Info Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Nou, zó beperkt vind ik je scheikundige kennis toch niet. :wink::)
Thanks voor het compliment! Voor een hobbiest weet ik er denk ik wel aardig wat vanaf ja, alleen mijn kennis is niet zodanig dat ik kan uitleggen waarom bepaalde stoffen in het productieproces gebruikt worden.

Misschien niet het goede topic maar, kan je eigenlijk ook andere drugs zuiveren met huis-tuin-en-keukenmiddelen?

Staat wel iets op het internet, maar was benieuwd naar een versimpeld antwoord.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Misschien niet het goede topic maar, kan je eigenlijk ook andere drugs zuiveren met huis-tuin-en-keukenmiddelen?

Staat wel iets op het internet, maar was benieuwd naar een versimpeld antwoord.
Ik weet dat bij codeïne en DXM vaak een koudwater extractie wordt gebruikt om paracetamol eruit te zuiveren.

Zo zijn er vast nog meer hoor, zolang de drug en wat je eruit wilt zuiveren maar een grote afwijkende oplosbaarheid in het betreffende oplosmiddel hebben werkt het in principe.

Lysergine

Bewuste gebruiker
wat is eigenlijk de reden dat amfetaminesulfaat de standaard is en amfetaminehydrochloride niet of nauwelijks voorkomt? heeft de eerste bepaalde voordelen ten opzichte van de tweede?
Amfetaminehydrochloride kan gemaakt worden door amfetamine als vrije base te laten reageren met zoutzuur. Op dezelfde manier wordt amfetaminesulfaat gemaakt door amfetamine als vrije base te laten reageren met zwavelzuur. Zowel zwavelzuur en zoutzuur zijn relatief makkelijk te krijgen en goedkoop. Ik denk dat het niet per se met kosten, rendement van de reactie of met de complexiteit van de productie te maken heeft. Naar mijn herinnering zou het amfetamine HCl zout instabiel zijn, waardoor de stabiele sulfaat variant geprefereerd wordt.

tryptamines overwegend in fumaraat vorm
Een verklaring hiervoor zou kunnen zijn dat het tryptamine en het fumaraat molecuul een dusdanige ruimtelijke structuur hebben waardoor ze precies op elkaar passen en een ionische binding en waterstofbruggen kunnen vormen. Bij het oplossen in water worden deze bindingen gebroken waardoor het zout uiteenvalt (dissociëren) in fumaraat en tryptamine ionen.

Linksrechts

Experimenterende gebruiker
Wat is dit nou weer voor niets zeggend antwoord. Amfetamine komt standaard in sulfaat vorm en kan als zodanig maximaal 73% zuiver zijn. Als amfetamine in hydrochloride vorm gemaakt zou worden zou het maximaal 78% zuiver kunnen zijn, maarja sulfaat is de standaard dus hydrochloride zien we in de praktijk niet.

Voor de mensen die het interessant vinden, heb een tijdje terug een topic geschreven waarin ik uitleg waarom drugs een bepaalde maximale zuiverheid hebben en hoe je die zelf kunt berekenen: https://drugsforum.nl/threads/de-maximale-zuiverheid-van-drugs-berekenen.56480/

ik laat mensen liever zelf zoeken naar antwoorden. zo onthouden ze beter.

Waarom jij uitlegt van drugs hun maximale zuiverheid...
deze mannen zullen de berekeningen dan van jou geleerd hebben hahahahaha

https://psychonautwiki.org/wiki/Substance_purification_guide

Fool

Badass junkie
@Psychedelibee

wat is eigenlijk de reden dat amfetaminesulfaat de standaard is en amfetaminehydrochloride niet of nauwelijks voorkomt? heeft de eerste bepaalde voordelen ten opzichte van de tweede?
Dat komt omdat de hydrochlode-variant slecht oplost in water, dus ook slecht oplost in je neusslijmvlies/bloed.

Goedendag,

Ik had speed gewassen met Aceton van Bik-Bik. Vervolgens de uitgelekte Aceton laten staan. De uitgelekte Aceton was een redelijk heldere vloeistof. Na ongeveer 3 uur laten staan zat aan de rand van het glas witte stukjes (kristallen volgens mij). Vervolgens even geroerd maar het loste niet op. Nu vraag ik me af het is wel door het filter heen gegaan en toen in de Aceton opgelost. Maar voor de 2e keer lost het niet op. Iemand een verklaring voor?

