Speed/mxe combi

Blokfluit

Experimenterende gebruiker
Zelf nou een aantal keer gecombineerd, maar weet niet echt hoe ik het moet doseren en wat ik er van moet vinden :P

Mensen die ervaring hebben met deze combinatie?

Welke dosis, welke tijdstippen, thuis of feest?

Fool

Badass junkie
Eh ja, de combinatie is opzich best wel heel chill als je een keer wat anders wilt dan alleen pep. Alleen vooral niet overdrijven met de MXE, dat is nogal een heikel puntje. xD

Bij voorkeur doe ik dit trouwens wel op een feest, als ik thuis MXE doe wil ik liever ook naar de andere kant van het universum vliegen. :hearteyes:

Oja, protip: Als je niet meer kunt lezen wat er op welk zakje staat moet je NIET van beide zakjes maar een punt nemen zodat je 'in ieder geval nog pep neemt'. :wave:

dewilde

Tijdje geleden op een techno feestje voor het eerst deze combi gedaan. Beviel me best goed eigenlijk, ondanks de muziek :P .

Doseren van de mxe is inderdaad wel tricky. Ik was er zelf misschien zelfs iets té voorzichtig mee, steeds heel kleine puntjes, maar het was prima zo. Laatste keer iets meer gepakt en toen was ik een tijdje behoorlijk de weg kwijt; reis terug naar huis was zo ook prima.

Blokfluit

Fool zei:
Eh ja, de combinatie is opzich best wel heel chill als je een keer wat anders wilt dan alleen pep. Alleen vooral niet overdrijven met de MXE, dat is nogal een heikel puntje. xD

Bij voorkeur doe ik dit trouwens wel op een feest, als ik thuis MXE doe wil ik liever ook naar de andere kant van het universum vliegen. :hearteyes:

Oja, protip: Als je niet meer kunt lezen wat er op welk zakje staat moet je NIET van beide zakjes maar een punt nemen zodat je 'in ieder geval nog pep neemt'. :wave:

Leek op dat moment vast de beste oplossing :tearsofjoy:

Tijdje geleden op een techno feestje voor het eerst deze combi gedaan. Beviel me best goed eigenlijk, ondanks de muziek :P .

Doseren van de mxe is inderdaad wel tricky. Ik was er zelf misschien zelfs iets té voorzichtig mee, steeds heel kleine puntjes, maar het was prima zo. Laatste keer iets meer gepakt en toen was ik een tijdje behoorlijk de weg kwijt; reis terug naar huis was zo ook prima

En qua pep? gewoon één dosis en that's it, of beetje afwisselen :rock:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou vooral opletten dat je niet te veel MXE neemt. Het heeft nogal een lange periode nodig om af te breken.. Heb zelf wel eens gehad dat ik het effect echt zat was, maar het bleef maar door gaan. Als je een paar flinke punten neemt ben je zo maar 6 tot 8 uur onder zeil. Als je dan ook nog pep genomen hebt kan dat nog wel eens langer zijn.

Bijdoseren met pep is dus niet direct een probleem, maar met MXE even voorzichtig zijn anders kan het zo maar eens tegenvallen :wink:

dewilde

Blokfluit zei:
En qua pep? gewoon één dosis en that's it, of beetje afwisselen :rock:

Ik heb toen rond 23:30 2 punten pep gepakt en dat was het. Daarna alleen nog mxe. Prima vol kunnen houden tot 7u 's ochtends.
Voor mijn gevoel werkt mxe op een of andere manier toch wel een beetje stimulerend, dus meer pep had ik ook niet nodig.

Als je even te hard gaat op de mxe, of graag harder gaat op de pep kun je allicht bijpakken. Doseren van de mxe wordt dan wel steeds moeilijker en "gevaarlijker". Zolang je de puntjes (van beide stoffen) klein houdt zou het allemaal wel goed moeten komen. Het zal in het begin toch een beetje zoeken zijn.

Bovenaan