speeddieet

BelgonX

Belezen gebruiker
Weet niet of het al gezegt is (ga hier niet alles lezen) maar van op de speed, wat sla, brood en water te leven ga je misschien wel wat kilos kwijt raken maar hou er rekening mee dat je vooral spiermassa en geen vetmassa afbreekt. Als het afvallen zo makkelijk was dan was er toch al lang een revolutionaire doorbraak op dit gebied? De enige echte manier om er weer slank uit te zien en die kilotjes kwijt te raken waar jij wil is door genoeg (minstens 3maaltijden, 2tussendoortjes) en gezond te eten. Dit in combinatie met een goeie dosis sport en een klein beetje krachttraining en je zal er nog veel beter uitzien als tijdens je gebruik!

Naar de fitness dus en op je eten letten en blijf van die troep vanaf, will backfire on you sooner or later anyway :grin: :wink:

Flameon

Badass junkie
Beter iets flinker en gezond zijn, dan je af laten takelen door een speed dieet. Misschien hard gezegd, maar niet zo bedoeld. Maar speed is geen afslank middel. Zoals hierboven ook al beschreven... van speed zul je wel afvallen maar je bouwt vooral je spiermassa af. Ik zou het niet doen meid!

nutsss

Wijs gebruiker
BelgonX zei:
...hou er rekening mee dat je vooral spiermassa en geen vetmassa afbreekt.

buiten dat denk ik dat het grootste probleem wordt de discipline om niet meer te nemen. Hetzelfde soort discipline dat je nodig hebt om niet steeds te veel of te slecht te eten of die je op je fiets doet springen terwijl je ook met de auto kunt.

Met andere woorden, extreem grote kans dat je steeds meer en vaker gaat nemen en dan van de ene in de andere chaos gerold bent.

Sinds ik met de dagelijkse speed gestopt ben ben ik ook een kilo of wat aangekomen en dat bevalt me helemaal niks... zelfdiscipline daar gaat het toch vaak om en ik ben te vaak nog te zwak voor mezelf en vreet dan maar weer een snack of wat om me even beter te denken te voelen...

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik citeer mezelf even uit een eerder verwant topic hierover:

Je lichaam breekt eerder spierweefsel af dan vetcellen, dat zit in ons systeem en heeft nog te maken met de oertijden. Toen de mensen nog in grotten woonden, wisselden tijden van schaarste en overvloed zich af. Sommige momenten was er een overvloed aan voedsel, op andere momenten was er amper eten te vinden.
Wanneer schaarste zijn intrede deed, had de mens een hulpmiddel nodig om niet te verhongeren. Op één of andere manier moest het lichaam minder energie verbruiken, zodat het kon overleven met het weinige voedsel dat beschikbaar was en dus vertraagde het metabolisme (de vetverbranding) om energie te besparen en het lichaam begon reserves in de vorm van lichaamsvet op te slaan! Ons lichaam is geprogrammeerd om lichaamsvet op te slaan in tijden van schaarste... of wanneer we op een (pep)dieet zijn! Het is een verdedigingsmechanisme dat ons moet beschermen tegen een hongerdood.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:
Ik citeer mezelf even uit een eerder verwant topic hierover:

Je lichaam breekt eerder spierweefsel af dan vetcellen, dat zit in ons systeem en heeft nog te maken met de oertijden. Toen de mensen nog in grotten woonden, wisselden tijden van schaarste en overvloed zich af. Sommige momenten was er een overvloed aan voedsel, op andere momenten was er amper eten te vinden.
Wanneer schaarste zijn intrede deed, had de mens een hulpmiddel nodig om niet te verhongeren. Op één of andere manier moest het lichaam minder energie verbruiken, zodat het kon overleven met het weinige voedsel dat beschikbaar was en dus vertraagde het metabolisme (de vetverbranding) om energie te besparen en het lichaam begon reserves in de vorm van lichaamsvet op te slaan! Ons lichaam is geprogrammeerd om lichaamsvet op te slaan in tijden van schaarste... of wanneer we op een (pep)dieet zijn! Het is een verdedigingsmechanisme dat ons moet beschermen tegen een hongerdood.

