Speed

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Sluiten mag van mij. Mag ook open blijven die tent hier. Ik ben zo makkelijk nu. :lolol:
Aan jullie de keuze vannacht. Tja tis alweer 1 uur bijna. Zit alweer 7,5 uren op pep te kletsen. Mijn god, alleen dat is al een record!
Ik ga nu niet direct slapen. Zal nog niet gelijk lukken. Wel ff lekker bankhangen, zo af en toe misschien nog even kort op df, oh en een douche is wel ff lekker na al dat geplak denk ik. Daarna maar eens slapen proberen. Moe ben ik wel.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
soms heb je zo van die ''epic'' topics,
de cirkel is dan rond,
geen abstracte meetkundige metaforen er rond hoeven
verzinnen
twas fun,
vooral de oude dunne vs the pep versie,
heeft me gekluisterd gehouden;
de vibe kan maar verstaan worden als men
die vibe ook ervaart of heel goed herkend.
PLUR
PEACE (pep) LOVE RESPECT AND UNITY
maar pep also fuels war
don't overdo kids
acid is first choice

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Sluiten mag van mij. Mag ook open blijven die tent hier. Ik ben zo makkelijk nu. :lolol:
Aan jullie de keuze vannacht. Tja tis alweer 1 uur bijna. Zit alweer 7,5 uren op pep te kletsen. Mijn god, alleen dat is al een record!
Ik ga nu niet direct slapen. Zal nog niet gelijk lukken. Wel ff lekker bankhangen, zo af en toe misschien nog even kort op df, oh en een douche is wel ff lekker na al dat geplak denk ik. Daarna maar eens slapen proberen. Moe ben ik wel.

Lekker open laten die handel! Gezelligste topic sinds tijden. Heb me stuk gelachen vanmiddag om jouw praatkick Dunne. :wink: Ik ben wel een beetje late to the party hier, iedereen is al zo ongeveer weg denk ik? XD Hallooo? *echo*

Ik moet namelijk toegeven dat ik ook een klein pepje heb genomen, kon natuurlijk niet achterblijven na dit topic. (Nee hoor haha, had al een plannetje voor vanavond, nieuwe speed, dus wilde even nagaan of deze mij een andere/betere ervaring zou geven dan het spul van de vorige keer.) (Puur uit wetenschappelijke overwegingen uitgevoerd dus, dit experiment.) (Ja echt!) (Ok..., jááá, misschien ook een beetje uit on-wetenschappelijke overwegingen, ja. Heel klein beetje.)

Ik vermaak me prima, maar ook op deze zeer zuivere speed is het effect net als de vorige keer bij mij niet noemenswaardig energiek. Het enige energieke wat ik opmerk is eigenlijk de welbefaamde neiging tot veel en veel te snel willen lullen/typen. Verder vooral een warm, relaxed gevoel, ‘ik vind alles leuk en helemaal prima’-mentaliteit, zou het zelfs bijna een beetje loom willen noemen, maar dan op een wakkere manier. Veel hoofdkippenvelletjes ook, lekkerrrr. Geen bewegingsdrang, lig te chillen onder een dekentje op mijn bank met leuke muziekjes. Hartslag blijft verrassend laag en onder de 70 tot toe. Al verwacht ik daar nog wel een verandering in, vorige keer schoot-ie ook pas omhoog tijdens de come down, samen met een paar andere nasty bijwerkingen. Dus het Grote Lijden moet nog beginnen. (Ik overdrijf lichtelijk, maar een mens kan maar beter op het ergste scenario voorbereid zijn.)

Dat relaxte roesje is blijkbaar gewoon hoe ik op uppers reageer. XTC is voor mij ook altijd meer ontspannen geweest dan energiek, en voor coke gold laatst hetzelfde. Vind het helemaal prima dat ik er zo op reageer (maar er is momenteel weinig dat ik niet prima vind, dus of het iets zegt...) maar het is wel goed om te weten. Ik weet nu dat ik ook gewoon geen extreem intense energieke high moet nastreven.

