Info Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Juun

Badass junkie
Ik weet dat ze o.a. bij de Gamma ook melding moeten maken als een klant grote hoeveelheden aceton koopt. 3L is ook best veel 😅
ik maak gewoon heel graag schoon :tonguewink:
ik dacht een goeie voorraad in te slaan, vorig jaar 2L besteld zonder problemen(kzal eens opzoeken wanneer precies) misschien te snel achter elkaar besteld. En hopelijk kan ik nog wel 1L krijgen, maar ik vrees dat ik ik ergens anders moet bestellen :sweatsmile:

OctoFerrum

Experimenterende gebruiker
Bol.com doet niet zo moeilijk:

Productbeschrijving​

- Particulieren kunnen maximaal 25 liter bestellen.

Nog een tip voor als je dit wilt snuiven. Druppel ff wat water of neusspray van zoutoplossing in je neus. Vaak is het zo licht en los dat je het eerder inademt dan opsnuift haha

Learnt that the hard way :nerd:En dan alles weer uitblazen woesh weg. Mede daarom heb ik nu een custom design TM patent pending hygienisch magnetisch afgedekt met opstaande rand en verwijderbare spiegel in gebruik genomen. Accecoires niet inbegrepen. (Doorontwikkeling van mn junkie lifehack en WIP maar vind hem zelf wel geinig dus spam ik hier lekker ook een foto. Spiegel is licht doorlatend, zit led strip achter voor de Holllywood experience.

Maar was echt openbaring voor me dat wassen, heb zo'n hekel aan 1) gejaagd gevoel door caffeine 2) geur van natte speed 3) bijten van zwavelzuur dat nog niet helemaal verdampt is 4) mesjes die roesten door zwavelzuur (kijk hoe schoon deze is, maanden oud inmiddels) en 5) het idee dat er nog onzuiverheden van de productie zijn achter gebleven en dat ik die door middel van nasale applicatie ongevraagd in mijn lichaam moet toelaten.

Eerste keer ging direct perfect: hield een droog, geurloos, fijn wit poeder over met de gewenste werking maar dus wel wat droog ja

20220709_093957.jpg
Mocht je het je afvragen: Fotolijstje, placemat, rietjes, mesje, ledstrip, privacy(spiegel) folie, alles van de Action.

MDMAutist

Bewuste gebruiker
Bol.com doet niet zo moeilijk:

Productbeschrijving​

- Particulieren kunnen maximaal 25 liter bestellen.

Learnt that the hard way :nerd:En dan alles weer uitblazen woesh weg. Mede daarom heb ik nu een custom design TM patent pending hygienisch magnetisch afgedekt met opstaande rand en verwijderbare spiegel in gebruik genomen. Accecoires niet inbegrepen. (Doorontwikkeling van mn junkie lifehack en WIP maar vind hem zelf wel geinig dus spam ik hier lekker ook een foto. Spiegel is licht doorlatend, zit led strip achter voor de Holllywood experience.

Maar was echt openbaring voor me dat wassen, heb zo'n hekel aan 1) gejaagd gevoel door caffeine 2) geur van natte speed 3) bijten van zwavelzuur dat nog niet helemaal verdampt is 4) mesjes die roesten door zwavelzuur (kijk hoe schoon deze is, maanden oud inmiddels) en 5) het idee dat er nog onzuiverheden van de productie zijn achter gebleven en dat ik die door middel van nasale applicatie ongevraagd in mijn lichaam moet toelaten.

Eerste keer ging direct perfect: hield een droog, geurloos, fijn wit poeder over met de gewenste werking maar dus wel wat droog ja

Bekijk bijlage 44172
Mocht je het je afvragen: Fotolijstje, placemat, rietjes, mesje, ledstrip, privacy(spiegel) folie, alles van de Action.
🤣🤣🤣🤣 👍👍

