speed drogen

Carlitos

Badass junkie
Gewoon even wat uitspreiden ergens,blaadje bureau.
Minuutje of 20/30 en of wat hakken tussendoor.
Of onder een bouwlamp dat gaat het snelst :)

Zoekmachine vind je nog meer antwoord

Hoe lang denken jullie dat Speed eigenlijk houdbaar is in drooge stand? Vroeg me af als je het opdroogt of het nog bv. na een jaar wel genoeg werkzaame stof bevat dat je er strak van wordt?

Immo

Badass junkie
Als het koel en droog bewaard word kan het erg lang bewaard worden. Na een jaar zal de sterkte mischien iets zijn afgenomen maar het moet zeker nog goed bruikbaar zijn.

cropp

Badass junkie
Tsjechie Tsjech zei:
Hoe lang denken jullie dat Speed eigenlijk houdbaar is in drooge stand? Vroeg me af als je het opdroogt of het nog bv. na een jaar wel genoeg werkzaame stof bevat dat je er strak van wordt?

met dit weer bewaar ik mijn speed in een blikje in de schuur, dat klinkt dom, maar daar is het gewoon koud, en donker, hoelang het houdbaar is weet ik niet precies, hangt af van hoe oud de speed is als je hem koopt, maar ik laat het er soms 2 weken liggen

putamerde

Newbie
reverze zei:
Hoe kan ik het beste speed drogen? heb het morgen al nodig

Zou je synthetische middelen in de magnetron kunnen doen om het te laten drogen ? Ik weet dat je bijvoorbeeld wiet niet kunt drogen. (dit gaat ten koste van de smaak, thc weet ik niet)

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
na nog geen kwartier open op t spiegeltje of cd hoesje te liggen is het zo goed als snuifbaar dus warom zulke moeilijke methodes bedenken, goeie pasta is zo droog.. als het niet droogt kan je met manitol te maken hebben

Peertje

Experimenterende gebruiker
psychopsychedelic zei:
na nog geen kwartier open op t spiegeltje of cd hoesje te liggen is het zo goed als snuifbaar dus warom zulke moeilijke methodes bedenken, goeie pasta is zo droog.. als het niet droogt kan je met manitol te maken hebben

Sowieso! als je het "morgen" nodig hebt... beetje eruit halen, fijnhakken, omscheppen, fijnhakken, omscheppen..... en klaar!

Snuif ze!

(al mijn pep is natte pasta, droogt in 5 minuten als je het wil gebruiken.)

peppie

Belezen gebruiker
Misschien is het een goed idee om de zoek functie van dit forum te gebruiken :confused:

Deze vraag is nl al vaker gevraagd :)

Al moet ik zeggen dat deze zoek functie wel slecht werkt, punt van verbetering misschien :confused: :confused:

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Denk dat een pc kast van binnen te warm is. Ik zou je drugs op een koelere plek dan dat bewaren..pep het best in de vriezer.

MarSNEL

Experimenterende gebruiker
Ik ben er vanavond achter gekomen dat als je 2 gram pep droog wilt krijgen, je het met 20mg ritalin moet versnijden. De ritalin absorbeert het vocht namelijk. Aangezien ritalin ook een pepmiddel is, is het ook minder erg dat je de pep versnijdt.

Oom Klaas

Badass junkie
MarSNEL zei:
Ik ben er vanavond achter gekomen dat als je 2 gram pep droog wilt krijgen, je het met 20mg ritalin moet versnijden. De ritalin absorbeert het vocht namelijk. Aangezien ritalin ook een pepmiddel is, is het ook minder erg dat je de pep versnijdt.

Damn, wat ben jij dom.

• Like
Waarderingen: WAZA
als je je speed langer wilt bewaren en de volledige kwaliteit wilt behouden, droog je best niet alles in 1 keer.

droog een deel, hoeveel je denkt nodig te heben in de komende dag/dagen en laat derest nat, goed afgesloten liggen op een donkere koele plek.

koelkasten en diepvriezers worden ook wel gebruikt :grin:

Bovenaan