Speed

Maddog

Bewuste gebruiker

hahahaha ik ben ook een eeuwige uitsteller, behalve met betalingen enz,
dan gun ik ze geen cent extra aanrekenkosten voor laattijdigheid van betalen.
Maarja , uitstelgedrag is zo iets die voortkomt uit oa de afleidbaarheid van de persoon in kwestie
en weetnie of je nog peppie op hebt of nastimulatie.
Veel meer persoonlijkheidskenmerken beinvloeden uitstelgedrag uiteraard,
maar ik gok dat die ''afleidbaarheid'' nu wel es de boosdoener zou kunnen zijn.
Bv ook een hyperfocus op iets, momenteel,zoals je films en muziek ordenen in mapjes
op de pc...
peppie is nog lang niet op, maar dat gaat dit weekend ook niet gebeuren hoor
Bekijk bijlage 2896

Als ik iets voor een ander moet doen dan was ik er al mee klaar geweest. Uitstellen van dingen als boodschappen, stoffer en blik pakken na aanvegen kamer. vooral als het nuet noodzakelijk is.

en ja, vrijgezelle jongeman van net onder de 40 die 5 meter van zijn stamkroeg vandaan woont midden in het centrum van de stad, verveelt zich eigenlik nooit. en heeft de optie on in weekend tot 5 uur opgewarmd vlees op een pitabroodje met verdunde knoflooksaus te eten maakt zich niet druk om boodscgappen voor het eten.

Oh en die roomyoghurt perzik maracuia van almhof is heerlijk na een nachtje niet slapen

lysergic bink

Bewuste gebruiker
@Maddog
ALs er teveel speed is overgebleven
sta je nog weken strak en versteven!

"Hoe vager,
hoe vaker Klaas Vaak:sicklemoon:
Langs een leeg laken zich afvraagt:thinking:

Of zijn zand ons voldoende in slaap draagt."

getekend de vage:upsidedown:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Jij hebt dat ook dus? Op alle uppers maar vooral pep en mdma is het ochtendlijke daglicht een sneer door de nachtsfeer. Terwijl de hele nacht lullen met medepeppies een normaal doen is lijkt een gesprek met de overbuur om 9 uur in de ochtendzon een aparte opgave. Blijft wel altijd gezellig.

Oh, dit heb ik ook heel sterk. Eigenlijk bij alle drugs, ook psychedelica. Zo lang het donker is niks aan de hand, maar zodra het licht doorbreekt verandert de sfeer en gaat het opeens een beetje verkeerd aanvoelen, het onder invloed zijn. Vaak krijg ik dan een soort onbestemd schuldgevoel. En daarnaast dan nog de confrontatie van mensen weer online zien komen op sociale media, trams weer horen rijden, etc. Dan voel ik me echt een mol verblind door de lelijkheid van het ochtendlicht die zo snel mogelijk beschaamd weer terug in z’n donkere hol zou willen kruipen, ofzoiets. XD

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
@De Dunne, en, hoe staat het vandaag met de kater?
Nou het gaat eigenlijk wel! Vanaf dat ik echt goed kon eten voel ik me stukken beter. Tussen de middag lukte dat pas.. Slapen was toch nog drama hoor ondanks dat ik op tijd stopte met bij nemen. 3 uurtjes geslapen maar. Maar ja ik had natuurlijk niet veel anders verwacht als ik de eerste keer gelijk als een pro dacht te kunnen snuiven. (Not!) En wiet roken helpt ook niet echt. Tis wel erg lekker in de come down maar maar er van slapen doe ik niet. Met xtc werkt het altijd als een trein hahaha!
Ik denk dat als ik t over een tijdje nog eens doe ik het veel verstandiger aanpak. Met weegschaal een wat grotere start dosis en niet veel bij nemen, als ik al bij neem.

Al met al heb ik wel een top avond/nacht gehad! Al ben ik moe hahaha. Bedankt nog allemaal he, voor de chat. Vandaag ben ik een heeeeel stuk minder spraakzaam.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nou het gaat eigenlijk wel! Vanaf dat ik echt goed kon eten voel ik me stukken beter. Tussen de middag lukte dat pas.. Slapen was toch nog drama hoor ondanks dat ik op tijd stopte met bij nemen. 3 uurtjes geslapen maar. Maar ja ik had natuurlijk niet veel anders verwacht als ik de eerste keer gelijk als een pro dacht te kunnen snuiven. (Not!) En wiet roken helpt ook niet echt. Tis wel erg lekker in de come down maar maar er van slapen doe ik niet. Met xtc werkt het altijd als een trein hahaha!
Ik denk dat als ik t over een tijdje nog eens doe ik het veel verstandiger aanpak. Met weegschaal een wat grotere start dosis en niet veel bij nemen, als ik al bij neem.