Jesusondruqs

Pas op Mensen goed kezen voor je Aceton bij de Praxis koopt.
Ik heb gisteren 25g natte speed laten drogen op een bord..
Was nog 12g van over..
En die wou ik nog even door de wasstraat halen, ik had daar speciaal een nieuwe fles aceton voor gekocht bij de Praxis..
Toen ik de fles losdraaide rook ik een eigenaardig geurtje..
Maar zonder daar verder over na te denken goot ik het in het potje met daarin 12g droge speed..
Even roeren..
Wordt gewoon wit zoals het hoort, maar dat geurtje..
Dan de fles maar even nader bekijken..
En godverdomme..
Is het een op waterbasis alternatief voor echte aceton..
Maar waarom staat er dan met dikke letters Aceton op die fles
En dat ie op waterbasis is piep klein op de achterkant..
Mooi balen 12g kwijt..
Heb het door het koffie filter laten lopen maar die kan het helaas niet meer scheiden..
Enigste optie uitgieten op een schaal en laten verdampen..
So be Warned!!!

Oh ze hebben ondertussen het label al aangepast.. heb ik weer

Bijlagen

• F83DA2B5-1156-492C-8CF1-D48028202952.png
    F83DA2B5-1156-492C-8CF1-D48028202952.png
    130,9 KB · Weergaven: 33

OctoFerrum

Das mooi kut van die speed. Ff naar de klantenbalie dan maar, of een brief schrijven. Vind dat terug mag komen, klachtenbrieven. En dan heel formeel "...toen ik 3 december jongstleden mijn amfetamine wilde zuiveren met uw product.... En wat schetst mijn verbazing? .... Terwijl dit nochtans niet duidelijk op het etiket vermeld staat.... In afwachting van uw reactie verblijf ik, hoogachtend,..."

Maar zo zie je maar weer, vertrouw op je neus.

MDMAutist

Bewuste gebruiker
Een totaal dieptepunt 🎂🤣
Een maatje had pasta die niet goed wou drogen. Het had de typische pep geur maar met nog een andere rare geur er doorheen. Na alsmaar uitsmeren en hakselen was het droog. De 5 gram was 3,2 gram geworden. Ik heb het voor hem gewassen, daarna was het 1,4. Bij de volgende wasbeurt loste alles op. De aceton werd gelig. Er bleef niets maar dan ook niets in de filter achter 😆
Echt jammer dat we niks bewaard hebben. Ben heel erg benieuwd wat dit voor tering zooi was.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Een totaal dieptepunt 🎂🤣
Een maatje had pasta die niet goed wou drogen. Het had de typische pep geur maar met nog een andere rare geur er doorheen. Na alsmaar uitsmeren en hakselen was het droog. De 5 gram was 3,2 gram geworden. Ik heb het voor hem gewassen, daarna was het 1,4. Bij de volgende wasbeurt loste alles op. De aceton werd gelig. Er bleef niets maar dan ook niets in de filter achter 😆
Echt jammer dat we niks bewaard hebben. Ben heel erg benieuwd wat dit voor tering zooi was.
Heb je het toevallig weleens opgelost in water?

Ik heb dit fenomeen ook weleens gehad. Dat spul gedroeg zich heel raar. Eerst lostte het op in water, na een paar keer roeren werd het gelei en daarna vezelachtoge draden.

Ook leek dat spul in aceton op te lossen. Bij elke wash verloor ik wéér een evengroot deel.

Ik ben er weleens ingedoken wat het kan zijn. Dat gelei effect heb ik wel een paper over kunnen vinden en had te maken met de manier waarop het geproduceerd is. Maar waarom het op bleef lossen in aceton, ik weet het nog steeds niet.

Had het toch eens naar het testcentrum moeten brengen. Maarja, meestal was het al op voor het testcentrum open ging 😅

MDMAutist

Bewuste gebruiker
Heb je het toevallig weleens opgelost in water?

Ik heb dit fenomeen ook weleens gehad. Dat spul gedroeg zich heel raar. Eerst lostte het op in water, na een paar keer roeren werd het gelei en daarna vezelachtoge draden.

Ook leek dat spul in aceton op te lossen. Bij elke wash verloor ik wéér een evengroot deel.

Ik ben er weleens ingedoken wat het kan zijn. Dat gelei effect heb ik wel een paper over kunnen vinden en had te maken met de manier waarop het geproduceerd is. Maar waarom het op bleef lossen in aceton, ik weet het nog steeds niet.