Heb stiekem dus toch ergens een klein innerlijk AHDH’ertje! Nee hoor, de enige juiste conclusie is dezelfde als altijd, iedereen reageert op zijn eigen manier...

(Al lijkt ADHD me niet eens de allerrampzaligste diagnose om te krijgen eigenlijk, want: legaal aan de dex, tja, als ik er dan tóch echt eentje uit de DSM moest kiezen... Maar nu moet ik echt gaan stoppen met dit geraaskal, want het gaat hier wel over een serieuze stoornis waar mensen leed van ondervinden en dit soort uitspraken komen de indruk die ik hier op het forum maak niet bepaald ten goede.) (Sorry als ik nu iemand beledigd heb, ik neem alles terug!)

Nou, tot zover de diepe inzichten van vandaag. Mensen onder invloed van LSD zouden er jaloers op zijn. :wink: :tonguewink:

P.S.: Heb m’n oeverloze gezwam in één reactie gepropt en ge-edit, zodat het forum schoon blijft, #lifegoals.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hahaha olifant! Goed bezig.... zit ik hier met mijn zatte harsens nog effe Hey forum te checken... heb jij stiekem pep zitten snoepen .... uiteraard voor de wetenschap allemaal

Geniet er lekker van!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Hahaha olifant! Goed bezig.... zit ik hier met mijn zatte harsens nog effe Hey forum te checken... heb jij stiekem pep zitten snoepen .... uiteraard voor de wetenschap allemaal

Geniet er lekker van!

Je weet dat ik de wetenschap een warm hart toedraag Eik. In hart en nieren. Dit heb ik er allemaal voor over. :wink:

En wat is jouw excuus?

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hahaha ik heb geen excuus vrees ik? Ik kom denk ik niet verder dan: “Een maat van me kwam langs en het bier was lekker”....
Nu wel echt tijd om te gaan slapen.... ober 2 of 3 uurtjes worden de kids al weer wakker

Gaat het bij jou plafonddienst worden olifant?!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Hahaha ik heb geen excuus vrees ik? Ik kom denk ik niet verder dan: “Een maat van me kwam langs en het bier was lekker”....
Nu wel echt tijd om te gaan slapen.... ober 2 of 3 uurtjes worden de kids al weer wakker

Gaat het bij jou plafonddienst worden olifant?!

Prima excuus. Ben niet de moeilijkste vandaag. Als het maar leuk was!

Sowieso plafonddienst hier ja, gelukkig ben ik daar ook zonder uppers al wel redelijk mee bekend, misschien eens tijd om mijn plafond te laten beschilderen, een of ander mooi abstract kunstwerk lijkt me wel wat. Met psychedelische touch.

Welterusten! En groeten aan de kinders straks! Hebben die geen creatieve genen toevallig? :)

lysergic bink

Bewuste gebruiker
@Roze olifant wel wel wel wel
als de kat van huis is...
mag een never ending topic worden
benieuwd of @De Dunne al slaapt
zie @SanneBanne nog beweging...de vlam dooft .
Nog een heropflakkering?
Of ...waar de slaap is aangewezen,is de pep afwezig zei boer wortel.
Npunt had ie, of tnou een peppunt,nhegschaarpunt, of een conclusie door ervaringspunt?
Daar hebben we het raden naar.
Zieje lege fora zouden me teksten doen typen, tot in het oneindige...
Tegen jezelf praten sucked, ...
Ben ik nu vroeg wakker??Nog wakker...wie weet het,mss ga ik gaan joggen...
wat weet je echt op forums?Waarom bestaan er zoveel woorden,teveel keuzes, overal woorden
raaskaltegenjezelfopgewektdoorlegeforasyndroom!!!!
Vreselijke ziekte, fora's ter wereld gaan er aan ten onder, zeker praatziekemensennaaikransjesforums in Finland.
Met die korte dagen en lange nachten , ook logisch.
Mss ga ik dit nog editen tot in het oneindige in dit bericht om fora van deze tegenspoed te bewaren
nochmosselnochvisuurtjeshaters zijn jullie talrijk aanwezig?
katerloze nachten...of gekweld door doemgedachten...laat ons niet alleen...loop niet met ons dopamine heen...laat het vuur doorbranden...de geest moet eeuwig waaien...dopamine voor het graaien...utopieën rijke liedjes...niet voor zwakke mietjes....we geven eeuwig speeches (rijmt)rotaal doorgesnoven halen we alles ondersteboven..burenwakkermakend luidekretenslakend...ach het is maar die pep zeg de buurman scherp.Zijn PUNT hiermee makend ...me achterna verwijtenslakend aan een razend tempo ...die mijn inkakken bijpakken weer voedddddddd en zo gaan we door en door...