True, maar veel mensen zijn echt te dom om dat te begrijpen.

Veel speed maken je een mietje met dunne armpjes en beentjes

Inderdaad.. merk ook dat ik de week erna niet echt zin heb om naar de sportschool te gaan. Op zn vroegst woensdag weer.

Een paar weekenden speed kunnen veel trainingsarbeid om zeep helpen. Mweh.

jcutter

Badass junkie
GHB is niet erg voor je spieren. Het kan misschien ook wel in je voordeel gaan werken; omdat je in een diepe rem slaap komt en je zo sneller herstelt. Je kan toch ook enorme vreetkicks krijgen van ghb? Dus als je om je vetpercentage geeft, dan moet je dus geen/weinig ghb gebruiken.

Mmm, ik heb vandaag getraind, maar toch een klein beetje speed genomen. Tussendoor wel veel eiwitten gegeten. Zou ik schade gemaakt hebben? :flushed:

BelgonX

Belezen gebruiker
jcutter123 zei:
GHB is niet erg voor je spieren. Het kan misschien ook wel in je voordeel gaan werken; omdat je in een diepe rem slaap komt en je zo sneller herstelt. Je kan toch ook enorme vreetkicks krijgen van ghb? Dus als je om je vetpercentage geeft, dan moet je dus geen/weinig ghb gebruiken.

Mmm, ik heb vandaag getraind, maar toch een klein beetje speed genomen. Tussendoor wel veel eiwitten gegeten. Zou ik schade gemaakt hebben? :flushed:
Duh... Nja denk niet dat je training zoveel geholpe heeft... goed ete - traine -goed ete -ruste.... Zie niet waar speed daar ergens tussen past?

Flugeltje

Wijs gebruiker
Lake zei:
Heeft het invloed op mn gains als ik wekelijks een portie GHB doe? Of kan ik dat beter niet doen.

Wekelijks een portie ghb heeft geen nadelig effect op je spieren. Een van de weinige drugs die niet catabool werken.

nutsss

Wijs gebruiker
Flugeltje zei:
Lake zei:
Heeft het invloed op mn gains als ik wekelijks een portie GHB doe? Of kan ik dat beter niet doen.

Wekelijks een portie ghb heeft geen nadelig effect op je spieren. Een van de weinige drugs die niet catabool werken.

ghb is spiergroeibevorderend zelfs... maar voor het hele verhaal geld:

overdrijf het niet, je voelt zelf wel of je te ver gaat. Als je hier moet vragen heb ik nu schade aangericht dan zal het wel meevallen denk ik...

Realistisch blijven en weten waar je mee bezig bent..
:smoke:

Nimph

Newbie
Zoals hier boven al wordt aangegeven heeft het geen enkele zin om een speed dieet te volgen voor een maand. Natuurlijk zal je kilo's verliezen maar zodra je gestopt bent kom je meer aan dan dat je nu weegt.
Als je echt wilt afvallen is het van belang dat je je eigen ritme weet te vinden en dat, hoe cliche het ook mag klinken, je in balans moet bent. Verander je levenswijze. Eet gezonder en beweeg meer. Een andere tip is om een meetlint te kopen. Wat die weegschaal aangeeft klopt niet altijd. Zeker als je gaat sporten zal je spiermassa kweken en hierdoor geeft de weegschaal meer aan waardoor het kan lijken alsof je niets afgevallen bent. Veel beter is om een meetlint te kopen en elke week je borst, taille en heup in centimeters bij te houden.

Ik denk dat het allerbelangrijkste is dat je jezelf accepteert zoals je bent. Niemand is 100% tevreden met zijn of haar lichaam. Ook al val je 13 kilo af, je zal nooit tevreden worden aangezien er altijd wel iets mis is voor je eigen gevoel. Accepteer je zelf zoals je bent.. dit is veel beter dan een speed dieet te volgen. Je gezondheid is uiteindelijk het aller belangrijkst. Alsjeblieft, doe het op een gezonde manier.
Succes Meis!