Al met al heb ik wel een top avond/nacht gehad! Al ben ik moe hahaha. Bedankt nog allemaal he, voor de chat. Vandaag ben ik een heeeeel stuk minder spraakzaam.

Oh, mooi dat het meevalt zeg! Jij ook bedankt, heb me ermee vermaakt. :)

Ja, eten en slapen zijn serieuze obstakels hê? Ik heb vanmorgen met moeite wat yoghurt naar binnen weten te proppen (als vloeibaar schuurpapier zou bestaan zou het zo smaken) en ga zometeen pas iets groters eten, wrs. nog steeds met veel tegenzin. En ook hier zombie mode ON want vrijwel niet geslapen. Totally worth it!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
hahahaha ik ben ook een eeuwige uitsteller, behalve met betalingen enz,
dan gun ik ze geen cent extra aanrekenkosten voor laattijdigheid van betalen.
Maarja , uitstelgedrag is zo iets die voortkomt uit oa de afleidbaarheid van de persoon in kwestie
en weetnie of je nog peppie op hebt of nastimulatie.
Veel meer persoonlijkheidskenmerken beinvloeden uitstelgedrag uiteraard,
maar ik gok dat die ''afleidbaarheid'' nu wel es de boosdoener zou kunnen zijn.
Bv ook een hyperfocus op iets, momenteel,zoals je films en muziek ordenen in mapjes
op de pc...

Dit was bericht 400 al!

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Dit was bericht 400 al!

een lichte vlaag van te lang wakker naïviteit overviel me als ik dit las.:sweatsmile:

Dacht mijn 400ste bericht ofzo op 24 u lol.:screamcat::flushed:

Had het zeker ook geloofd.:grimacing:

Wel we zouden moeten nagaan ,
in de speed topics wie de meeste berichten haalde,
wel 49 blz of meer te doorpluizen?
Iemand?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
een lichte vlaag van te lang wakker naïviteit overviel me als ik dit las.:sweatsmile:

Dacht mijn 400ste bericht ofzo op 24 u lol.:screamcat::flushed:

Had het zeker ook geloofd.:grimacing:

Wel we zouden moeten nagaan ,
in de speed topics wie de meeste berichten haalde,
wel 49 blz of meer te doorpluizen?
Iemand?
Nou vandaag voel ik niet geroepen. Eigenlijk helemaal niet :tearsofjoy:
Speed weg= focus weg en bekaf.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
het antwoord dobbert hier rond als nzeemeeuw op onze Noordzee...:sunglasses:

wachtend om gespot te worden.:grimacing:

Of als duikboot in de verte misherkend?:openmouth:

Maar mijn vingers hebben een toetsenbordallergie momenteel,:tilttearlaugh:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Oh, dit heb ik ook heel sterk. Eigenlijk bij alle drugs, ook psychedelica. Zo lang het donker is niks aan de hand, maar zodra het licht doorbreekt verandert de sfeer en gaat het opeens een beetje verkeerd aanvoelen, het onder invloed zijn. Vaak krijg ik dan een soort onbestemd schuldgevoel. En daarnaast dan nog de confrontatie van mensen weer online zien komen op sociale media, trams weer horen rijden, etc. Dan voel ik me echt een mol verblind door de lelijkheid van het ochtendlicht die zo snel mogelijk beschaamd weer terug in z’n donkere hol zou willen kruipen, ofzoiets. XD
Wat betreft dat schuwen van ochtendlicht, is dat wel echt een specifiek iets voor zelfs drugs in het algemeen?

Ik heb dat nare gevoel bij laat opblijven en als het dan alweer licht wordt namelijk ongeacht of ik iets heb genomen of niet. Vind het he-le-maal niets om op bed te gaan als het alweer licht wordt bijvoorbeeld. Inclusief schuldgevoel tegenover mezelf dat ik het zover heb laten komen. :pensive::laughing:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Heel vreemd. Ik ben wel echt moe, kan ook niet anders na de speed party hier maar of ik al zo kan slapen?
Jemig zeg. Duurt echt lang. Ik neem zo denk ik valeriaan tabletjes in. (Kruidvat) Gewoon de dubbele dosis als op het doosje staat. Morgen moet ik niet al te laat op staan en als ik nu weer niet of zeer kort slaap ben ik zo zwaar stuk morgen.. Hoop dat het wat helpt.
maar goed, heee who’s complaining... Avonds een wijf, smorgens een wijf! :handfist1:

Johnny Snow

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heel vreemd. Ik ben wel echt moe, kan ook niet anders na de speed party hier maar of ik al zo kan slapen?
Jemig zeg. Duurt echt lang. Ik neem zo denk ik valeriaan tabletjes in. (Kruidvat) Gewoon de dubbele dosis als op het doosje staat. Morgen moet ik niet al te laat op staan en als ik nu weer niet of zeer kort slaap ben ik zo zwaar stuk morgen.. Hoop dat het wat helpt.
maar goed, heee who’s complaining... Avonds een wijf, smorgens een wijf! :handfist1:

's Nachts grote man, 's ochtends kleine Jan! lol :wink:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
hmm,

ik heb tegenwoordig geen dip meer na speed (of andere drugs) gebruik. vroeger dus wel en nog heel heftige ook. ik gok zo dat mijn Wellbutrin ADD medicatie daar iets mee te maken heeft, de waarden van mijn neurotransmitters zijn waarschijnlijk wat hoger en worden sneller bijgevuld. en ook veel meer verantwoord in mijn drugsgebruik.

iets anders waar ik geen last meer van heb is me schuldig voelen na gebruik. nog niet een beetje.

en neen, ik ben nu niet de hele nacht doorgegaan, ik ga naar het dierenasiel voor vrijwilligerswerk. :)

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Heb vanacht toch wel 6 a 7 uurtjes geslapen. Dat is al beter! Valeriaan werkt wel wat. Zo de deur uit.
Typisch voor iemand die net ontmaagd werd door de witte sloper of bouwer (afhankelijk wie ermee omgaat en hoe en hoeveel?):wink:

De eerste nacht , die 3 uurtjes verwonderden mij zelfs!:anguished:

normaal voor mij en mede experimenteerders dus niet allemans norm zou geweest zijn, een slapeloze nacht en daaruit voortvloeiend een nastimulerende dag.

(met wat platte prikkelarme rust liefst en bijvreten).:innocent:

En dan de avond (bij jou dus die zaterdag) na gebruik, ook niet echt ndiepe superslaap.:expressionless:

Kun je nagaan hoe sterk dat spul is,:anguished:
in het begin:wink:

,npaar nakkies meer en je zat nu nog te lallen.:grin:

Ik ben nog doorgegaan tot savonds de zaterdag en toch gewoon ingekakt en geslapen als een sprookjesreus
die niet vastgebonden werden door mini mensjes en nog lang en gelukkig doorknorde.:smirk:

lysergic bink

Bewuste gebruiker
hmm,

ik heb tegenwoordig geen dip meer na speed (of andere drugs) gebruik. vroeger dus wel en nog heel heftige ook. ik gok zo dat mijn Wellbutrin ADD medicatie daar iets mee te maken heeft, de waarden van mijn neurotransmitters zijn waarschijnlijk wat hoger en worden sneller bijgevuld. en ook veel meer verantwoord in mijn drugsgebruik.

iets anders waar ik geen last meer van heb is me schuldig voelen na gebruik. nog niet een beetje.

en neen, ik ben nu niet de hele nacht doorgegaan, ik ga naar het dierenasiel voor vrijwilligerswerk. :)

Klopt wellbutrin,zorgt voor je katerloze en schuldgevoelarme dagen nadien.:blush:

Door idd het effect op je dopamine aanmaak en heropname.:upsidedown:

Had dat vroeger als ik pep nam in periodes dat ik men dagen door kwam met efedrine (turkse apotheekefedrine, sterk spul ) schrokken zwaardere gebruiker dat ik katerloos en normaal opdaagde daags nadien.:grin:

Je bridget je dopamineflows als het ware .:thinking:

lysergic bink

Bewuste gebruiker
's Nachts grote man, 's ochtends kleine Jan! lol :wink:

Katers is voor mensen die stoppen hee Johny, wij hadden ook ooit geen katers .:persevere:

Brak en nog n'nak:astonished:
kapot en je nam nshot:astonished:
afgekluifd voordat je wat meth wegsnuift.(of shot maar dat rijmpie hadden we al):ill:

Beter is het de katers voelen, de signalen interpreteren van geest en lichaam.:innocent:

En verstandig ermee omgaan , zo weinig mogelijk.:nerd:
Indien nodig...
is het ooit nodig?:thinking:
Elk zijn antwoord hierop uiteraard,
elk zijn reden ook ,
complexe vraag contemplatie oproepend!:thinking:

eerder een" beheerde neurotransmitters producerend rijk" leven:sun::sunface::pinetree::sicklemoon::shamrock:
te hebben
door je leven
zo te beleven dat er weinig tot geen middelen
aan te pas komen.:wink:
Vraagt meer denk en organisatie en wilskracht wel dan de dealer opbellen.:smirk:

Maar vast verstandiger of risicoarmer!:neutral:

(psychedelica wens ik niet in te sluiten bij deze stellingen,aangezien ik dit zie als geneesmiddelen):wink:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Typisch voor iemand die net ontmaagd werd door de witte sloper of bouwer (afhankelijk wie ermee omgaat en hoe en hoeveel?):wink:

De eerste nacht , die 3 uurtjes verwonderden mij zelfs!:anguished:

normaal voor mij en mede experimenteerders dus niet allemans norm zou geweest zijn, een slapeloze nacht en daaruit voortvloeiend een nastimulerende dag.

(met wat platte prikkelarme rust liefst en bijvreten).:innocent:

En dan de avond (bij jou dus die zaterdag) na gebruik, ook niet echt ndiepe superslaap.:expressionless:

Kun je nagaan hoe sterk dat spul is,:anguished:
in het begin:wink:

,npaar nakkies meer en je zat nu nog te lallen.:grin:

Ik ben nog doorgegaan tot savonds de zaterdag en toch gewoon ingekakt en geslapen als een sprookjesreus
die niet vastgebonden werden door mini mensjes en nog lang en gelukkig doorknorde.:smirk:

Ik had wel geblowd voor het slapen die eerste nacht. En sliep pas om 4 uur ofzo. Gister had ik valeriaan genomen en voelde het echt gaan werken. Maar ik neem volgende keer wel veel minder :lolol::lolol:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik ben trouwens echt blij dat de kater drama was. Weerhoud me om het vaak te gaan doen. Ik ben nog nooit zo moe geweest als gister na drugs.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Wat betreft dat schuwen van ochtendlicht, is dat wel echt een specifiek iets voor zelfs drugs in het algemeen?

Ik heb dat nare gevoel bij laat opblijven en als het dan alweer licht wordt namelijk ongeacht of ik iets heb genomen of niet. Vind het he-le-maal niets om op bed te gaan als het alweer licht wordt bijvoorbeeld. Inclusief schuldgevoel tegenover mezelf dat ik het zover heb laten komen. :pensive::laughing:

Ja zeer typisch,schuldgevoelens ... :ill:

realiteitsconfrontaties dat de wereld door draaide :fearscream:

terwijl jij hem analyseerde en zijn tere plekken beschreef.:thinking:

Ik lijd soms aan insomnia in lange nuchtere periodes,
1 keer per week ofzo:smirk:

dan apprecieer ik ook even het daglicht minder...

maar de drugs van je keuze bepaald wel in welke mate je het
daglicht schuwd,:astonished:
minder apprecieerd,:pensive:
of wel apprecieerd maar nederig brak aanvaard,:hearteyes:

het daglicht symboliseerd de oude onmogelijke hippie:hearteyes:
of jonge beginnend experimenterende tienerdroom.:kissingsmiling:

Van bleven we maar zo?:kissingsmiling:

Nope, je bent brak, mak en de wereld draaid door.:frowning::flushed:

(soms de les nadien interpreterend relativeer je dat wel)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
speed is dan weer een goeie als je een ongelofelijke slechte bad trip hebt met psychedelica. die halen je daar dan weer uit lol
Of de speed versterkt op dat moment juist de paranoia van de trip en de gedachtenloops. Speed nemen om een badtrip op psychedelica te doorbreken is nogal Russisch roulette, het kan echt alle kanten op gaan.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Mmmm, tis nog voor 18.00, mijn uiterste tijd om met speed te willen beginnen. Veel later dan slaap ik de hele nacht niet. Ikheb al gegeten, althans een hele late 2e lunch. Patatje speciaal en een kroket. Dus op zich kan het. Morgen hoef ik niet vroeg op en ook geen echte verplichtingen behalve een door mezelf geplande fietstocht. Die ZOU ik kunnen laten zitten. Of misschien is t juist wel ff lekker de dag na speed op de (race)fiets. :wink:

Ja, besluit genomen! Ik ga een klein lijntje speed nemen! :grin:
Het word zekers minder speed dan vorige week vrijdag, de helft misschien in totaal maar ik ga wel een iets groter lijntje nemen als 1e vergeleken vorige x. Ik denk ipv 30-50 mg (grote schattinge weer hoor) vorige x neem ik nu 75(?) mg in ene. Kijken of ik m dan iets duidelijker voel meteen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Mmmm, tis nog voor 18.00, mijn uiterste tijd om met speed te willen beginnen. Veel later dan slaap ik de hele nacht niet. Ikheb al gegeten, althans een hele late 2e lunch. Patatje speciaal en een kroket. Dus op zich kan het. Morgen hoef ik niet vroeg op en ook geen echte verplichtingen behalve een door mezelf geplande fietstocht. Die ZOU ik kunnen laten zitten. Of misschien is t juist wel ff lekker de dag na speed op de (race)fiets. :wink:

Ja, besluit genomen! Ik ga een klein lijntje speed nemen! :grin:
Het word zekers minder speed dan vorige week vrijdag, de helft misschien in totaal maar ik ga wel een iets groter lijntje nemen als 1e vergeleken vorige x. Ik denk ipv 30-50 mg (grote schattinge weer hoor) vorige x neem ik nu 75(?) mg in ene. Kijken of ik m dan iets duidelijker voel meteen.

Speed junkie! :wink: Grapje hoor.

In één keer 75 mg nemen is wel een aanrader ja, voor mij werkte starten met 100 mg in één keer veel beter dan starten met 50. Enjoy!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Speed junkie! :wink: Grapje hoor.

In één keer 75 mg nemen is wel een aanrader ja, voor mij werkte starten met 100 mg in één keer veel beter dan starten met 50. Enjoy!
Jaaa ik wordt nu al een speed-junky :tearsofjoy::tonguewink:
Thanks! Is een schatting hoor aangezien ik nog steeds geen weegschaal heb. Het zit er in!

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Veel plezier! Ik houd het vandaag bij een grote bak koffie, een shaggie of tig en de afterglow van gister. :hearteyes:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Om 17.30 +/- 75 mg genomen, geschat. Nu neem ik nog ongeveer 25-50 mg. Het mag toch net ietsjes meer zijn. Daarna is het genoeg. Vorige x had ik veel teveel genomen voor mij. Dat voelde onprettig op een gegeven moment.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Om 17.30 +/- 75 mg genomen, geschat. Nu neem ik nog ongeveer 25-50 mg. Het mag toch net ietsjes meer zijn. Daarna is het genoeg. Vorige x had ik veel teveel genomen voor mij. Dat voelde onprettig op een gegeven moment.

Merk je een groot verschil in vergelijking met de vorige keer nu je een lagere dosis genomen hebt?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Mijn startdosis is hoger dan vorige x. Maar totaal een stuk lager. Ik begin nu het tweede lijntje te merken met opkomen. Ik laat t zo weten.
Ja ik merk zeker verschil! Iets meer de mentale happiness dan vorige x in het begin door de hogere startdosis maar toch rustiger in mijn lijf en doen. Moet wel even omschakelen want vorige x voelde ik me bij +/- 200 mg het lekkerst! Qua euforie en blijheid. Nu is de euforie beduidend minder maar wel aanwezig.
Lichamelijk voelt dit veel en veel beter dan de hoeveelheid van vorige x!

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ja ik merk zeker verschil! Iets meer de mentale happiness dan vorige x in het begin door de hogere startdosis maar toch rustiger in mijn lijf en doen. Moet wel even omschakelen want vorige x voelde ik me bij +/- 200 mg het lekkerst! Qua euforie en blijheid. Nu is de euforie beduidend minder maar wel aanwezig.
Lichamelijk voelt dit veel en veel beter dan de hoeveelheid van vorige x!

Kan ook erg wisselen per keer, hoe het uitpakt. De enige keer meer mentaal/minder fysiek, de keer erna andersom. Dus dosering zegt ook niet altijd alles. Maar goed, dat geldt eigenlijk voor iedere drug. :wink:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het jammere is wel dat ik straks geen jointje kan nemen in de come down. Dat doe ik bijna na elke upper. Als het zo goed als uitgewerkt is want dan slaap ik makkelijker en lekkerder.
Maar ik rook even een paar weken geen wiet sinds een paar dagen terug. Ik vind zelf dat ik de afgelopen weken teveel en te vaak heb gerookt. Toch wel een keer of 2 a 3 een jointje extra gepakt.
Dat mis ik straks denk ik wel maar A: ik heb niets in huis en B: kan ik niet meer halen want ik heb speed op. Goeie test om te kijken hoe het met slapen gaat straks, puur na speed. :wink:

Laatst bewerkt:
Bovenaan