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
@Roze olifant wel wel wel wel
als de kat van huis is...
mag een never ending topic worden
benieuwd of @De Dunne al slaapt
zie @SanneBanne nog beweging...de vlam dooft .
Nog een heropflakkering?

Genoeg beweging nog hiero hoor, we zijn ons aan het vermaken met hersenloos come down materiaal, wat voornamelijk neerkomt op ‘lachen om domme filmpjes’, SanneBanne heeft het druk met de selectie :wink:

Deze ervaring is nu al 100x meer geslaagd dan m’n vorige (en eerste) keer speed. Superleuke nacht gehad, come down ook echt subtiel en geleidelijk en niet te vergelijken met de lichamelijke en mentale ‘klap’ die ik vorige keer kreeg na de piek. Geen onregelmatige hartslag dit keer, hij is zelfs in rust niet boven de 78 uitgekomen voor zover ik gemeten heb. Zoveel kan een optimale zuiverheid dus uitmaken. Open deur, maar toch wel apart om zelf zo te merken.

Heb ook eigenlijk nu pas het idee dat ik begrijp wat een volwaardige speedervaring is. Staart come down en kater nog even afwachten maar ik ben alvast enthousiast.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Genoeg beweging nog hiero hoor, we zijn ons aan het vermaken met hersenloos come down materiaal, wat voornamelijk neerkomt op ‘lachen om domme filmpjes’, SanneBanne heeft het druk met de selectie :wink:

Deze ervaring is nu al 100x meer geslaagd dan m’n vorige (en eerste) keer speed. Superleuke nacht gehad, come down ook echt subtiel en geleidelijk en niet te vergelijken met de lichamelijke en mentale ‘klap’ die ik vorige keer kreeg na de piek. Geen onregelmatige hartslag dit keer, hij is zelfs in rust niet boven de 78 uitgekomen voor zover ik gemeten heb. Zoveel kan een optimale zuiverheid dus uitmaken. Open deur, maar toch wel apart om zelf zo te merken.

Heb ook eigenlijk nu pas het idee dat ik begrijp wat een volwaardige speedervaring is. Staart come down en kater nog even afwachten maar ik ben alvast enthousiast.
INMIDDELS
je na apend
men topic aan het re editten(3de keer zie vette tekst sing a long )
nu is het allemaal nog grauw en rauw
als ik het maar door kauw
komt er wat zinnigs van niet waar pepkleppies
PS filmpies, willen jullie pepfilmpjes gniffel
had je straatpep zuivere of terug dex?

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
*Zwaait :grimacing: Ja, ben er nog! :nerd: Ga helemaal op in leuke Youtube clipjes zoeken. Had een hele lijst maar door computer problemen was ik die hele lijst kwijt. Gelukkig op speed nog scherp genoeg om de meeste te herinneren en weer terug te zoeken. :tearsofjoy:

lysergic bink

Bewuste gebruiker
*Zwaait :grimacing: Ja, ben er nog! :nerd: Ga helemaal op in leuke Youtube clipjes zoeken. Had een hele lijst maar door computer problemen was ik die hele lijst kwijt. Gelukkig op speed nog scherp genoeg om de meeste te herinneren en weer terug te zoeken. :tearsofjoy:

zo je tongriem nog ontbonden
op het scherp van de snee
tel je nog mee?
dacht dat je laatste nakkie altijd op klokslag 00 u te nemen????
effe in men filmpjesmap rommelen

