Florida

Experimenterende gebruiker
Hoi!
Heb al flink wat opgezocht. Maar vind precies geen andere manier om je pep te cleanen dan met Aceton?
En er werd ook gezegd dat als je pep al redelijk zuiver is, je best gewoon water mengt omdat dan de meeste bindmiddelen wel achterblijven, klopt dat?
Zijn er nog manieren die efficiënter zijn, bijvoorbeeld met een minimum aan zuivere amfetamine-verlies?

En nog een vraag: in geval van injecteren. IM, SC of IV? Heb ze allemaal uitgeprobeerd maar IV is te risky, heb al slechte doorbloeding.
Ik zuiver mijn bloed dan in de mate dat jet kan dan wel met rode bietensap, brandnetelthee, en andere natuurlijke middelen om mijn organen toch een beetje ondersteuning te geven als ik het dan eens doe.

Bedankt voor de info alvast. Graag zo feitelijk mogelijk, ben me bewust van de gevaren, de verslaving en de gevolgen. Heb twee jaar lang Ketamine heel onverantwoord gespoten IM en SC dus dat doe ik niet meer dan 1x per maand (for reAl).

Vind als je dan toch gebruikt, doe het dan op een manier dat je de schade zo beperkt mogelijk houdt en zorg voor je lijf!
Ik schuim ondertussen verder het wwweb af en hoop op intelligente en nuttige antwoorden op men vragen. Dankjulliewel! 🐌🐌🐌

Florida

Ahja ik heb dus mijn pep gewassen en dan met water bleef er nog erg veel wit residu over dat ik no way door mijn neus of lijf wil jagen.
Welke middelen zijn dat?
En hoe bekom ik speedolie dmv cleanen?

Wollukker

Bewuste gebruiker
Uhh correct me if I'm wrong, maar lost water de amfetamine niet op zodat je alleen nog maar met de troep (cafeïne etc.) zit? Zo ja, dan ben ik bang dat je de "gewassen" pep kan weggooien.

Florida

Uhh correct me if I'm wrong, maar lost water de amfetamine niet op zodat je alleen nog maar met de troep (cafeïne etc.) zit? Zo ja, dan ben ik bang dat je de "gewassen" pep kan weggooien.
Ja, water lost de amfetamine op, maar ik was deze eerst met enkel Aceton, filter het en laat war overblijft in de filter drogen voor enkele uren en dan pas los ik deze op in zuiver water van de apotheek. Dan blijft er nog residu achter en dat zullen bindmiddelen zijn?

_shikantaza

Badass junkie
Ahja ik heb dus mijn pep gewassen en dan met water bleef er nog erg veel wit residu over dat ik no way door mijn neus of lijf wil jagen.
Welke middelen zijn dat?
En hoe bekom ik speedolie dmv cleanen?
Als je wilt weten wat er in je speed zit, zul jet ‘t moeten laten testen.

speed olie is freebase. Als he poeder gebt is dat waarschijnlijk amfetaminesulfaat. Je zult dus met een base aan de slag moeten om dat te bereiken. Maar wat wil je er precies mee?

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Hmmm een stofje dat niet oplost in aceton èn in water. Interessant...

Ik sla hier wel op aan. Maar speculeren is helaas niet toegestaan. Testen is het enige wat je kan doen om zekerheid te krijgen over wat je residue is.

En ga je nu ook weer terug naar amfetamine sulfaat poeder of laat je het opgelost?

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ja, water lost de amfetamine op, maar ik was deze eerst met enkel Aceton, filter het en laat war overblijft in de filter drogen voor enkele uren en dan pas los ik deze op in zuiver water van de apotheek. Dan blijft er nog residu achter en dat zullen bindmiddelen zijn?
Speed oplossing in zuiver water (wat is voor jou zuiver water eigenlijk?) heb ik nog nooit van gehoord. Met alleen een "droge"aceton wasje heb je wel zo goed als alle versnijdingsmiddelen uit je speed. Laat dit GOED drogen !

We liggen hier op het randje van productie processen. Ik wil dan ook voorstellen hier verder niet te diep op in te gaan. Een wasje van iets is nog net aan oke maar dat is wel de grens. Just saying :). Oja en ik heb deze even verplaatst naar speed subforum.. Fijne dag verder!!!

