speed spuiten

Oom Klaas

Badass junkie

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
aaddrum zei:
haha nein herrr Batemannss,, ,, this is alonuh voor de zeeeerrr langdurige en ervaren users here ( zie bovenstaande 16 a 4tjuhs ) :wink:
zoals oom Klasie :beer: :xtc: , B(l)o :stoned: (ellis)lea and me :rockband:

oja , ik was al wegguhhh :wave: :stoned: : :) )

Het zou wellicht helpen als je in staat zou zijn om ook maar één woord foutloos te spellen, maar dat lijkt me in jouw geval een tamelijk onrealistische verwachting..

Fluffy

Newbie
Als je het toch maar 1 keer wilt doen kun je het net zo goed niet doen. Straks vind je het die ene keer zo lekker dat je meer wilt, waarom zou je dat risico nemen??? Het schijnt een gigantische rush te geven als je het spuit, net zoiets als heroine spuiten. Je zou wel gek zijn om je daaraan bloot te stellen, en wat je niet kent kan je ook niet missen. Ik vind het echt link om daarmee te experimenteren, je maakt het jezelf alleen maar moeilijk. :openmouth:

aaddrum

Experimenterende gebruiker
Fluffy zei:
Als je het toch maar 1 keer wilt doen kun je het net zo goed niet doen. Straks vind je het die ene keer zo lekker dat je meer wilt, waarom zou je dat risico nemen??? Het schijnt een gigantische rush te geven als je het spuit, net zoiets als heroine spuiten. Je zou wel gek zijn om je daaraan bloot te stellen, en wat je niet kent kan je ook niet missen. Ik vind het echt link om daarmee te experimenteren, je maakt het jezelf alleen maar moeilijk. :openmouth:
Dit was eigenlijk een van twee dingen die ik wilde zeggen Fluffy ,
onbekend is onbemind ,maar owee die flash bevalt ,geen houden meer aan meestal :confused: ja , en dan ,,??/

xed

Newbie
Fluffy zei:

Het geeft inderdaad een ontiegelijk gruwelijke rush. Je voelt bij wijze van spreke dat in je hersenen de dopamine binnen 2 seconden uit je cellen wordt gestort. Ook gaan je longblaasjes in een keer helemaal wijd openstaan, wat ook bijdraagt aan het heerlijke gevoel. Ik gebruik altijd dex van 73%, maar ik kan me niet voorstellen dat meth bijvoorbeeld nog lekkerder zou zijn.

Als je het doet, gebruik dan iig steriele spullen.

Maar het is beter om er helemaal niet mee te beginnen... :rolleyes:

Carlitos

Badass junkie
Vind je dat dex ondanks dat de rush harder is echt ziekelijk veel verslavender als snuiven ?
Of is het hier wat opgeblazen gezien sommige reactie's die ik lees.
Kijk dat spuiten de verslavendste manier van gebruiken is lijkt me logisch.
Maar het lijkt me bv. ook met de drug zelf te maken,zoals heroine beschreven word lijkt dat me verslavender als speed al.

Daarom ben ik benieuwd of het speed / dex spuiten echt een no go is.

xed

Newbie
Nouja de high is eigenlijk hetzelfde. Het verschil zit hem in de rush die je voelt als de amfetamine zich door je lichaam verspreid. Dat heb je bij snuiven niet. En ook het hele ritueel van een spuit klaarmaken geeft ook wel een kick.

Dus ja, het is wel veel verslavender...

Debris

Bewuste gebruiker
xed zei:
En ook het hele ritueel van een spuit klaarmaken geeft ook wel een kick.
De echte die-hard speed(snuif)junkies zijn meer verslaafd aan de lijn leggen en heel 't ritueel er omheen dan dat beetje wat ze er nog van voelen.
Vooral het uren ergens zitten en gewoon zitten, meer niet. Zitten en lijnen leggen, hele kleine lijntjes van +/-4cm lang en flinterdun, elke 15-25min een lijntje, meer afkick (omdat je al 3 dagen wakker bent) dan wat anders van de speed.
Gewoon het lijnen leggen... Dat is al een reden om speed te gebruiken.

Klinkt idioot en junkie-gedrag, maar op 't moment zelf ben je (redelijk) tevreden.

dendaz

Experimenterende gebruiker
ook daar zijn weer verschillende mogelijkheden. 1- intraveneus [in je ader ] 2-intremusculair [ in je spierweefsel] 3-onderhuids [ iets minder diep dan intremusculair- ong. 5 mm.
inje ader komt natuurlijk het hardste aan en werkt het snelst. Paar sec. dan voel je het al.
Die andere twee manieren maakt niet zoveel uit , alleen dan met dat verschil dat onderhuids beetje pijnlijk kan zijn vind ik.
Meestal gezet in je bovenarm of in de achterkant van je bovenbillen-kont. Na een paar minuten voel je het opkomen. ietsje sneller en ietsje harder dan snuiven.Het werkt ong. net zo lang als met snuiven.Hoe je dit moet aanmaken is in eerdere reacties al uitgelegd.
succes.

stixxx

Newbie
Hoi,

Ik heb nu leren spuiten maar ik heb maar één werkbare ader. Gelukkig doe ik het zo weinig dat die telkens helemaal geneest. Maar ik zit soms zo te knoeien.