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Nee, wel coming down al hoor, maar focus blijft bij mij meestal wel even scherp tot ik weer nuchter ben. :laughing::nerd:

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Nee, wel coming down al hoor, maar focus blijft bij mij meestal wel even scherp tot ik weer nuchter ben. :laughing::nerd:
jullie doen me nadenken..
@Roze olifant maar is de speedroes wel in staat je ooit de volledig eerlijke gedachte ,
van een ''volwaardige speedervaring'' te geven?Nu mss
Maar wat ivm de aanloopfase naar next time...
Bestaat de volwaardige speedervaring en zoja wat betekend ze inhoudelijk voor jullie,
diepe contemplatierimpels in het water veroorzakend gemijmer hoor nu

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Zijn we wel ooit nuchter?
de stofjes in de mens analyserende,
zijn we gotverdomme grote drugsbrouwendefabrieken.:dizzy:

Nuchter,wie de eerste nuchter is steekt zijn hand op ,
en kan je bewijzen dat je nuchter bent?:fearscream:

Wie kan zich de pretentie veroorloven ,
te beweren een nuchter mens te zijn?

En wat doen nuchtere mensen ,
wat houd ze bezig?
of was dat gedichtje van baudelaire eerder op de avond gepost :hearteyes:
meer steekhoudend,
dan de volstrekte nuchterheid naleven?:worried:

Zouden we dan geen conformisten worden en nuchter een collectieve gekheid ervaren in tune met de samenleving?
Vragen,
vragen baart nog vragen:flushed:

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
INMIDDELS
je na apend
men topic aan het re editten(3de keer zie vette tekst sing a long )
nu is het allemaal nog grauw en rauw
als ik het maar door kauw
komt er wat zinnigs van niet waar pepkleppies
PS filmpies, willen jullie pepfilmpjes gniffel
had je straatpep zuivere of terug dex?

Zuivere straatpep. Maar zo zonder die shitload aan bijwerkingen vond ik het wel heel erg veel weg hebben van dex. Alleen nog een stukje intenser.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
jullie doen me nadenken..
@Roze olifant maar is de speedroes wel in staat je ooit de volledig eerlijke gedachte ,
van een ''volwaardige speedervaring'' te geven?Nu mss
Maar wat ivm de aanloopfase naar next time...
Bestaat de volwaardige speedervaring en zoja wat betekend ze inhoudelijk voor jullie,
diepe contemplatierimpels in het water veroorzakend gemijmer hoor nu

Nee, misschien niet. Ik heb het niet handig omschreven denk ik. Misschien had ik niet moeten spreken over volledige ervaring (dat is mijn automatische interpretatie omdat vorige keer een beetje net-niet was, onvoldaan gevoel), want wat is dat dan precies, inderdaad. Ik bedoel meer dat ik nu een stuk beter kan begrijpen waarom sommigen hier zo enthousiast over zijn. En dus ook waarom dit een gigantische valkuil kan worden als je niet oppast.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Zijn we wel ooit nuchter, de stofjes in de mens analyserende, zijn we gotverdomme grote drugsbrouwendefabrieken.
Zuivere straatpep. Maar zo zonder die shitload aan bijwerkingen vond ik het wel heel erg veel weg hebben van dex. Alleen nog een stukje intenser.
Intens is het woord!!!!
zij die pep subtiel benoemden bereikten nog niet de intensiteit....!:triumph:
Waar het allemaal gebeurd,
waar je kennis maakt met het pepsnuivende cirque de soleil!:smilecat:

Laatst bewerkt:

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Nee, misschien niet. Ik heb het niet handig omschreven denk ik. Misschien had ik niet moeten spreken over volledige ervaring (dat is mijn gevoel omdat vorige keer een beetje net-niet was, onvoldaan gevoel), want wat is dat dan precies, inderdaad. Ik bedoel meer dat ik nu een stuk beter kan begrijpen waarom sommigen hier zo enthousiast over zijn.

