepteren en gewoon doorgaan met leven.
Ik zie gewoon zoveel mensen lijden aan zo'n lijn-obsessie, terwijl ze er gewoon prima uitzien.
Sommige mensen worden gewoon dik, ook zonder hamburgers en chips.

Dank u!!!!!!

Taat

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
^ +100!!! Het gaat allemaal om de binnenkant dat is wat jou als mens maakt...Niet de buitenkant, als je een mars koopt gooi je toch ook de wikkel weg?

X
Maar als het merk er niet op staat, of de wikkel saai goedkoop en lelijk is laten veel mensen het al liggen in eerste instantie :wave:

Funky Monkey

Badass junkie
Ik lust geen mars, maar voor mij gaat dit niet op met snickers bijvoorbeeld, als je wilt dan wil je... en je bent zelf lelijk! :openmouth:

jcutter

Badass junkie
Het gaat om de uitstraling die je uit straalt op mensen! Als jij niet gelukkig bent, dan is je uitstraling wack en krijg je zo'n terug speel effect terug van je omgeving. :sunglasses:

Drientje

DF-koning
jcutter123 zei:
Het gaat om de uitstraling die uit straalt op mensen! Als jij niet gelukkig bent, dan is je uitstraling kut en krijg je zo'n terug speel effect van je omgeving. :sunglasses:

Precies! Een vriendin van mij is 120 kg ofzoiets en is gelukkig en heeft veel fijne vrienden om haar heen. Zij straalt uit dat ze vrede heeft met zichzelf en dat straalt kracht uit...

X

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Beter ga je aan de lsd, werken aan de binnenkant ipv aan de buitenkant!
Daar wordt je vanzelf mooi van, uitstraling, zelfverzekerder en minder drang naar een ongezonde levensstijl! :wave:

Antigone

Belezen gebruiker
Zo hé, hele topic in 1 keer gelezen, was een lange ruk, maar ik was nieuwsgierig :grin:

Lekker negatief trouwens allemaal hierover. Op sommige punten vast terecht, maar
volgens mij moet het afvallen met speed ook anders kunnen. Ben er zelf mee aan het
experimenteren en dat is tot nu toe nog niet tegengevallen, maar het wordt steeds
moeilijker helaas. Zit nu met het dilemma hoe verder te gaan. Stoppen met speed
levert onherroepelijk extra kilo's op waar ik niet op zit te wachten, maar doorgaan
betekent in mijn geval dat ik tegenover mezelf moet bekennen dat ik verslaafd ben.

Ben er gewoon nog niet helemaal uit. Trouwens ik ben bij lange na nog niet bleek met
grafkop en dunne armpjes en met wat iedereen hier voor superleuke voorbeelden had :sunglasses:

Bovendien ben ik veel gespierder geworden in het afgelopen jaar dan ik was voordat
ik speed ging gebruiken om af te vallen. Ik geef hiermee slechts even aan wat mijn
eigen ervaringen zijn, zijn verder geen feiten misschien die voor iedereen gelden :)

Antigone

Belezen gebruiker
Ivoos zei:
Heb je het een volledig jaar elke gebruikt? En hoeveel?
Ja ongeveer eind maart vorig jaar begonnen met extreem kleine bommetjes.
Net genoeg om de trek in lekker eten te bedwingen, maar niet genoeg om zwaar
speedy in het rondte te lopen. Het is daardoor gelukt om 10 kilo af te vallen.

Nu het een jaar later is klinkt dat wel als heel veel, maar het is ontzettend langzaam
gegaan gedurende de tijd. Met een klein bommetje kun je namelijk nog wel gewoon
eten, maar tis gewoon die extra behoefte naar snoep en chocola ofzo dat je weghaalt.
Bovendien helpt het mij net even over de drempel heen om extra te gaan sporten
en bewegen. Ik hou daar namelijk niet echt van, maar tja, het moet als je wilt afvallen.

