halysergine25 zei:in je speeddroger ?
![]()
Tsjechie Tsjech zei:Hoe lang denken jullie dat Speed eigenlijk houdbaar is in drooge stand? Vroeg me af als je het opdroogt of het nog bv. na een jaar wel genoeg werkzaame stof bevat dat je er strak van wordt?
reverze zei:Hoe kan ik het beste speed drogen? heb het morgen al nodig
psychopsychedelic zei:na nog geen kwartier open op t spiegeltje of cd hoesje te liggen is het zo goed als snuifbaar dus warom zulke moeilijke methodes bedenken, goeie pasta is zo droog.. als het niet droogt kan je met manitol te maken hebben
ExceptionalInsight zei:Wat denken jullie? Zou het al droog zijn?
De Sjeik zei:Denk dat een pc kast van binnen te warm is. Ik zou je drugs op een koelere plek dan dat bewaren..pep het best in de vriezer.
Je gaat toch ook niet letterlijk water bij je wijn doen omdat dat ook nat is? Gewoon uitspreiden en even wachten.MarSNEL zei:Aangezien ritalin ook een pepmiddel is, is het ook minder erg dat je de pep versnijdt.
MarSNEL zei:Aangezien ritalin ook een pepmiddel is, is het ook minder erg dat je de pep versnijdt.

MarSNEL zei:Ik ben er vanavond achter gekomen dat als je 2 gram pep droog wilt krijgen, je het met 20mg ritalin moet versnijden. De ritalin absorbeert het vocht namelijk. Aangezien ritalin ook een pepmiddel is, is het ook minder erg dat je de pep versnijdt.