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
melissa zei:
ik heb vroeger wel eens dieetpillen uit belgie gehad waar speed (of iets soortgelijks in zat)dat werkte prima.
maar helaas zijn ze nu zelfs in belgie verboden.

efedrine bedoel je, dat is totaal wat anders...
overigens nog vlot verkrijgbaar (gedoogbeleid), je moet gewoon aan de apotheker zijn zelfgemaakte vetverbranders vragen.

Als je zo'n speeddieet gaat doen zul je inderdaad zolang je eraan hangt enorm veel afvallen (mogelijk wel 20kg of meer of zo). Maar je legt je stofwisseling daarmee plat. En als je dan weer stopt met speed kom je dubbel zoveel weer bij omdat je niks meer verbrandt.

Zou dus enorm dom zijn om dat te gaan doen, als je 35-40 bent zul je er als een moddervette oma uitzien :beer:

maar doe gerust een speeddieet hoor, voor mij geen probleem. Efdrine is naar mijn mening ook even grote rommel, maar iets minder schadelijk dan voor je hart... hahaha :stoned:

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Taat zei:
Ben toen meer dan 1 jaar compleet gestopt met pep, maar niks in gewicht aangekomen, sterker nog, ik ben toen nog gewoon verder gedaald in gewicht..

ok, maar dan heb je wel veel op je voeding gelet en bewogen achteraf (zo niet ben je hier aan het liegen), dat karakter heeft zij niet afgaande van de inhoud van haar post..

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Fat Freddy's cat zei:
melissa zei:
ik heb vroeger wel eens dieetpillen uit belgie gehad waar speed (of iets soortgelijks in zat)dat werkte prima.
maar helaas zijn ze nu zelfs in belgie verboden.

efedrine bedoel je, dat is totaal wat anders...
overigens nog vlot verkrijgbaar (gedoogbeleid), je moet gewoon aan de apotheker zijn zelfgemaakte vetverbranders vragen.

Als je zo'n speeddieet gaat doen zul je inderdaad zolang je eraan hangt enorm veel afvallen (mogelijk wel 20kg of meer of zo). Maar je legt je stofwisseling daarmee plat. En als je dan weer stopt met speed kom je dubbel zoveel weer bij omdat je niks meer verbrandt.

Zou dus enorm dom zijn om dat te gaan doen, als je 35-40 bent zul je er als een moddervette oma uitzien :beer:

maar doe gerust een speeddieet hoor, voor mij geen probleem. Efdrine is naar mijn mening ook even grote rommel, maar iets minder schadelijk dan voor je hart... hahaha :stoned:

Efedrine zat in die stackers altijd. Tegenwoordig is dat een verboden ingredient dacht ik.

Was trouwens even in de war met Epinefrine, maarja dat is kunstmatige vloeibare Adrenaline :hearteyes:

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Phreakingout zei:
Efedrine zat in die stackers altijd. Tegenwoordig is dat een verboden ingredient dacht ik.

Efidrine heb je nog in vetverbranders die de apothekers maken, maar die worden verkocht zonder etiket met ingrediënten. Is beetje vergelijkbaar met het gedoogbeleid van cannabis bij de Hollies.
Als je dan toch veel efidrine wil gaan nemenn kun je het beter injecteren ook, veel minder schadelijk voor je lever (idem met speed).

HDA

Bewuste gebruiker
melissa zei:
en oja

bedankt iedereen :wave:

kus melis

Hey hey Melissa !
Goed dat je de coke hebt gebannen ! Het is inderdaad zo dat kilootjes er snel bijkomen (heb ik bij mezelf gemerkt) wanneer je stopt met snuiven. En de één is daar al gevoeliger aan dan de ander.
Speed gebruiken als dieet is net alsof je zou terugkeren naar je coke-verleden, maar dan met speed... Het is dus geen optie volgens mij, omdat het een stap achteruit zou betekenen.