Per week viel ik dus maar een paar onsjes af. De laatste weken helaas niet echt meer.
Vandaar ook mijn dilemma

Dr. Tommy

Badass junkie
ik ben na 3 maanden gestopt te zijn na ruim een jaar dagelijks heel snel 8 kilo rijker geworden en nu heb ik weer een week wat speed gebruikt ook weer heel snel 3 kilo kwijt

dus als ik weer een poosje stop zullen ze er ook weer snel terug zijn denk ik

Supervlieg

Wijs gebruiker
Beter aan de pep, lekker veel gebruiken en dan dat perfecte maatje dat je altijd al wou hebben. Neem je ingevallen kankerkop dan maar voor lief, je zal de enige zijn..

Hoe fucking idioot kan je zijn zeg sjezus.. :openmouth:

Antigone

Belezen gebruiker
Je kunt ook iets minder overdrijven hoor Supervlieg :grin:

Volgens mij schreef degene die dit topic openende nergens dat ze heel véél wilde
gebruiken, maar vroeg ze zich af of het een goed idee was om met behulp van
speed af te vallen. Deze gedachte is uit een aantal zaken voortgekomen (waaronder
de vroegere Belgische pillen waar idd amfetamine in zat) dus echt onlogisch is het niet.

Taat

Bewuste gebruiker
Maar die slappe pilletjes is toch net wat anders vergeleken met een beetje goeie speed, die tolerantie bouwt toch op en ook al is het weinig je zult inderdaad toch beetje bij beetje een grafkop ontwikkelen

Antigone

Belezen gebruiker
Taat zei:
Maar die slappe pilletjes is toch net wat anders vergeleken met een beetje goeie speed, die tolerantie bouwt toch op en ook al is het weinig je zult inderdaad toch beetje bij beetje een grafkop ontwikkelen
Het is absoluut anders, maar vanuit die gedachtengang werd een beetje geredeneerd.

Wat betreft een grafkop van de speed. Ik denk dat iedereen hier een soort van skeletten
hoofd ofzo voorstelt op een uitgemergeld lichaam, maar zover hoeft het toch niet te komen??
Stel dat iemand 80 kilo weegt en afvalt tot 65 ofzo ben je echt niet uitgemergeld ofzo hoor!
Ik ga overigens van vrouwen uit, mannetjes van 65 kilo vind ik persoonlijk veel te mager :grin:

Drientje

DF-koning
Antigone zei:
Volgens mij schreef degene die dit topic openende nergens dat ze heel véél wilde
speed af te vallen. Deze gedachte is uit een aantal zaken voortgekomen (waaronder
de vroegere Belgische pillen waar idd amfetamine in zat) dus echt onlogisch is het niet.

Het probleem alleen, als je afvalt met speed, is dat je zodra je stopt, je oude eetpatroon weer oppikt. Je oude eetpatroon leidde tot overgewicht en bereik je dus helemaal niets. Je kunt misschien 5 maanden speed gebruiken, en het beperken tot het stillen van het hongergevoel, ja dan val je af!
Maar je kunt de speed niet blijven gebruiken wegens ernstige beschadigingen aan je lichaam en zijn functies.
Ook ontwikkel je tolerantie en ga je ongemerkt toch steeds meer pakken om je honger te onderdrukken. Stop je met de speed en heb je je eetpatroon niet drastisch omgegooid, dan ben je binnen enkele maanden weer terug op je oude gewicht, mét bijkomend nadeel dat je je huid niet eeuwig kunt blijven uitrekken en deze zijn elasticiteit verliest.

Nog een nadeel is het verslavings risico. Kun je je speed gebruik niet beperken tot alleen het stillen van het hongergevoel en raak je verslaafd aan dit geweldige goedje, dan zak je steeds verder af, met inderdaad de kenmerkende grafkop tot gevolg.

Mijn advies is een goede dieetist die samen met jou gaat kijken waar je je eetpatroon kunt veranderen...

En zeg nou zelf, stiekem weet iedereen diep van binnen wat goed is voor je taille en je uitpuilende buikje en wat niet. Gebruik je gezonde verstand en probeer wat uithoudings vermogen op te bouwen. Sporten is heel bevredigend en verslavend(een aanrader dus)...

