Ikkuh zeg nieks meer ssssssst , was allang wekkuhHidden zei:Speed spuiten? Vieze boel.

aaddrum zei:haha nein herrr Batemannss,, ,, this is alonuh voor de zeeeerrr langdurige en ervaren users here ( zie bovenstaande 16 a 4tjuhs )![]()
zoals oom Klasie![]()
, B(l)o
(ellis)lea and me
![]()
oja , ik was al wegguhhh![]()
:
)
Dit was eigenlijk een van twee dingen die ik wilde zeggen Fluffy ,Fluffy zei:Als je het toch maar 1 keer wilt doen kun je het net zo goed niet doen. Straks vind je het die ene keer zo lekker dat je meer wilt, waarom zou je dat risico nemen??? Het schijnt een gigantische rush te geven als je het spuit, net zoiets als heroine spuiten. Je zou wel gek zijn om je daaraan bloot te stellen, en wat je niet kent kan je ook niet missen. Ik vind het echt link om daarmee te experimenteren, je maakt het jezelf alleen maar moeilijk.![]()
Fluffy zei:Als je het toch maar 1 keer wilt doen kun je het net zo goed niet doen. Straks vind je het die ene keer zo lekker dat je meer wilt, waarom zou je dat risico nemen??? Het schijnt een gigantische rush te geven als je het spuit, net zoiets als heroine spuiten. Je zou wel gek zijn om je daaraan bloot te stellen, en wat je niet kent kan je ook niet missen. Ik vind het echt link om daarmee te experimenteren, je maakt het jezelf alleen maar moeilijk.![]()

De echte die-hard speed(snuif)junkies zijn meer verslaafd aan de lijn leggen en heel 't ritueel er omheen dan dat beetje wat ze er nog van voelen.xed zei:En ook het hele ritueel van een spuit klaarmaken geeft ook wel een kick.
nou ik heb net voor het eerst een shot genomen gebruik 8 jaar speeed, heb de hoeveelheid van een gedoseerde snuif gebruikt, ik ga toch wel tering harder dan gewoon een snuif, heerlijk gevoel. toch eurofischer, dat is wat ik nu voelde reden dat ik en mijn vriendin dit topic hebben gestart is omdat we een boek hierover gelezen hebben, "yakuza dochter".
we hebben al redelijk veel ervaring met speed, maar werden nu dus nieuwsgierig naar de effecten als je het spuit.
een probleem is wel dat het moeilijk is om aan een naald te geraken...
ik bedoel, je kan het toch moeilijk zomaar aan de apotheker gaan vragen..
we hebben ook schrik dat we iets fout zouden doen, aangezien we hier totaal geen ervaring mee hebben. het is iets dat we 1 keer willen doen, en zeker geen gewoonte van maken.
nou ik heb net voor het eerst een shot genomen gebruik 8 jaar speeed, heb de hoeveelheid van een gedoseerde snuif gebruikt, ik ga toch wel tering harder dan gewoon een snuif, heerlijk gevoel. toch eurofischer, dat is wat ik nu voel
Zou ik ook niet doen , eenmaal goed bezig en na tijdje lichaam naar de klote maar jouw keuze 🤔en ik ben van beringen, Limburg.
ik en mijn vriendin eigenlijk hebben dit op de site gezet
we weten het nogn iet zeker we weten dat het zeer ernstig is we willen het eenmalig gebruiken en dan ook direct goed en nooit meer ik wil niet met spuiten beginnen!![]()
Zou hij het nog lezen, 12 jaar later?Zou ik ook niet doen , eenmaal goed bezig en na tijdje lichaam naar de klote maar jouw keuze 🤔
12 jaar na ??? Ik ben eventjes niet online geweest dus ik antwoorde enkel op de vraagZou hij het nog lezen, 12 jaar later?
Het is een topic uit 200812 jaar na ??? Ik ben eventjes niet online geweest dus ik antwoorde enkel op de vraag
Hahahaha stom, dat had ik niet gezien... Ben benieuwd of dit een vervolg krijgt van de poster... Kan diegene niet meer raggen dus wss niet meer actief hier..Zou hij het nog lezen, 12 jaar later?
Is een vraag van 13 jaar geleden...Nee man , of ik toch niet...doe je beter ook niet hoor
Ja had het te laat door...speed enzoIs een vraag van 13 jaar geleden...
Of ik lees mis, of @StimsalaBanne had toch gereageerd in 2020, en dus is @Walter White zijn antwoord niet op een post van 12j oud. 😶Ja had het te laat door...speed enzo
Had ik al gemerkt....ben al even wakker 😆😆Of ik lees mis, of @StimsalaBanne had toch gereageerd in 2020, en dus is @Walter White zijn antwoord niet op een post van 12j oud. 😶
Ah nee dan had ik ? Laat maar 🤫Had ik al gemerkt....ben al even wakker 😆😆
Als je uw spuit omdraait (naald wijst naar beneden) en je geen belletjes naar boven ziet borrelen 😉We zijn nu spuiten kunnen gaan halen id apotheker, we hebben geprobeerd hoe we het zonder luchtbelletjes moeten krijgen en hebben nog niet gespoten. Hoe weet je zeker dat al de luchtbelletjes weg zijn?
Hoezo niet? Dat doe ik wel gewoon een zakje van 10 voor modknip* geen prijzen noemen aub *modknip die lange met korte naald 1 ml zit erinde reden dat ik en mijn vriendin dit topic hebben gestart is omdat we een boek hierover gelezen hebben, "yakuza dochter".
we hebben al redelijk veel ervaring met speed, maar werden nu dus nieuwsgierig naar de effecten als je het spuit.
een probleem is wel dat het moeilijk is om aan een naald te geraken...
ik bedoel, je kan het toch moeilijk zomaar aan de apotheker gaan vragen..
we hebben ook schrik dat we iets fout zouden doen, aangezien we hier totaal geen ervaring mee hebben. het is iets dat we 1 keer willen doen, en zeker geen gewoonte van maken.
geen vriendschap, maar een boodschap1 goeie raad -> Speed in je lepel mag je niet verhitten zoals met andere dope. Het moet vanzelf oplossen in water. Doet dat het niet dan zit het vol rommel. Als je het verhit om op te lossen, dan zal het even later gaan stollen...
Ik spuit enkel 3mmc en Tina speed nog nooit gedaan wel nieuwsgierig.. Gezien we nu enkel speed in huis hebben en naaldjeshey,
zijn hier al mensen die speed gespoten hebben? enige tips/ervaringen die je wilt uitdelen?
Je kan spuitjes gewoon online bestellenWe zijn nu spuiten kunnen gaan halen id apotheker, we hebben geprobeerd hoe we het zonder luchtbelletjes moeten krijgen en hebben nog niet gespoten. Hoe weet je zeker dat al de luchtbelletjes weg zijn?
Je reageert op een vraag uit 2008.Ik spuit enkel 3mmc en Tina speed nog nooit gedaan wel nieuwsgierig.. Gezien we nu enkel speed in huis hebben en naaldjes