Zijn we TE enthousiast of niet enthousiast genoeg?:upsidedown:

Neen , ik ratel maar door, maar in feite hield het steek,

pep creeert behoefte,:moneytongue:

pepvoldoening ,:thinking:

is enkel nwoord misbruikt door misbruikers
die gestopt zijn
ex gebruikers:thinking:

Dus ze waren niet voldaan,
maar gesloopt,
door de verzorging
van hun tempel te verwaarlozen!:dizzy:

Maar de vruchtbare speedervaringenbereikende pephermiet

zal niet snel voldoening ,
of volwaardige ervaring uitspreken

Nam je niet op je uitspraak hoor,
snapte je best
Maar de nachtfilosoof en analyst ,
zijn tandwielen malen:thinking:

Volgens mij genuanceerder nog ,
pepvoldoening,
is een leugen uitgesproken

door de nog nfikse nak willen pakkende lippenbijtende verbijters:weary:

maar voldaan,neen dat waren ze niet,:wink:

ze waren verstandig en belogen zich dat ze voldaan waren.
(de valkuilbewusten):sunglasses:

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Zijn we TE enthousiast of niet enthousiast genoeg?:upsidedown:

Neen , ik ratel maar door, maar in feite hield het steek,

pep creeert behoefte,:moneytongue:

pepvoldoening ,:thinking:

is enkel nwoord misbruikt door misbruikers
die gestopt zijn
ex gebruikers:thinking:

Dus ze waren niet voldaan,
maar gesloopt,
door de verzorging
van hun tempel te verwaarlozen!:dizzy:

Maar de vruchtbare speedervaringenbereikende pephermiet

zal niet snel voldoening ,
of volwaardige ervaring uitspreken

Nam je niet op je uitspraak hoor,
snapte je best
Maar de nachtfilosoof en analyst ,
zijn tandwielen malen:thinking:

Volgens mij genuanceerder nog ,
pepvoldoening,
is een leugen uitgesproken

door de nog nfikse nak willen pakkende lippenbijtende verbijters:weary:

maar voldaan,neen dat waren ze niet,:wink:

ze waren verstandig en belogen zich dat ze voldaan waren.
(de valkuilbewusten):sunglasses:

Nee ik snap je punt wel inderdaad. Het kan toeval of mijn weinige ervaring zijn hoor, maar ik had nu geen last van cravings. Heb iets laten liggen op het bordje en dat lijntje ligt hier nu nog steeds te liggen, hele nacht te lui geweest om het weg te leggen maar geen moeite gehad om er vanaf te blijven. Met coke had ik veel meer last van die innerlijke strijd om nog iets bij te nemen omdat het zo snel uitwerkte. Grappig want Dunne heeft dit totaal andersom ervaren.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Nee ik snap je punt wel inderdaad. Het kan toeval of mijn weinige ervaring zijn hoor, maar ik had nu geen last van cravings. Heb iets laten liggen op het bordje en dat lijntje ligt hier nu nog steeds te liggen, hele nacht te lui geweest om het weg te leggen maar geen moeite gehad om er vanaf te blijven. Met coke had ik veel meer last van die innerlijke strijd om nog iets bij te nemen omdat het zo snel uitwerkte. Grappig want Dunne heeft dit totaal andersom ervaren.

Maar dan heb je met dat lijntje twee ,:thinking:
wellicht meer,:smirk:
maaar twee vrij logische uitkomsten:expressionless:

je neemt het,
maar dat punt ben je nu voorbij
al dalende,:sleeping:
in de gedachte van wat moet ik nog met dat lijntje?:openmouth:

of erger scenario
mij ooit overkomen,!!!!!!:fearscream:

1 overgebleven lijntje,:blush:

ikea kastje ineenzettend gesnoven,:kissingsmiling:

kast in elkaar en al de dealer bellende,:unamused:

voor 5 volle grammen.:imp:

lijntje werd ndriedagenbingegedrocht
met tentakels van een week lang
katerachtig rondgeloop:imp:

PS @Roze olifant cravings waren miniem wrs door de ''wat overkomt me factor'' van de eerste straatpepervaring?
Eens men weet wat te verlangen doet men daar al wat omslachtiger mee:sweatsmile:

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Maar dan heb je met dat lijntje twee ,
wellicht meer,
maaar twee vrij logische uitkomsten
je neemt het,
maar dat punt ben je nu voorbij
al dalende,
in de gedachte van wat moet ik nog met dat lijntje?

of erger scenario
mij ooit overkomen,!!!!!!