Nu vraag ik mij af of je de spuit ook intramusculair kan zetten ???????

Dat zoeken naar die donkere wolk, en dan dat aspireren is dikwijls moeilijk.

grtz

cityboy

Newbie
een oude maat van mij spoot ook altijd zijn speed en bruin.
hij is nu 25 jaar en heeft keelkanker denk wel dat dit verband heeft met elkaar..
grt

de reden dat ik en mijn vriendin dit topic hebben gestart is omdat we een boek hierover gelezen hebben, "yakuza dochter".
we hebben al redelijk veel ervaring met speed, maar werden nu dus nieuwsgierig naar de effecten als je het spuit.
een probleem is wel dat het moeilijk is om aan een naald te geraken...
ik bedoel, je kan het toch moeilijk zomaar aan de apotheker gaan vragen..
we hebben ook schrik dat we iets fout zouden doen, aangezien we hier totaal geen ervaring mee hebben. het is iets dat we 1 keer willen doen, en zeker geen gewoonte van maken.
nou ik heb net voor het eerst een shot genomen gebruik 8 jaar speeed, heb de hoeveelheid van een gedoseerde snuif gebruikt, ik ga toch wel tering harder dan gewoon een snuif, heerlijk gevoel. toch eurofischer, dat is wat ik nu voel

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
nou ik heb net voor het eerst een shot genomen gebruik 8 jaar speeed, heb de hoeveelheid van een gedoseerde snuif gebruikt, ik ga toch wel tering harder dan gewoon een snuif, heerlijk gevoel. toch eurofischer, dat is wat ik nu voel

Ik snap het. Totally en 100% maar beter niet hoor (uit ervaring). Je tolerantie gaat veel sneller dan andere wijzes van inname en je komt er niet meer gemakkelijk vanaf. Je gaat dus binnen korte tijd naar dosissen die je niet eens meer kan oplossen in een spuitje dat t formaat heeft dat je die met 1 hand zelf kunt zetten. Je gaat dus meer speed gebruiken, waarvan je nog sneller dan met snuiven, veel minder lang high van gaat voelen.
Goeie docu:

Als je bij je beslissing blijft, natuurlijk je recht, maar overweeg het nog eens opnieuw.

Teddy88

Wijs gebruiker
en ik ben van beringen, Limburg.
ik en mijn vriendin eigenlijk hebben dit op de site gezet

we weten het nogn iet zeker we weten dat het zeer ernstig is we willen het eenmalig gebruiken en dan ook direct goed en nooit meer ik wil niet met spuiten beginnen! :openmouth:
Zou ik ook niet doen , eenmaal goed bezig en na tijdje lichaam naar de klote maar jouw keuze 🤔

wonderalice

Belezen gebruiker
Denk hier alsjeblieft nog een keer goed over na.. Heb je de gevolgen van spuiten er voor over? Absessen, ontstekingen, grotere kans op psychische klachten? Is dat het waard? Er is vaak geen weg meer terug... Waar ben je naar op zoek, waarom overweeg je om te spuiten?

Caroline.cv

Newbie
We zijn nu spuiten kunnen gaan halen id apotheker, we hebben geprobeerd hoe we het zonder luchtbelletjes moeten krijgen en hebben nog niet gespoten. Hoe weet je zeker dat al de luchtbelletjes weg zijn?
Als je uw spuit omdraait (naald wijst naar beneden) en je geen belletjes naar boven ziet borrelen 😉

tinkerbell

Newbie
de reden dat ik en mijn vriendin dit topic hebben gestart is omdat we een boek hierover gelezen hebben, "yakuza dochter".
we hebben al redelijk veel ervaring met speed, maar werden nu dus nieuwsgierig naar de effecten als je het spuit.
een probleem is wel dat het moeilijk is om aan een naald te geraken...
ik bedoel, je kan het toch moeilijk zomaar aan de apotheker gaan vragen..
we hebben ook schrik dat we iets fout zouden doen, aangezien we hier totaal geen ervaring mee hebben. het is iets dat we 1 keer willen doen, en zeker geen gewoonte van maken.
Hoezo niet? Dat doe ik wel gewoon een zakje van 10 voor modknip* geen prijzen noemen aub *modknip die lange met korte naald 1 ml zit erin

Laatst bewerkt door een moderator:
We zijn nu spuiten kunnen gaan halen id apotheker, we hebben geprobeerd hoe we het zonder luchtbelletjes moeten krijgen en hebben nog niet gespoten. Hoe weet je zeker dat al de luchtbelletjes weg zijn?
Je kan spuitjes gewoon online bestellen

Bijlagen

• Screenshot_20231204-051846.png
    Screenshot_20231204-051846.png
    265,3 KB · Weergaven: 6
Bovenaan