Kleine J
Belezen gebruiker
Ik ben deze avond al de hele tijd aan het zoeken naar een geschikte tijd die je nodig hebt om speed te drogen, ik gebruik gewoon simpele methodes, zoals uitsmeren op een glad cd hoesje, maar ik heb wel eens gehad dat ik veel te veel moest gaan gebruiken nadat ik mijn speed langer dan normaal had gedroogd. Normaal heb ik speed altijd goed gelijkmatig uitgesmeerd en laten liggen voor ongeveer 3 uur. Ik was toen dus een keer een avond wat aan het drogen en was vergeten dat het er lag, 5 uur later werd ik wakker met de gedachte dat het er nog lag, en ik merkte tijdens het gebruik ervan dat de poeder niet mooi op mijn sleutel bleef liggen en dat de helft er al afviel door luchtbeweging als er iemand voorbij liep op 2 meter afstand en verder zo goed als windstil was. Is het nu zo dat speed dus ook gewoon echt kan uitdrogen na te lang drogen. Ik zie soms op andere forums wel eens voorbij komen dat sommige blij waren dat hun speed net zo droog en los was als broodmeel en dat het dan zelfs blijkbaar nog goed werkt ook. Ik hoop dat iemand me hier een beetje uit kan leggen hoe het nu eigenlijk zit, want door verschillende resultaten en informatie, klopt de informatie in mijn hoofd echt totaal niet meer en ik word er helemaal warrig van