hallo allemaal hier mijn report van al een tijdje geleden. Ik gingsamen met een vriend die ik vanaf nu K noem op stap in een leuk stadje, we zouden naar een feestje gaanvan een vriendin uit K zijn klas. We besloten om eens 1.5 gram de man te halen en een nachie door halen. Nou hadden wij voor dat we de speed hadden gekocht al aardigwat biertjes gedronken en zo nog ongeveer 10 halve liters in onze rugzak. We begonnen met de eerste lijn in een parkeergarage en die kwam al meteen keihard aan in je neus een keel, vooral de gore smaak die sommige van jullie vast en zeker wel kennen, na de eerste dikken lijn te hebben gehad gingen we rustig richting het feestje van een vriendin van K lopen. Voor dat we bij haar huis aankwamen hebben we nog een lijn naar binnen gepropt en nog ff rustig maar toch wel best al hard gaant in een bushokje gezeten, weer een halve liter gedronken. Eenmaal op het feestje aangekomen zat ik alb best wel te malen met me kaken, K en ik wouden nog een lijn maarja dat kon niet echt binnen bij dat feest omdat er ook allemaal andere mensen waren dus besloten we sleutelpuntjes in de wc te nemen. Op het feestje hebben we nog uuh ongeveer 6 bier gedronken en later nog met drie vrienden twee hasj jointjes gerookt. We dachten dat het feest pas erg laat zou zijn afgelopen maar het bleek dus dat we om 1 uur al weer weg moesten dus we stonden al weer om kwart over een op straat met nog 10 halve liters en ongeveer 1.5 gram speed in totaal met zn tweeen. Nou wij gingen de straat op en nog meer snuiven en nog meer zuipen, en voor dat we het doorhadden werd het al weer licht het zonnetje was heerlijk en het was lkker warm terwijl het nog diezelfde nacht steenkoud buiten was. K en ik hebben die nacht heel wat rondjes gelopen en ontzettend veel gepraat vooral ik, K vertelde mij dat ik misschien wel 9 uur lang achter elkaar non stop heb gepraat. We gingen rond een uur of 10 in een park zitten met zn tweeen op een boomstam vol in de zon, ondertussen waren alle 16 halve liters op ( het waren 16 halve liters per persoon) doordat we zoveel hadden gezopen in totaal 8 liter en de hele nacht door hadden gehaald op redelijk veel speed waren we zo verschrikkelijk gesloopt en heel erg raar bezig ..uiteindelijk zijn K en ik later weer allebei naar huis gegaan en de volgende dag er erg lang over gepraat van wat we allemaal hadden meegemaakt.