Succes!

DreamWeaver

Badass junkie
Drientje zei:
Antigone zei:

Het probleem alleen, als je afvalt met speed, is dat je zodra je stopt, je oude eetpatroon weer oppikt. Je oude eetpatroon leidde tot overgewicht en bereik je dus helemaal niets. Je kunt misschien 5 maanden speed gebruiken, en het beperken tot het stillen van het hongergevoel, ja dan val je af!
Maar je kunt de speed niet blijven gebruiken wegens ernstige beschadigingen aan je lichaam en zijn functies.
Ook ontwikkel je tolerantie en ga je ongemerkt toch steeds meer pakken om je honger te onderdrukken. Stop je met de speed en heb je je eetpatroon niet drastisch omgegooid, dan ben je binnen enkele maanden weer terug op je oude gewicht, mét bijkomend nadeel dat je je huid niet eeuwig kunt blijven uitrekken en deze zijn elasticiteit verliest.

Nog een nadeel is het verslavings risico. Kun je je speed gebruik niet beperken tot alleen het stillen van het hongergevoel en raak je verslaafd aan dit geweldige goedje, dan zak je steeds verder af, met inderdaad de kenmerkende grafkop tot gevolg.

Mijn advies is een goede dieetist die samen met jou gaat kijken waar je je eetpatroon kunt veranderen...

En zeg nou zelf, stiekem weet iedereen diep van binnen wat goed is voor je taille en je uitpuilende buikje en wat niet. Gebruik je gezonde verstand en probeer wat uithoudings vermogen op te bouwen. Sporten is heel bevredigend en verslavend(een aanrader dus)...

Succes!

Beste antwoord tot nu toe!
QFT!

Antigone

Belezen gebruiker
Drientje, wat betreft de lichamelijke risico's is alles wat erover geschreven is gebaseerd
op redelijke tot grote hoeveelheden. Heb jij iets van informatie over langdurig gebruik
van minimale hoeveelheden speed? Ik heb daar tot nu toe nog niets over kunnen vinden.

Nog even over het "ongemerkt" meer gaan gebruiken of wat anderen zeggen dat
je "automatisch" meer gaat gebruiken. Bij mij gaat er helemaal niets ongemerkt en
ik ga zeker niet automatisch meer gebruiken. Ben er bewust mee bezig en let daarop.

Drientje

DF-koning
Antigone zei:
Drientje, wat betreft de lichamelijke risico's is alles wat erover geschreven is gebaseerd
op redelijke tot grote hoeveelheden. Heb jij iets van informatie over langdurig gebruik
van minimale hoeveelheden speed? Ik heb daar tot nu toe nog niets over kunnen vinden.

Nog even over het "ongemerkt" meer gaan gebruiken of wat anderen zeggen dat
je "automatisch" meer gaat gebruiken. Bij mij gaat er helemaal niets ongemerkt en
ik ga zeker niet automatisch meer gebruiken. Ben er bewust mee bezig en let daarop.

Ik heb mijn opmerking over ongemerkt meer gebruiken gebaseerd op eigen ervaringen en die van vrienden. Ik heb niet gedoeld op dat iedereen dat zou doen. Je gebruik kunnen beperken, vereist doorzettings vermogen en moed. Als je over die capaciteiten beschikt waarom gebruik je dan speed om af te vallen? Als je dat met speed kan dan toch zeker ook met eten?(dit is niet persoonlijk op Antigone gericht, voordat iedereen over me heen valt :mrgreen: )

Over de schadelijkheid zal ik binnenkort eens met een vriend praten, die werkt in een kliniek en kan dat vast wel vertellen!

Groetjes Drientje

Marten!

Bewuste gebruiker
Heb niet het hele topic gelezen weet dus niet of het al gezegd is, maar is dit niet hetzelfde idee dat die oude vrouw uit Requiem for a dream had?
Dan lijkt Sonja Bakkeren me toch een beter idee :tongueout:

Bovenaan