RCube

Experimenterende gebruiker
Recentelijk weer een wasbeurt gegeven, dit keer helaas met minder positieve resultaten :(. Een eerdere wasbeurt leverde een hele goede uitslag van 71% op (zoals ook gepost in dit topic). Helaas ben ik bij een volgende bestelling bij dezelfde leverancier opgelicht (product is nooit verstuurd. De strategie van eerst iets goeds leveren en vervolgens bij een (vaak grotere) volgende order niets leveren zie ik steeds vaker terugkeren helaas, in ieder geval op het darkweb), dus: nu een nieuwe leverancier en dus een onbekend/nieuw product.

Voor de zekerheid heb ik het nieuwe product twee keer gewassen, omdat er de eerste keer niet zo'n enorme afname leek te zijn (ik vermoed dat ik het niet fijn genoeg had gemaakt). Vandaag gebeld voor de uitslag: 15% amfetamine en een enorm percentage caffeïne (ben het percentage alweer vergeten, maar in ieder geval boven de 50%).

Echt waardeloze rommel dus, en alweer opgelicht (ook al heb ik nu dan wel IETS ontvangen). Ik zit sterk te overwegen om alles maar weg te gooien, of heeft iemand een idee om er nog wat van te maken? Ik vind het wel opvallend dat er blijkbaar nog zo veel caffeïne in zit terwijl de speed 2 keer is gewassen in aceton. Is dit een normaal rendement of heb ik ergens iets fout gedaan?

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Jeetje wat een rommel ja. Ik heb soms verschillende resultaten met het wassen. Viel mij een tijdje geleden op toen ik speed van éénzelfde dealer "zwakjes" vond, en het besloot een tweede keer te wassen, en toen nóg een keer vrij veel gewichtverlies had. Terwijl ik eerdere speed van die dealer maar 1x kort waste en toen de uitslag kreeg zoals in mijn wasfilmpje (61% amfetamine en 0% cafeïne) Ik verwacht dus inderdaad dat die 2de keer van diezelfde dealer een nog slechtere kwaliteit was en dat meerdere keren wassen dan nodig kan zijn. (Allicht hoeveelheid aceton wat nodig is om een groter percentage cafeïne in 1x op te kunnen lossen?) Na 2x wassen voelde het trouwens nog steeds waardeloos. Ben erna overgestapt naar andere dealer.

Als het maar een grammetje is, zou ik het zonde vinden daar aceton voor te gaan gebruiken en het gewoon weggooien, als het meer is, ja dan zou je het kunnen overwegen.
Ik heb mijn eerste speed (10% amfetamine, 85% cafeïne, ook via Darknet trouwens..) toen wel gewassen, omdat dat 3 gram was. Uiteindelijk had ik een halve gram over en toch nog 2 leuke avondjes mee gehad. Heb die niet na het wassen opnieuw laten testen maar aangezien er nog een halve gram over was, zal niet alle cafeïne eruit zijn gegaan.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
D1861AAC-0A33-4A31-A94C-1494A7FD59DA.jpeg-Chempropack magnesiumsulfaat.

Ik heb geen testresultaten van de ongewassen speed. Ik laat de gewassen speed donderdag testen. Ik mag maar 1 sample per keer naar het labaratorium laten sturen. Anders had ik donderdag de ongewassen speed en de gewassen speed laten testen.

Laatst bewerkt:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Oh, je gaat nog een stap verder! Ikzelf gebruik altijd alleen aceton. Ik lees dus vol interesse mee. Leuk dat je het met ons wilt delen! :)

Ja, ik heb toen een ongewassen sample achtergehouden en heb die een andere donderdag laten testen.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
6175580E-1EF9-426A-9782-202DB761C0B0.jpeg -Bleko aceton.

Deze aceton is tussen de 99% en 100% zuiver volgens de winkel (www.werkenmetmerken.nl) De rest zal water zijn denk ik.

Speed lost enigszins op in water en dat vind ik zonde dus droog ik de aceton met magnesiumsulfaat.

De magnesiumsulfaat moet eerst gedroogd worden zodat er geen water meer in zit.

Ik heb 3 grote eetlepels magnesiumsulfaatkorrels in een kommetje gedaan en dat 6 minuten in de magnetron gedaan.

De magnesiumsulfaat werd 1 grote harde brok die ik in stukjes/poeder heb gehakt/gedrukt.

Het droge magnesiumsulfaat heb ik in de fles aceton gekiept. Dop terug erop, schudden en een uurtje wachten. Dit is een goed moment om het bakje van het weegschaaltje af te likken en af te wassen.

Het beetje water dat in de aceton zit wordt nu langzaam opgenomen door de droge magnesiumsulfaat.