Dé manier om af te vallen is bloed, zweet en tranen in combinatie met sla,water en volkoren brood. :grin:
Zorg dat je de nodige voedingsstoffen binnen krijgt en ga regelmatig sporten. Zoek begeleiding als je echt van de 13 kilo af wil (enige vorm van voedingssupplementen zijn nodig in dergelijke gevallen)

En bovenal : zorg dat je doel realistisch blijft !!!

I wish you and your family all the best and all the luck.

:wink: HDA

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
HDA zei:
melissa zei:
(enige vorm van voedingssupplementen zijn nodig in dergelijke gevallen)

En bovenal : zorg dat je doel realistisch blijft !!!

alles wat je uit voedingssupplementen haalt kun je uit je gewone voeding halen en zelfs nog beter. Allemaal marketingpraatjes!

Je moet maar eens registreren op www.body-fitness.nl
daar vindt je veel nuttige tips! Hier wordt maar wat uit de nek gezwetst ivm diëten, sorry dat ik het zo moet zeggen..

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Aan de drugs om af te vallen? En jij bent moeder?
Ga je dan eens gedragen als een moeder en neem je verantwoordelijkheid.

Mijn god zeg, denk eens aan je kinderen.

jcutter

Badass junkie
Zelf heb ik een tijdje ephedra gebruik om droger te worden. Nu ben ik in 1 week zeker wel 2 kilo aangekomen, omdat ik veel moest eten om weerstand op te bouwen die ik ernstig had verzwakt met speed. Wat heb ik ervan geleerd: voortaan gewoon normaal sporten en een eetschema volgen :wave:

melissa

Wijs gebruiker
whoehaaaaaaaaa wat een reacties :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
ik wou vandaag ff komen melden hoe t ervoor staat en ben echt onder de indruk van jullie (meestal) :wink: lieve reacties met goede bedoelingen.
bedankt dfers :hearteyes:
maargoed ik heb besloten t op eigen kracht te doen,de weg van de meeste weerstand.
ik heb besloten calorieen te tellen en te gaan snelwandelen(hardlopen zit er voorlopig nog niet in met ruim 1 pakje peukies per dag) :rolleyes:
dus nu weeg en tel ik alles af, eet smorgens 1 bord special k,smiddags twee grof volkoren boterhammen met appelstroop,om vier uur weer een bord special k,om 6 uur de helft van mijn avondeten,en savonds een tomaat en een stuk komkommer.
en water veeeeeeeellllll water :beer:
en hopla week 1 ging er 2 kilo en 200 gram af :grin: :grin:
dinsdag is er weer een weegdag,dus dan laat ik jullie ff weten wat t word.
daarbij voel ik me heel energiek,dat had ik nooit verwacht.
ik ben blij dat ik t toch zo heb geprobeerd :wave:

kussie melis

melissa

Wijs gebruiker
JuliaLenco zei:

ik heb mijn reactie verwijderd,mijn antwoord was totaal onzinnig.
ik weet zelf wel beter,daar gaat t om.

melissa

Wijs gebruiker
JuliaLenco zei:

wat ik eigenlijk wil zeggen is.....
je hebt gelijk maar kan t ook anders verwoorden.
pffffff ik was ff boos hoor....das niks voor mij eigenlijk. :grin:

Deranged

Badass junkie
Het idee lijkt mij minder dom en kansloos dan iedereen zegt. Maar dat heeft wellicht te maken met mijn paasontbijt en beter had ik niks gezegd.

jcutter

Badass junkie
Om nou je schildklier sneller te laten werken met behulp van speed/coke of supps. resulteerd vaak in het jojo effect. Volg een eet schema en ga lekker sporten! Dat voelt ook nog eens veel gezonder aan.

dfssdfde

Badass junkie
Mij lijkt het dat het zó schadelijk wel niet zal zijn als je het bij 50mg per dag houdt en goed blijft eten...

Probleem is natuurlijk 'als', vanaf het moment dat het trager begint te gaan moet je natuurlijk niet stoppen met eten of ineens dubbel zoveel beginnen nemen...

Bovenaan