1 overgebleven lijntje,

ikea kastje ineenzettend gesnoven,

kast in elkaar en al de dealer bellende,

voor 5 volle grammen.

lijntje werd ndriedagenbingegedrocht
met tentakels van een week lang
katerachtig rondgeloop

PS @Roze olifant cravings waren miniem wrs door de ''wat overkomt me factor'' van de eerste straatpepervaring?
Eens men weet wat te verlangen doet men daar al wat omslachtiger mee

Dat lijntje gaat zometeen gezellig terug in het zakje. :wink:

De ‘wat overkomt me’ factor viel nog wel mee omdat het gevoel alsnog redelijk mild was vanwege het ontbreken van fysieke energie. In het begin merkte ik niet echt verschil met de vorige keer. Na de derde lijn werd het pas duidelijk dat deze high toch wel echt ‘higher’ aanvoelde dan wat ik kende. Maar inderdaad, een doorgewinterde speedsnuiver zal wrs. minder snel tevreden zijn dan een blije noob zoals ik. Das een feit.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
ik heb de verleiding uiteindelijk kunnen weerstaan en heb lekker geslapen. en lang, ben pas net wakker. :)
Verstandig man !
Ja , maar je had niet zoveel liggen zeker?
Om dan halverwege de nacht te crashen en plafondstaren sucked ook;
omdat je al sprak over die gram mdma, stel ik die aanname?
PS nachten doorhalen doe ik niet zo veel , pak minstens dan een paar uur slaap zekers...
want hou niet zo van de dag achter sfeer !
1maal het licht werd, verandert de sfeer dadelijk!

Laatst bewerkt:

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Jij hebt dat ook dus? Op alle uppers maar vooral pep en mdma is het ochtendlijke daglicht een sneer door de nachtsfeer. Terwijl de hele nacht lullen met medepeppies een normaal doen is lijkt een gesprek met de overbuur om 9 uur in de ochtendzon een aparte opgave. Blijft wel altijd gezellig.

Mits je bijpakt blijft het gezellig,
die overbuurgesprekken,
maar neerdalen in het licht vond ik nooit leuk.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
jawel hoog heb nog een dikke gram pep liggen naast de MDMA.

maar ondanks die punt pep in t begin van de avond was het toch vooral veel bier en na dat jointje vannacht was ik lam genoeg om gewoon lekker te slapen. en dan kan ik beter de volgende keer m'n feestje vieren :)

Maddog

Bewuste gebruiker
Jij hebt dat ook dus? Op alle uppers maar vooral pep en mdma is het ochtendlijke daglicht een sneer door de nachtsfeer. Terwijl de hele nacht lullen met medepeppies een normaal doen is lijkt een gesprek met de overbuur om 9 uur in de ochtendzon een aparte opgave. Blijft wel altijd gezellig.
Na dag twee vind ik daglicht soms wel wat hinderlijk. Maar gelukkig zijn er mensen met verduisteringsgordijnen en een goede muziek installatie. Alleen ff broodjes halen bij appie hein deed wel even zeer.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Na dag twee vind ik daglicht soms wel wat hinderlijk. Maar gelukkig zijn er mensen met verduisteringsgordijnen en een goede muziek installatie. Alleen ff broodjes halen bij appie hein deed wel even zeer.