Laatst bewerkt:

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Straks filter ik de aceton met het magnesiumsulfaat door 2 koffiefilters om de magnesiumsulfaat eruit te filteren. Magnesiumsulfaat is niet giftig. Een fijn idee voor het geval er toch iets door het filter heen komt.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
:grin: Jij wilt echt geen kruimel verliezen! Ik gebruik aceton van de Gamma, en ik verlies op 1 gram (70% amfetamine/0% cafeïne) ongeveer 70mg gewicht. Heb geen resultaten van na het wassen maar het scheelt voldoende in geur/smaak en mate van irritatie van neus dat ik het blijf doen.
Verloren gewicht is met het verlies wat in het koffiefilter en knoeien overblijft. Ik zou dat persoonlijk dan zonde van de extra moeite vinden om de aceton eerst te drogen. Wel super interessant! :thumbsup1:

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Ik heb een hekel aan verspillen en knoei bijna niets. Het magnesiumsulfaat dat ik gebruik is waarschijnlijk duurder dan het beetje speed dat ik verlies maar ik ben eigenwijs. Ik wil het best mogelijke resultaat en ik vind het gewoon leuk om uit te proberen.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Dat snap ik helemaal! Heel interessant! Ben ook benieuwd hoeveel verschil je eventueel merkt in structuur, geur, kleur en zo als voor het wassen.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
C1B571FB-E8F0-4F74-9BA1-E0221C6CAEF9.jpeg-de speed in de droge aceton.

Een beetje roeren, wachten, roeren en weer wachten (5 min). De speed is alweer naar de bodem gezakt. De aceton is behoorlijk troebel en wit van kleur.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
86741C05-5216-4D03-998D-E6C9BC1DF47F.jpeg-Het proces van het speed wassen.

De speed lost niet op in de aceton. Sommige versnijdingdmiddelen en restprodukten wel. In het koffiefilter blijft de gewassen speed over.

In het glas met de speed zit nog een laagje speed. Daar gooi ik weer nieuwe aceton over en filter het mengsel weer. Net zolang tot de liter aceton op is. Straks kom ik terug met fotos van het eindproduct en hoeveel er nog over is van de 17.275 gram speed.

Aan de onderkant van het filter ziet de aceton er toch wel helder uit. Uit ervaring weet ik dat er toch een hoop troep in zit. De afgewerkte aceton gooi ik op een zwart bord zodat de aceton verdampt en ik morgen kan zien wat er uit de speed gewassen is.

Laatst bewerkt:

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
8B3FE1A5-62D0-4A72-A75A-6EA49FAC12D8.jpeg-De droge gewassen speed.

Zo de speed is denk ik goed gewassen. Er is in totaal 1 liter aceton doorheen gegaan. Meerdere malen gewassen dus. Van de 17.275 gram speed is nog maar 9.637 gram over. Als dit nu een beetje puur is ben ik tevreden. Donderdag breng ik het naar het testcentrum.

Om verspilling tegen te gaan heb ik het glas waar de speed in zat gevuld met water en daar het koffiefilter in gedrenkt zodat alle speed die nog in het filter en in het glas zat oploste in het water. Het water heb ik opgedronken want speed mag niet in het oppervlaktewater terechtkomen. Dat is slecht voor de vissen enzo.

Nu zakjes van 1 gram afwegen.

Laatst bewerkt:

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
72C7407D-B92D-41BC-BFFA-9FA94736A261.jpeg-9 zakjes van +- 1.015 gram gewassen speed en een zakje van minder dan 1 gram.

Vóór het afwegen van de zakjes heb ik een lijntje van 0.1 gram gelegd en in 3 keer opgesnoven. Zachtjes snuiven want het is nu kurkdroog. Het ruikt niet meer naar speed. Het is geurloos en brand minder dan ongewassen speed. De speed is nu vrij goed naar mijn idee. Volgende week vrijdag krijg ik te horen hoe puur het nu is (als alles goed gaat en ik donderdag tijd kan maken voor het testcentrum).

Laatst bewerkt:

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
D08508BA-DE5B-4EFB-B2CE-4D57D4C2C6DB.jpeg- De zakjes speed in strijkzakjes.

Zo, na al dat gepruts een mooie finishing touch. De zakjes speed zitten lucht en lichtdicht in kleine strijkzakjes. Makkelijk op te bergen. Als ik de uitslag van het testcentrum heb doe ik stickertjes op de strijkzakjes waarop staat wat er in zit, hoeveel erin zit en hoe puur het is.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
943780BA-9B4C-4B5F-9B0D-BCD143165BBA.jpeg-Het bord waar de eerste 600ml aceton op is verdampt.