Had het toch eens naar het testcentrum moeten brengen. Maarja, meestal was het al op voor het testcentrum open ging 😅
Ik heb niet geprobeerd om het op te lossen in water. Toen de aceton van de eerste wash was opgedroogd bleven er wel van die vezelachtige draden over die jij beschrijft. Ik heb dit vaker gehad. Maar wat er overbleef in de filter, ging dan bij de volgende wasbeurt niet verloren. Het residu gaat naar het testcentrum. Ben benieuwd wat het is. Mn maatje heeft voordat we het wasten een beetje geprobeerd. En zei dat de werking niet op die van speed leek.

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
Die vezels krijg je bij heel veel stoffen als je deze uit oplossing laat verdampen. Wanneer je schone speed in water laat indrogen over een aantal dagen krijg je ook rare witte vlokken. Hiermee wil ik zeggen dat het niet perse duidt op één bepaald soort versnijding

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Die vezels krijg je bij heel veel stoffen als je deze uit oplossing laat verdampen. Wanneer je schone speed in water laat indrogen over een aantal dagen krijg je ook rare witte vlokken. Hiermee wil ik zeggen dat het niet perse duidt op één bepaald soort versnijding
Ja wel als je het indampt ja. Maar ook als je het oplost? Dat gebeurde bij mij en ik ken dat eigenlijk niet van andere stoffen. Vind het een raar fenomeen.

Ik heb trouwens foute info gedeeld. Die gelei die ontstaat, kwam juist voor bij caffeïne op een bepaalde manier geproduceerd. Niet amfetamine.

jackhan

Belezen gebruiker
Ik heb die van de Etos gehaald en dat leek goed te werken.

Ik heb het in een glazen glas gegoten en inmiddels is de aceton 'verlucht'.
Nu zit ik echter nog met een beetje geel/oranje aanslag aan de onderkant van het glas (echt minimaal, t zijn meer vlekken).

In het kader van better safe than sorry, kan dit gewoon in de vaatwasser? Of beter met de hand wassen gezien ik geen heb wat voor chemicaliën/stoffen dat zijn.

Torchic

Badass junkie
Ik heb die van de Etos gehaald en dat leek goed te werken.

Ik heb het in een glazen glas gegoten en inmiddels is de aceton 'verlucht'.
Nu zit ik echter nog met een beetje geel/oranje aanslag aan de onderkant van het glas (echt minimaal, t zijn meer vlekken).

In het kader van better safe than sorry, kan dit gewoon in de vaatwasser? Of beter met de hand wassen gezien ik geen heb wat voor chemicaliën/stoffen dat zijn.
Ik was het met de hand af en gebruik er aparte glazen voor😊

Pan

Een ouder topic maar misschien kan ik toch nog een nuttige bijdrage leveren.

Ik heb geen ervaring met speed wassen maar wel met filtreren met koffiefilters. Koffiefilters zijn vrij grofmazig en zullen misschien wel meer vaste stof uit de suspensie doorlaten dan je wil. Om te filtreren zou ik filtreerpapier gebruiken; dat houdt, afhankelijk van het soort, ook de fijnere deeltjes nog tegen.
Je kunt de suspensie ook in een reageerbuisje laten bezinken, de vloeistof (voorzichtig) afgieten, schone aceton erbij, schudden en opnieuw laten bezinken. Dit een paar keer herhalen. Volgens mij verspil je dan (veel?) minder.

Als ik het zelf geprobeerd heb dan zal ik de resultaten melden.

Pan

Inmiddels heb ik dit uitgeprobeerd. De stap-voor-stap werkwijze was als volgt:

- 1000mg speed in een reageerbuisje gedaan

- 1e keer aceton er bij (tot halverwege het buisje)
- kurk er op en een minuut krachtig schudden
- twee uur laten staan
- de vloeistof voorzichtig afgieten zodat alle residu achterblijft

- 2e keer aceton er bij
- kurk er op en schudden
- twee uur laten staan
- afgieten

- 3e keer aceton er bij
- kurk er op en schudden
- twee uur laten staan
- afgieten

- het residu uit het reageerbuisje halen en laten drogen

Het was wel lastig om het residu uit het reageerbuisje te krijgen. Ik heb er telkens een beetje aceton bij gedaan om het er uit te kunnen gieten. Het drogen heb ik op papier gedaan waarbij de meeste aceton met de daarin opgeloste stoffen in het papier trekken. Het is in enkele minuten droog maar ik heb het voor de zekerheid een uurtje laten liggen.