Mja en dan heb je de psycho's die nog voertuigen besturen na nacht twee door te halen.:rage:

Denkbeeldige regenbuien zien,:unamused:

niet meer of amper zien of het licht op groen of rood staat.:smirk:

In de zomer zie je dat niet zo met een gebronsde huid je morgen NA pep koppie:sunglasses:
maar nu LIJK ik toch nbeetje pips en bleek.:sneeze:

Nbadje doet wonderen, hier zijn de verduistergordijnen open hoor.:yum:

Januari zijn appeal is er wel niet op verbeterd, ivm de morning glow
na psychedelica:smirk:

Nuja wat dat betreft geen verrassingen, pep neemt en psychedelics geven. :innocent:

Maddog

Bewuste gebruiker
Mja en dan heb je de psycho's die nog voertuigen besturen na nacht twee door te halen.:rage:

Denkbeeldige regenbuien zien,:unamused:

niet meer of amper zien of het licht op groen of rood staat.:smirk:

In de zomer zie je dat niet zo met een gebronsde huid je morgen NA pep koppie:sunglasses:
maar nu LIJK ik toch nbeetje pips en bleek.:sneeze:

Nbadje doet wonderen, hier zijn de verduistergordijnen open hoor.:yum:

Januari zijn appeal is er wel niet op verbeterd, ivm de morning glow
na psychedelica:smirk:

Nuja wat dat betreft geen verrassingen, pep neemt en psychedelics geven. :innocent:

En dan vergeten of het bovenste licht van het stoplicht nu rood of groen is( ik zou dat zelf niet eens aandurven in de auto stappen na 24 uur wakker zonder pep)

Gelukkig hoef ik niet eens de weg over te steken naar de supermarkt, woon er als het ware naast.

Oh ja ik moet nog broodjes halen voor het ontbijt morgenvroeg

Is het nu 13:00 en dan nog uitstellen tot tien voor sluitingstijd:lolol:

Maddog

Bewuste gebruiker
Agent: "meneer, zet u de motor even uit."
Meneer: "Prima, maar zou u niet beter al die voetgangers moeten aanspreken die over de weg lopen ipv op de stoep?.met die regen verwacht je dat niet eens, en mensen zijn slecht zichtbaar"
Agent: "Het is onbewolkt, hier zijn geen stoepen, de zon schijnt, en u heeft uw gordel niet goed om. U weet dat u door het stadspark rijd over een voetgangerspad met uw auto? Stapt u maar even uit."

En dan zegt die onozele makker die op de achterbank zit

" Oh meneer de politieagent, ik heb niets gedronken, zal ik verder naar huis rijden dan?"

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Agent: "meneer, zet u de motor even uit."
Meneer: "Prima, maar zou u niet beter al die voetgangers moeten aanspreken die over de weg lopen ipv op de stoep?.met die regen verwacht je dat niet eens, en mensen zijn slecht zichtbaar"
Agent: "Het is onbewolkt, hier zijn geen stoepen, de zon schijnt, en u heeft uw gordel niet goed om. U weet dat u door het stadspark rijd over een voetgangerspad met uw auto? Stapt u maar even uit."

En dan zegt die onozele makker die op de achterbank zit

" Oh meneer de politieagent, ik heb niets gedronken, zal ik verder naar huis rijden dan?"

Hahaha precies , psychosetolerante speedfreaks
zouden dergelijke fratsen zeker kunnen voortbrengen...

lysergic bink

Bewuste gebruiker
En dan vergeten of het bovenste licht van het stoplicht nu rood of groen is( ik zou dat zelf niet eens aandurven in de auto stappen na 24 uur wakker zonder pep)

Gelukkig hoef ik niet eens de weg over te steken naar de supermarkt, woon er als het ware naast.

Oh ja ik moet nog broodjes halen voor het ontbijt morgenvroeg

Is het nu 13:00 en dan nog uitstellen tot tien voor sluitingstijd:lolol:

hahahaha ik ben ook een eeuwige uitsteller, behalve met betalingen enz,
dan gun ik ze geen cent extra aanrekenkosten voor laattijdigheid van betalen.
Maarja , uitstelgedrag is zo iets die voortkomt uit oa de afleidbaarheid van de persoon in kwestie
en weetnie of je nog peppie op hebt of nastimulatie.
Veel meer persoonlijkheidskenmerken beinvloeden uitstelgedrag uiteraard,
maar ik gok dat die ''afleidbaarheid'' nu wel es de boosdoener zou kunnen zijn.
Bv ook een hyperfocus op iets, momenteel,zoals je films en muziek ordenen in mapjes
op de pc...

Bovenaan