Wat ziet dit er vies uit. Bovenin is het oranje/gelig.

7B3B58EE-7005-49E1-8678-568E4B006F89.jpeg-Het bord waar de laatste 400ml aceton op is verdampt.

Dit ziet er ook vies uit. Geen gele kleur meer.

09688E2F-5C8E-4792-A9CD-B0E570760724.jpeg-Alles bij elkaar geschraapt om te wegen.

Het achterblijfsel versnijmiddel en restproducten is heel zacht en een beetje kleverig. Het doet me denken aan heel dun gedroogd papierpulp. Het is vlokkerig en groot in volume maar weinig in gewicht. Het ruikt naar het “speed geurtje” maar dan niet vers of fris maar muf.

Ik ben begonnen met 17.275 gram net gedroogde speed waar ik 9.637 gram gewassen speed aan over hield. Het afval weegt 7.719 gram. Dat is raar want als ik het gewicht van het afval + de gewassen speed bij elkaar optel kom ik uit op 17.356 gram.

Dat is 81 milligram meer dan waar ik mee begon. Als je er van uit gaat dat er ook +- 100 milligram in het filter is achtergebleven heb ik +-181 milligram teveel.

Dat kan natuurlijk komen door weegfoutjes en misschien hebben de borden aceton water uit de lucht aangetrokken dat nu in het afval zit . Dat zou dan ook verklaren waarom het een klein beetje kleverig is.

Laatst bewerkt:

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Ik heb het afval even in een glas in de magnetron gedaan en er kwamen waterdamp druppels in het glas. Het afval heeft dus inderdaad wat water uit de lucht opgenomen. Dat verklaard het verschil in gewicht. De speed zelf is superdroog en best sterk en ik heb vannacht dus niet geslapen. Ik schat tussen de 65% en 70%. Morgen naar het testcentrum voor een definitiefe uitslag.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Zo, dat is een prachtig mooi overzicht geworden! Heel duidelijk. Dat overblijfsel is raar spul he? Mijn ervaring daarmee was inderdaad exact hetzelfde toen ik een keer speed waste waar veel cafeïne in zat. Heel knisperend en raar van structuur en dat "muffe luchtje" zoals je het omschrijft, inderdaad. Ben heel benieuwd naar de uitslag.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Geldt dit niet voor die troep die je eruit hebt gewassen dan?

Misschien inleveren bij het chemisch afval de volgende keer dan maar. De vissen en het water zijn belangrijk.

Cafeïne is veel minder schadelijk dan amfetamine en kan denk ik niet zoveel kwaad. De eventuele reststoffen die zo muf stinken en waarvan ik niet weet wat het is en waarvan het testcentrum me niet kan of wil vertellen wat het is, zijn waarschijnlijk niet gezond voor de vissen inderdaad.

Dat speed uit het koffiefilter opdrinken vond ik eigenlijk gewoon leuk.

:cheerpompom:

Laatst bewerkt:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat speed uit het koffiefilter opdrinken vond ik eigenlijk gewoon leuk.
Mijn reactie was ook meer een grapje hoor :wink:. Sowieso plas je een deel speed ook weer uit, dus je ontkomt er toch niet aan dat een deel weer in de natuur terecht komt.

Maar restanten uit de productie zijn denk ik nog het meest schadelijk voor de natuur ja.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Chips. De uitslag van het testcentrum is binnen. Na het wassen 37% amfetamine. De rest cafeïne.

:sob:
Damn dat is wel slecht zeg, zeker na je enorme was operatie.

Het beste blijft toch gewoon beginnen met speed die niet versneden is, maar waar misschien enkel nog wat productie restanten in zitten. Mijn speed is meestal rond de 55 a 65% voor het wassen en dan na het wassen 72 of 73%. Sinds ik volledig zuiver gewend ben accepteer ik ook niks anders meer eigenlijk, maarja je moet er wel aan kunnen komen natuurlijk.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Hoi daar ben ik weer.

Waarschijnlijk kan ik echt goede pep regelen. Het komt bij een oude vriend bij me vandaan die zelf al jaren behoorlijk verslaafd aan de speed is. Ik ben bij hem op visite geweest en hij zegt dat de pep die hij koopt meestal tussen de 65% en 70% amfetamine bevat. Als hij het koopt is het nog wel behoorlijk nat. Er verdampt zo een 40% aan gewicht als hij het droogt zegt hij.

Ik heb er een lijntje van genomen en het voelt veel fijner dan de pep van 37% die ik nu heb.

