Speed en alcohol

tijdbom

Experimenterende gebruiker
Wow dat is dus echt naar he. Ik ben in mn hele leven nooit zo dronken g eweesst.
Echt een wazige combinatie, je drinkt echt zo terinveel omdat je gewoon het gevoel hebt dat het niet werkt, maar ondertusssen is je coordinatie wel zo verneukt dat je niet meer op je benen kan staan. En je kan niffen daarna als de ziekte je word gewoon niet meer nuchter..

ja ik wou graag even mn frustatie uitten voor het feit dat ik deze avond gewoon 70+ euro heb kwijtgemaakt en opgemaakt aan helemaal niks

Voor de mensen die dit gaan lezen en deze jongeheer als betrouwbaar role model gaan beschouwen. Alcohol en speed gaan niet samen door 1 deur. Alcohol ontrekt vocht uit je lichaam en speed doet da ook met als gevolg: uitdroging. Uitkijken dus! :wink:

Johnson

Ik vind dat de combinatie best samen kan! Ze doen wel allebei 't zelfde maar als je gewoon als je gaat slapen gewoon genoeg water bij je hebt hoef je je nergens druk om te maken..

pretender

Belezen gebruiker
Re:

Lake zei:
Voor de mensen die dit gaan lezen en deze jongeheer als betrouwbaar role model gaan beschouwen. Alcohol en speed gaan niet samen door 1 deur. Alcohol ontrekt vocht uit je lichaam en speed doet da ook met als gevolg: uitdroging. Uitkijken dus! :wink:

alle harddrugs en alcohol gaan niet samen.... tussendoor een watertje is een goede optie om uitdroging tegen te gaan..

ciao

Flameon

Badass junkie
Alcohol en speed, een slechte combinatie. Je kan snel uitdrogen, want alcohol is uitdrogend. Daarnaast voel je niet als je dronken bent, dus als je heel veel drinkt dan kun je in het ergste geval wel eens in coma raken

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Ook leuk is het als je ladder zat bent maar door de pep heel nuchter en fris overkomt. Zit je te raaskallen als een first class zuiplap maar kijk je er ondertussen nuchter en serieus bij. Mensen denken dat je compleet gestoord bent haha. :rock:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Robdebob zei:
De kater van alcohol en speed samen.... :kots: Heb nog nooit zo iets ergs meegemaakt :(

+ 1: Inderdaad! Dat schreef ik ook al in dat andere topic over in slaap proberen te vallen op alcohol na speedgebruik!

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik zuip soieso nooit alcohol bij drugs, ondanks dat ik toch echt wel enorm zin in n biertje heb dan. Gewoon verantwoordelijk gebruiken noem ik dat.

SoSSoS

heerlijke combinatie.
wat raden jullie aan kwa water als je op een feest staat.
met speed en alcohol in je hoofd.
1 glas water per uur ofzo?

Complicity

Belezen gebruiker
Ik vind het wel een relaxte combo hoor. Gewoon elke 2 of 3 alcoholische drankjes een glaasje water achterover slaan. Of op een festival een flesje water bij je houden en af en toe een paar slokken nemen.

Daarnaast slaap ik met alcohol op ook wat lekkerder :) .

Gemini

Badass junkie
Ik gebruik sowieso nooit speed zonder alcohol. Als ik heb gedronken krijg ik altijd van die 'goede ideeen' zoals bijv. speed gebruiken. Nuchter denk ik wel wat beter na voor ik speed neem.

Flugeltje

Wijs gebruiker
meisje20 zei:
Ik gebruik sowieso nooit speed zonder alcohol. Als ik heb gedronken krijg ik altijd van die 'goede ideeen' zoals bijv. speed gebruiken. Nuchter denk ik wel wat beter na voor ik speed neem.