Laatst bewerkt:

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
Met alleen een "droge"aceton wasje heb je wel zo goed als alle versnijdingsmiddelen uit je speed.
Mannitol en andere suikers zijn praktisch niet oplosbaar in aceton. Voor zover ik weet haal je met aceton eigenlijk alleen maar eventuele cafeïne er uit, en restanten van het productie proces.

Dit is in de praktijk ook eigenlijk het enige wat je er graag uit wil halen maar je kan er geenszins vanuit gaan dat je nu 'pure' speed overhoudt

Uit eigen ervaring weet ik dat water bij mij niks heeft geholpen en de pep volledig heeft verpest. Raad ik dus niet aan. En als je een goede dealer hebt is het meestal echt niet dd moeite om het nog eens te cleanen omdat je toch wel wat mg verliest.

Hoi!
Heb al flink wat opgezocht. Maar vind precies geen andere manier om je pep te cleanen dan met Aceton?
En er werd ook gezegd dat als je pep al redelijk zuiver is, je best gewoon water mengt omdat dan de meeste bindmiddelen wel achterblijven, klopt dat?
Zijn er nog manieren die efficiënter zijn, bijvoorbeeld met een minimum aan zuivere amfetamine-verlies?

En nog een vraag: in geval van injecteren. IM, SC of IV? Heb ze allemaal uitgeprobeerd maar IV is te risky, heb al slechte doorbloeding.
Ik zuiver mijn bloed dan in de mate dat jet kan dan wel met rode bietensap, brandnetelthee, en andere natuurlijke middelen om mijn organen toch een beetje ondersteuning te geven als ik het dan eens doe.

Bedankt voor de info alvast. Graag zo feitelijk mogelijk, ben me bewust van de gevaren, de verslaving en de gevolgen. Heb twee jaar lang Ketamine heel onverantwoord gespoten IM en SC dus dat doe ik niet meer dan 1x per maand (for reAl).

Vind als je dan toch gebruikt, doe het dan op een manier dat je de schade zo beperkt mogelijk houdt en zorg voor je lijf!
Ik schuim ondertussen verder het wwweb af en hoop op intelligente en nuttige antwoorden op men vragen. Dankjulliewel! 🐌🐌🐌
En voor een betere doorbloeding kan ik zeker Venosa aanraden als u hier nog niet bekend mee bent. Heeft bij mij verbazend goed gewerkt!

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik ken nog wel een andere methode om speed te zuiveren. Ik zou er alleen nog wat dingen voor uit moeten zoeken omdat er wat verschillende processen in omloop zijn. En daarnaast heb ik deze methode zelf nog nooit geprobeerd. Ik kwam die pas tegen vlak voor ik de kliniek in ging. Dus ik kan de methode ook niet zelf nog gaan testen.

Als iemand misschien wilt helpen met wat uitzoekwerk of het schrijven van een handboek? (@Neo-Shulginist of @Mindless misschien?)

Alleen kost het me iets teveel tijd en moeite met alle triggers denk ik 😂

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik ken nog wel een andere methode om speed te zuiveren. Ik zou er alleen nog wat dingen voor uit moeten zoeken omdat er wat verschillende processen in omloop zijn. En daarnaast heb ik deze methode zelf nog nooit geprobeerd. Ik kwam die pas tegen vlak voor ik de kliniek in ging. Dus ik kan de methode ook niet zelf nog gaan testen.

Als iemand misschien wilt helpen met wat uitzoekwerk of het schrijven van een handboek? (@Neo-Shulginist of @Mindless misschien?)

Alleen kost het me iets teveel tijd en moeite met alle triggers denk ik 😂
Ik heb geen ervaring met zelf speed zuiveren en heb ook maar heel beperkte ervaring met speed, dus zal iemand anders dat even "moeten" doen. :)

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik heb geen ervaring met zelf speed zuiveren en heb ook maar heel beperkte ervaring met speed, dus zal iemand anders dat even "moeten" doen. :)
Het werkt overigens ook voor andere middelen. Welke precies is een van de vraagstukjes om uit te zoeken haha

Ik weet dat het in elk geval ook voor mdma werkt.

Bovenaan