Hij gaat binnenkort weer halen en kan 50 gram voor mij meenemen (minimale bestelling bij zijn dealer). Zelf koopt hij 100 gram maar wil daar geen klein beetje van af halen. Hij verkoopt niets van zijn eigen stash. Ik vertrouw hem zo goed dat ik niet verwacht dat ik troep krijg.

Ik ben van plan om het gewoon te proberen. Dan laat ik een sample testen van voor en van na het wassen met aceton. Als alles meezit houd ik dan 25 gram droge pep over. Daar doe ik wel een paar jaar mee want ik gebruik meestal wekelijks en niet meer dan dat want ik heb mijn gebruik al jaren in de hand.

Nu vraag ik me af of de pep wel een 2 a 3 tot 4 jaar lang houdbaar is. Ik ben van plan om de gedroogde gewassen pep per gram te verpakken in een gripzakje met daar nog een gripzakje omheen en dan in zilveren strijkzakjes te doen.

Die 50 gram pep is niet erg duur maar als ik goede kwaliteitspep heb wil ik het graag goed bewaren. Dat scheelt een hoop gedoe met dealers.

Groetjes van geurend parfumflesje en een hele fijne avond voor het hele drugsforum. Sending the good vibes.

:cheerpompom:

PS ik houd van lekkere geurtjes. Parfum maar ook van andere geurtjes.

Laatst bewerkt:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Pep is heel lang houdbaar als je het goed bewaard. En een strijkzak is goed lucht,vocht en licht dicht dus dat is helemaal prima. Een enkel gripzakje naast zo'n strijkzak is in ieder geval meer dan voldoende. Gripzakjes gaan het verschil niet maken zeg maar.

Ikzelf bewaar mijn pep in donkere glazen flesjes en ook daarbij merk ik geen kwaliteitsverlies na een jaar of zelfs langer.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
De 50 gram pep is binnen. Er zat een brokje pervitine 0,8 gram bij als cadeautje. Nou ja zeg. Dat ga ik niet gebruiken maar ook niet weggooien. Ik laat het wel testen en dan lijst ik het in in een mooi klein lijstje.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Toch maar even voor de grap 100 Mg van dat pervatine spul van een folie gerookt omdat ik geen geschikt pijpje heb. Ik trek nogal al hard en heb een grote longinhoud.

Sjongejongejonge en meisjes (meisjes voorop). Misschien was die 100 Mg een al een beetje te veel van het goede. De rush is onbeschrijvelijk. 100 keer beter dan de eerste keer mdma. Dit is een ongelooflijk potent goedje. Ik ga veel te hard om het goedje op te bergen en niet meer te gebruiken. Mijn hartslag is nu in rust 115 en dat is heel erg veel voor mij. Dit voorspelt vast dat de “gewone amfetamine” ook wel goed zal zijn.

Het plan is om naar mijn vriend te lopen met mijn antieke walkman op. Ik heb al een briefje geschreven waarop staat wat ik heb gedaan en wat het beste is om te doen de volgende dagen.

Briefje;
“Hoi schat, the speed has arrived. I got a little present. The present was 0.8 pervatine. Ik heb er “per ongeluk” 100 Mg van gerookt van een aluminium folie voor de grap. Het spul is ongelooflijk potent en ik voel me geweldig. Nu mag ik er niet nog meer van gebruiken want ik wil deze space uitzitten en terugkomen naar mijn normale ik. Ik wil niet verslaafd worden. Het spul heb ik thuisgelaten want het is gewoon te geweldig. Ik ga nu (1:22) naar je toe lopen. Dit worden vast de 20 geweldigste kilometers van mijn leven. Als jij morgen wakker wordt en mij in de huiskamer ziet liggen of spacen moet je niet schrikken. Alles gaat goed. Ik ben maar je toegelopen omdat ik van je hou en omdat ik dan 20 kilometer van het spul weg ben. Misschien is het verstandig om het centrum voor partydrugs te bellen om te melden wat je net hebt aangetroffen.

Ik hou van je. Groetjes aan Boeddha.”

Batterijen voor de walkman, check.
Telefoon opgeladen, check.
Water in de rugtas, check.
Moed, check.
Power, check.
Geluk, check.
Discipline, check.
Liefde, check.
Pepperspray, check.

Ready to go.

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Ik ben buiten. De lucht is zo mooi. Lichte hallucinaties door de rush die nog steeds niet voorbij is. Alles is helder. Nu maar lekker gaan stappen. Goed opletten dat ik alle slootjes opmerk.

Bovenaan