:tearsofjoy: :tearsofjoy:

Rustig aan drinken, en wat ghb erbij :hearteyes:

voor mij is er niks mis met die combi.. de alcohol (en weed!!!) halen lekker de scherpe kantjes af van het hard gaan, beetje meer rust in mijn flikker. Buiten dat zuip ik met gemak iedereen onder de tafel wat me weer meer gratis drank op levert.. :beer:

Sherman

Alcohol en speed is juist eeen lompe combinatie ..

ze werken elkaar tegen, stel je bent dronken en je gaat niffen wordt je sneller nuchter
als je veel speed op heb en je gaat veel drinken zal t speed effect ook snel verdwijnen ..

t zal wel per persoon verschillend zijn, maar ik vindt deze combi kut omdat de pret effecten van speed en alcohol verdwijnen en je voor dat je t weet in een soort van kater roes gaat zitten

imo zijn alcohol en speed de yin en yang

Immo

Badass junkie
Mmmm speed+alcohol is mijn favorite combinatie. Ik heb nooit echt problemen met uitdrogen gehad met deze combinatie. Gemiddeld neem ik met die combinatie 1 bommetje speed (100mg) en rond de 10 tot 20 bier. Heb er meestal ook niet echt katers van, ik drink achteraf voor in mijn bed in stap meestal 3/4 glazen water mischien komt het daardoor.

Taat

Bewuste gebruiker
Heb wel altijd een chill gevoel als ik et beide gebruik, maar ik krijg het bekant niet naar binnen..
Een pilsje onder de pep vind ik niet echt lekker en ik zit ook meteen vol

Flameon

Badass junkie
Immo zei:
Mmmm speed+alcohol is mijn favorite combinatie. Ik heb nooit echt problemen met uitdrogen gehad met deze combinatie. Gemiddeld neem ik met die combinatie 1 bommetje speed (100mg) en rond de 10 tot 20 bier. Heb er meestal ook niet echt katers van, ik drink achteraf voor in mijn bed in stap meestal 3/4 glazen water mischien komt het daardoor.

Het water drinken is inderdaad heel goed, tussendoor water drinken is nog beter.
10 tot 20 bier valt ook nog wel mee, ik ken mensen die het dubbele drinken omdat de grens weg is door die pep. Dan wordt het wel gevaarlijk, met oa kans op uitdroging

voor het stappen heel klein beetje pep echt lijntje van niks ---> ======= zo ongeveer
en dan lekker de hele nacht zuipen en gek doen, ik word wel super dronken maar word niet moe wat ik normaal altijd wel heb na aantal glazen bier. en als ik dan ga slapen om 4/ 5 u ff 10 minuten tot rust komen en dan heerlijk slapen :grin:

voor mij is alcohol en pep combi nr 1!
(ja drink tussendoor wel water of sinas ofzo)

Taat

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Immo zei:

Het water drinken is inderdaad heel goed, tussendoor water drinken is nog beter.
10 tot 20 bier valt ook nog wel mee, ik ken mensen die het dubbele drinken omdat de grens weg is door die pep. Dan wordt het wel gevaarlijk, met oa kans op uitdroging
40 bier? (met pep op?)
Heb vaak al moeite om een kratje van 12 weg te krijgen met pep op, terwijl dit normaal makkelijk lukt..Zit gewoon veel te snel vol met die pep en heb altijd een ontieglijke droge bakkes, dus drink daarom altijd sinas of mixdrank onder pep, terwijl ik daar normaal echt niet van hou

Immo

Badass junkie
Deventer88 zei:
voor het stappen heel klein beetje pep echt lijntje van niks ---> ======= zo ongeveer
en dan lekker de hele nacht zuipen en gek doen, ik word wel super dronken maar word niet moe wat ik normaal altijd wel heb na aantal glazen bier. en als ik dan ga slapen om 4/ 5 u ff 10 minuten tot rust komen en dan heerlijk slapen :grin:

voor mij is alcohol en pep combi nr 1!
(ja drink tussendoor wel water of sinas ofzo)

Ik neem zelf 1 bommetje ook weinig dus zeg maar. Niet van die achterlijke hoeveel heden die hier op het forum wel eens worden beweerd van 2 gram op een avond ofzo. :)

cronos

Wijs gebruiker
speed en alcohol gaan toch samen !why not? enkele blikjes jupiler en dan speed snuiven...dan uitgaan en veel bierkes drinken tot s'anderdaags das toch gezellig :P

Bovenaan