De het testresultaat van de speed was 25% amfetamine en 25% cafeïne.
Van de aanvankelijke 1000mg bleef 620mg over (zowel voor als na wassing droog gemeten)
De gewassen speed is nu ingeleverd bij de teststraat en het resultaat laat ik t.z.t. weten.

Mij valt op dat er toch meer dan de helft van de massa overblijft. Het restant is daarbij ook spierwit; er is niets van de gelige kleur (die het in het begin had) meer te zien.

Pan

De uitslag van het testlab is binnen. Officieel is het tussen de 60 en 73% zuiver maar ik mocht er van uit gaan dat het maximaal zuivere amfetamine is (De originele 25% zuiverheid in mijn bericht hierboven klopt niet: dit was 45%).
Van de gedroogde 1g bleef dus 620mg amfetamine(sulfaat) over. Dat is dus 450mg zonder de sulfaat. Naast de cafeïne is er dus nog grofweg 130mg van iets onbekends weggewassen.
Ik weet alleen niet meer precies wat de massa was vóór het drogen. Een eventuele volgende keer zal ik alles eens beter noteren. De conclusie is wel dat speed wassen op deze manier weldegelijk zin heeft.

OctoFerrum

Dat is inderdaad een nette score, vraag me wel af hoeveel amfetamine verloren is gegaan door de lange inweek periode, zeg maar. Nou weet ik niet veel van chemie, maar is amfetamine in zijn geheel niet oplosbaar in aceton, of moeilijk oplosbaar? Uitgaande van 100%, uitgelucht, geen vocht restanten etc., is een kortere periode dan niet genoeg? Caffeine en andere restanten hebben die aan 2x zeg 2 min niet al voldoende?
Voor mijn huis tuin en keuken hobby lab vind ik 2x al te veel moeite, 80% met 1 wasbeurt eruit halen is al ok maar vraag me af of je met jouw methode niet te grondig te werk gaat en onnodig verlies hebt. Nogmaals, ik ben niet gehinderd door enige kennis van zaken anders dan van wiki, DF en BV. Die laatste staat voor boerenverstand.
Een test tijdens elke stap zou super wetenschappelijk verantwoord en interessant en te-veel-moeite-voor-mij-dus-wil-jij-dat-dan-niet-doen-aub zijn.

Pan

"geheel niet" oplosbaar bestaat niet. Het blijft ergens een compromis: wil je zo veel mogelijk gewenste stof overhouden (ten koste van de uiteindelijke zuiverheid) of wil je een zo zuiver mogelijk eindresultaat (ten koste van enig verlies).

Persoonlijk heb ik het liefst wat meer zuiverheid en accepteer wat verlies. Ik ben een kleinverbruiker (we doen met z'n tweeën meer dan een jaar met minder dan een gram) en de prijs is niet zodanig hoog dat ik op iedere milligram hoef te letten.

zenneken

Newbie
Aceton merk je inderdaad niks meer van, dat verdampt echt helemaal, hoogstens dat je speed meer brand omdat de speed dus zuiverder is. (Al zijn de meningen hierover ook verdeeld)
Lichamelijk merk ik zelf met name dat die versnelde hartslag echt stukken minder is (nog steeds wel erg voelbaar, maar minder idioot dan met cafeïne volle speed), en minder opgejaagd. Ik denk dat dat echt de bijwerkingen zijn van de cafeïne.
De speed ruikt over algemeen na het wassen een stuk minder sterk, tot totaal geurloos. Qua smaak merk ik zelf geen verschil. Het blijft vies. Haha!
Verder merk in uitwerking of kater-wise geen verschil, maar ik ben sowieso niet erg kater gevoelig.
Ik ga 50 kopen zal 1l aceton genoeg zijn en hoelang moet ik dit laten verdampen? Ik heb ook enkel hartkloppingen maar echt 150-180 door de caffeine...
En onlangs zat er METHANOL in bende gekken zijn het

Bovenaan