Speed wassen

Stefan2305

Newbie
Hallo allemaal,

ik heb 2 gram speed gekocht en uiteraard laten testen. De uitslag was slechts 14% amfetamine en 86% caffeine.
Nu staat het festival waar ik heen ga al snel op de planning dus iets anders regelen is geen optie.
Ik zit er aan te denken om de speed te wassen met aceton. Dat er weinig over zal blijven neem ik voor lief (heb het toch maar 1 avond nodig)
Nu is mijn vraag: kan ik na het wassen uit gaan van 73% pure speed ivm. de dosering? En hebben jullie nog meer opmerkingen nav. mijn verhaal. Ik wil graag zo veel mogelijk info.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hallo allemaal,

ik heb 2 gram speed gekocht en uiteraard laten testen. De uitslag was slechts 14% amfetamine en 86% caffeine.
Holy shit dat is wel echt heel veel versneden :tearsofjoy:
Nu staat het festival waar ik heen ga al snel op de planning dus iets anders regelen is geen optie.
Ik zit er aan te denken om de speed te wassen met aceton. Dat er weinig over zal blijven neem ik voor lief (heb het toch maar 1 avond nodig)
Nu is mijn vraag: kan ik na het wassen uit gaan van 73% pure speed ivm. de dosering?
Dat kan je het beste wel doen inderdaad. De volle maximale sterkte ga je waarschijnlijk niet helemaal halen aangezien dat chemisch gezien best lastig is. Maar dan houd je de rest aan als een soort veiligheidsmarge. Sowieso is het niet gangbaar om de dosis van de ingenomen stof terug te rekenen naar de base. Dus als je online doseer-adviezen ziet van speed / amfetamine, dan gaat het eigenlijk altijd om amfetamine-sulfaat: dus het witte spul wat je daadwerkelijk op de weegschaal legt.

En hebben jullie nog meer opmerkingen nav. mijn verhaal. Ik wil graag zo veel mogelijk info.
Onthoud dat de aceton die je koopt niet pharmaceutical grade is, waardoor het mogelijk is dat er weer andere schadelijke stoffen via de aceton in de speed komen. Ook via drugstestpunten van het DIMS kom je daar niet altijd achter, omdat zij bijvoorbeeld niet testen op de aanwezigheid van zware metalen. Overigens geldt dat überhaupt voor synthetische drugs want ik ben er vrij zeker van dat criminele netwerken ook geen pharmaceutical grade aceton gebruiken in hun labs. Maar wel even ter nuancering omdat aceton-wash soms wordt voorgesteld voor DE oplossing voor al je vervuilingen.

Wat praktischer van aard: let wel even op dat de aceton geen water bevat. Want dan lost de amfetamine op in de aceton en dan werkt het trucje dus niet meer (zo goed).

Stefan2305

Newbie
Holy shit dat is wel echt heel veel versneden :tearsofjoy:

Dat kan je het beste wel doen inderdaad. De volle maximale sterkte ga je waarschijnlijk niet helemaal halen aangezien dat chemisch gezien best lastig is. Maar dan houd je de rest aan als een soort veiligheidsmarge. Sowieso is het niet gangbaar om de dosis van de ingenomen stof terug te rekenen naar de base. Dus als je online doseer-adviezen ziet van speed / amfetamine, dan gaat het eigenlijk altijd om amfetamine-sulfaat: dus het witte spul wat je daadwerkelijk op de weegschaal legt.

Onthoud dat de aceton die je koopt niet pharmaceutical grade is, waardoor het mogelijk is dat er weer andere schadelijke stoffen via de aceton in de speed komen. Ook via drugstestpunten van het DIMS kom je daar niet altijd achter, omdat zij bijvoorbeeld niet testen op de aanwezigheid van zware metalen. Overigens geldt dat überhaupt voor synthetische drugs want ik ben er vrij zeker van dat criminele netwerken ook geen pharmaceutical grade aceton gebruiken in hun labs. Maar wel even ter nuancering omdat aceton-wash soms wordt voorgesteld voor DE oplossing voor al je vervuilingen.

Wat praktischer van aard: let wel even op dat de aceton geen water bevat. Want dan lost de amfetamine op in de aceton en dan werkt het trucje dus niet meer (zo goed).
Super bedankt voor je reactie. Wat je dus eigenlijk zegt is: wassen met watervrije aceton en vervolgens 40 mg poeder afwegen als dosering (dit wordt als dosis gegeven bij speed) En nog enig idee waar ik watervrije aceton kan halen?

Zeehond

Badass junkie
Heb vanavond voor het eerst samen met een vriend zijn speed gewassen met aceton.
Het was de afgelopen tijd verkleurd en helemaal bruin geworden en hard.
Instructie filmpje YouTube gebruikt.
Heel simpel eigenlijk.
Na afloop was het helemaal spierwit in ieder geval en nu weer mooi fijn poeder en klaar voor gebruik.
Nog niet laten testen.
Ik weet dat de kleur van speed niets of niet alles zegt, maar zal in vervolg altijd speed wassen, omdat er meestal veel cafeïne in zit.

baNina

Newbie
Heb vanavond voor het eerst samen met een vriend zijn speed gewassen met aceton.
Het was de afgelopen tijd verkleurd en helemaal bruin geworden en hard.
Instructie filmpje YouTube gebruikt.
Heel simpel eigenlijk.
Na afloop was het helemaal spierwit in ieder geval en nu weer mooi fijn poeder en klaar voor gebruik.
Nog niet laten testen.
Ik weet dat de kleur van speed niets of niet alles zegt, maar zal in vervolg altijd speed wassen, omdat er meestal veel cafeïne in zit.
Als je het laat testen laat aub de resultaten weten (: ben erg benieuwd was het namelijk ook van plan te doen.

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
Gele kleur komt van zwavelzuur. Vooral als de speed droger wordt dan stijgt de concentratie zwavelzuur natuurlijk.

Jeye

Experimenterende gebruiker
speed wassen is altijd wel leuk om te doen hopen dat hij niet te versneden is heb wel sinds kort iemand gezien die onversneden gebruikte en die ging bizar snel en hard kapot

Jeye

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal,

Nu is mijn vraag: kan ik na het wassen uit gaan van 73% pure speed ivm. de dosering? En hebben jullie nog meer opmerkingen nav. mijn verhaal. Ik wil graag zo veel mogelijk info.
86% caffeine wassen hou je niet veel meer over das best zonde voor de 2 gram wat je betaald hebt en de Aceton gebruiken hiervoor misschien is het beter dat je het wast naar 40% amfetamine poeder en misschien nieuwe kopen op dat festival

Sniffle88

Bewuste gebruiker
Zou is kijken of je dealer vond dat ie je goede pep gaf want dan zou ik het test resultaat ff doorgeven.

Moet de mijne ook ff laten testen.
Had nu ff andere omdat ik die beter vind en dus nieuwsgierig.
Maar als ik bagger heb horen ze het en krijg erna gelijk goede.

• Like
Waarderingen: Jeye

Proxima

Badass junkie
En nog enig idee waar ik watervrije aceton kan halen?
Je kan aceton goed drogen door het via een koffiefilter met daarin een hoop gedroogd bitterzout te laten lopen. Het water trekt sterk naar de bitterzout.

Je kan de bitterzout zelf makkelijk voordrogen door het eerst een tijdje in een oven te verwarmen.

Bovenaan