Speed & MDMA

Elektronik

Experimenterende gebruiker
Is het mogelijk om speed voor MDMA te doen op een feest?
Dus bv: van 21.00 tot 00.00u 2 lijntjes speed en dan vanaf 01.00u 2x 110mg mdma?

Heeft hier iemand ervaring mee?

Ranko

Experimenterende gebruiker
Ik vind dat juist ultra lekker. Het heeft wel een risico, aangezien de werking van X (schijnbaar) minder wordt en je lichaamstemperatuur hoger wordt. Ook is de kans op uitdroging groter, maar gewoon zorgen dat je genoeg water drinkt (ook niet te veel!). Ik vind het een heerlijke combo en ga het zeker vaker doen, sinds ik het met O&N voor het eerst gedaan heb.

clockcable

Bewuste gebruiker
Zorg wel dat je niet rete strak staat van de speed als je mdma neemt van dan blijf je heel erg alert. Ik vind het altijd fijn om helemaal scheel van de mdma te gaan.

Beanhead

Badass junkie
Onlangs nog beetje mdma met speed in sulfaatvorm.

Heerlijke combinatie op zich vind ik eigenlijk als het 50/50 is verdeeld... Kleine lijntjes en je hebt een lekker gevoel.

Overigens jouw optie gaat gerust hoor... Ik zou eerst mdma doen dan pep!

k00k

Bewuste gebruiker
Ik heb 1x voor aanvang van een feest 4 lijnen speed gehad, op het feest zelf mdma. Je merkt wel dat de werking van de mdma anders wordt. Maar het is wel een chille combi :grin: Ik heb dan niet zo'n heftige comedown op de terugweg :grin: (omdat de speed dan nog werkt)

langeman

Bewuste gebruiker
Ligt eraan hoeveel je weegt. 1 a 2 mg per kg zou goed moeten zijn op de hele avond. Met pep erbij zou ik niet over die 2 heen gaan.

Bovenaan