Speed te lang drogen

Kleine J

Belezen gebruiker
Ik ben deze avond al de hele tijd aan het zoeken naar een geschikte tijd die je nodig hebt om speed te drogen, ik gebruik gewoon simpele methodes, zoals uitsmeren op een glad cd hoesje, maar ik heb wel eens gehad dat ik veel te veel moest gaan gebruiken nadat ik mijn speed langer dan normaal had gedroogd. Normaal heb ik speed altijd goed gelijkmatig uitgesmeerd en laten liggen voor ongeveer 3 uur. Ik was toen dus een keer een avond wat aan het drogen en was vergeten dat het er lag, 5 uur later werd ik wakker met de gedachte dat het er nog lag, en ik merkte tijdens het gebruik ervan dat de poeder niet mooi op mijn sleutel bleef liggen en dat de helft er al afviel door luchtbeweging als er iemand voorbij liep op 2 meter afstand en verder zo goed als windstil was. Is het nu zo dat speed dus ook gewoon echt kan uitdrogen na te lang drogen. Ik zie soms op andere forums wel eens voorbij komen dat sommige blij waren dat hun speed net zo droog en los was als broodmeel en dat het dan zelfs blijkbaar nog goed werkt ook. Ik hoop dat iemand me hier een beetje uit kan leggen hoe het nu eigenlijk zit, want door verschillende resultaten en informatie, klopt de informatie in mijn hoofd echt totaal niet meer en ik word er helemaal warrig van

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoe langer je je speed laat drogen, hoe meer troep eruit verdampt. Amfetamine is een best stabiele stof die een uurtje of wat langer in de open lucht best overleeft. Wat jij "uitgedroogde" speed vindt noem ik speed met minder ongezonde zooi erin.
Hoe droog of plakkerig je je speed wilt hebben is een persoonlijke keuze. Speed die gortdroog is snuift inderdaad makkelijker in een windstille omgeving. Droge speed stuift ook makkelijker je keel in als je te hard snuift maar dat is makkelijk te verhelpen. Spoel je neusholte met een beetje zout water, snuit je neus goed, en spoel nog een keer na met wat gewoon water. Als je nu snuift blijft de speed aan de vochtige wanden van je neusholte plakken, waar het vervolgens opgenomen wordt, in plaats van door te schieten.

Als je ervoor kiest om hem een beetje plakkerig te houden is het onmogelijk om te zeggen hoe lang je je speed moet drogen voor optimale droogheid. Sommige pep is immers natter, andere droger; daarnaast kunnen er niet-vluchtige stoffen in zitten die de plakkerigheid ook beïnvloeden. Je zult dus elke keer dat je speed droogt regelmatig moeten inschatten of je speed al droog genoeg is en hem op het goede moment weer inpakken. Als je grote hoeveelheden droogt kun je hem beter iets te nat houden; het laatste beetje bijdrogen is dan snel genog gebeurd.

Nog een tip: natte speed is bijtend. Als je hem op een CD-hoesje of iets anders van plastic droogt zal het plastic uitgebeten worden, en komen er misschien plasticdeeltjes in je pep. Je kunt beter drogen op glas. Een spiegel is de meest voor de hand liggende oplossing.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Speed zelf is een uiterst stabiele stof, te lang drogen bestaat niet. Een paar uur langer laten liggen is geen enkel probleem in ieder geval.

Als je langere tijd wil bewaren dan is in een ponypack/zakje wel beter, want in de openlucht gaat je speed wel heel langzaam achteruit in kwaliteit. Echt lang bewaren is het beste nat in de vriezer, dan is er zo goed als geen kwaliteitsverlies, zelfs niet na een jaar.

Of je speed wat meer vlokkeriger is of met meer poederiger ligt aan het gebruikte productieproces en de kunde van de producenten. Over de kwaliteit zegt dat niks in ieder geval.

df^

Experimenterende gebruiker
ik knip altijd zakje open en sprij het uit op het zakje en leg het altijd op mn ps4 die is altijd kapot heet en dan is het binnen 10 min droog

Vraag me wel af
Zou daar de kwaliteit van achterruit gaan??

Iedergeval geen aanrader als je bij je ouders woont door de warmte word de geur sterker
Zo zijn mijn ouders er ook achter gekomen 😂

Bovenaan