Speed als 2-MMC vervanger op hardstyle/uptempo hardcore

Checkmate

Newbie
Goedemiddaggg,

Zoals bekend zijn de MMC's ondertussen aardig verdwenen. Nu heb ik nooit 3-MMC gebruikt, maar altijd de 2-MMC online gekocht. Dat is nu niet meer mogelijk, en om nu de hele zoektocht te starten naar een dealer die het nog heeft en er dan een stuk meer voor te betalen dan ik eerst deed, vind ik ook zo wat.

Nu ga ik over 2 maandjes naar een raw hardstyle en uptempo hardcore feestje en gebruikte hier voornamelijk 2-MMC. Het vaak kunnen bijnemen gaf me een heerlijke rush en de combi van likjes & nakjes nemen kon ik me de hele dag mee vermaken, alhoewel ik er wel wat vaag van kon worden.

Een vriend van me heeft 2/3x speed gedaan op een festival en ging hier altijd erg goed op, alleen sliep hij niet. Nu deed hij ook wel aardig hoge (250mg+) dosissen en dit ben ik zeker niet van plan. Ik zat meer rond de 50-100 te denken.

Is speed een goed alternatief voor 2-MMC op een feest als dit, en wat zou dan een mooie dosis zijn? Snuiven of een bommetje? Is er een kans dat ik nog slaap of moet ik dat vast afschrijven? Ik zal het uiteraard wassen en laten testen, dus heb dan pure speed, zo ver mogelijk.

XMR

Wijs gebruiker
Als je iniederdaad pure speed weet te bemachtigen zou ik er niet zo mee om gaan zoals je met 2-mmc gedaan hebt.
De werkingsduur van speed is een stuk langer en de dosis ligt veel lager.

Meer informatie daarover kun je hier vinden:

Het effect is ook echt wel anders.

Zelf vond ik bommetjes iets euforischer aanvoelen dan snuiven. Je zou ook een combinatie kunnen doen (beginnen met een bommetje en later nog eens wat snuiven).

Over het algemeen kun je uit gaan van 12 uur niet kunnen slapen na je laatste keer bijpakken.

Laatst bewerkt:
Pep is heel fijn op hardcorefeesten, maar je moet er idd rekening mee houden dat je 12 uur na je laatste dosis niet slaapt ongeveer.
Ik combineer het zelf altijd, eerst een lijn nasaal die meteen lekker inslaat en verder bommetjes van 100 mg. Maar ik ben dan ook een ervaren gebruiker om het zo maar te noemen😅

Damius

Bewuste gebruiker
Pep is heel fijn op hardcorefeesten, maar je moet er idd rekening mee houden dat je 12 uur na je laatste dosis niet slaapt ongeveer.
Destijds, toen ik pep snoof tijdens techno feesten, ging ik er in de basis vanuit dat het een nacht overslaan werd. Spul werkt zo knetter lang door zeg. Als ik dan een keer een uurtje of 2 rust pakte zag ik dat als winst. Gelijk ook het allergrootste nadeel van dit spul: onmogelijk om te slapen.. Verder fantastisch. Vond het een veel prettigere high geven dan bv sos.

Destijds, toen ik pep snoof tijdens techno feesten, ging ik er in de basis vanuit dat het een nacht overslaan werd. Spul werkt zo knetter lang door zeg. Als ik dan een keer een uurtje of 2 rust pakte zag ik dat als winst. Gelijk ook het allergrootste nadeel van dit spul: onmogelijk om te slapen.. Verder fantastisch. Vond het een veel prettigere high geven dan bv sos.

Ja helemaal mee eens hoor, maarja ik ben er niet voor niks jarenlang zwaar aan verslaafd geweest.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Pep is ge-wel-dig maar idd echt andere koek dan mmc.

Ga er hoe en hoeveel je ook gebruikt sowieso maar vast vanuit dat je 24 wakker bent na de eerste dosering.

Ik vind het zelf t lekkerst om te starten met een bommetje rond de 75mg en 2 puntjes in de neus. Na een uur of 3-4 nog eens herhalen.

Nogmaals je gaat lang wakker zijn. Ook als je denkt nu ben ik wel klaar om te slapen. Dus wees daarop voorbereid. Met goed gezelschap en wat makkelijk verwerkbaar voedsel als fruit en soep en sportdrank enzo wordt het een feestje om nooit te vergeten 😍

Jazz35

Wijs gebruiker
Hier sluit ik me volledig bij aan. Veel te leuk en tien keer leuker dan sos, maar ik ben er ook mee gestopt omdat ik er niet één, maar vaak zelfs twee nachten niet van kon slapen. Note: dit was wel in de prehistorie, toen speed nog ongelofelijk sterk was en je kneiterstrak stond van één lijntje. 😅

Overigens vond en vind ik 2mmc en 3mmc dus ook top voor op een feestje. Veeeeeeel chiller inderdaad qua slapen! En net iets meer euforie erbij, dat vind ik persoonlijk fijn. Iets meer 'drugsy' of zo, de 3mmc-familie. Dus een echte vervanger vind ik pep niet eerlijk gezegd, hoewel je er een topavond mee kunt hebben.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Behandel pep niet zoals MMC.
Zeker niet eindeloos blijven bijpakken, anders ben je echt een hele poos wakker. 😅
Een maatje van me is een keer flink genaaid door iemand die die goed dacht te kennen. Hij kwam tijdens t uitgaan iemand tegen en die bood 'm "cocaine" aan. Bleek achteraf dus speed te zijn. Maatje van me had echt enkele keren pas drugs gedaan dus wist niet hoe speed rook en voelde in de neus. Elke 45 minuten bijgenomen een stuk of 7 keer een flinke punt genomen. Meer dan 3 dagen is ie wakker geweest. Heb hem nog nooit zo paranoia zien doen. Rondjes lopen. Brabbelen. Spichtig. Op dag 3 wilde die zichzelf van t leven beroven omdat ie t niet meer trok. Toen gelukkig enkele uren daarna in slaap gevallennvoor een goeie 20 uur.

Jazz35

Wijs gebruiker
Wat een teringlijer die 'vriend' zeg. 😕 Bizar gewoon! Ik heb óók heus weleens poeder van een sleutel af gesnoven dat iets anders bleek dan dat ik verwachtte, maar iemand zes zeven keer laten bijpunten van speed is wel echt schofterig.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Wat een teringlijer die 'vriend' zeg. 😕 Bizar gewoon! Ik heb óók heus weleens poeder van een sleutel af gesnoven dat iets anders bleek dan dat ik verwachtte, maar iemand zes zeven keer laten bijpunten van speed is wel echt schofterig.
Hij heeft t r nooit echt helemaal over gehad. Denk dat t 'm toch wel veel heeft gedaan zonder dat ie t wilde laten merken. Toch wel een klein trauma gok ik.

Checkmate

Newbie
Nog een vraagje, wat zouden jullie als dosis dan aanraden voor een eerste keer? Het is gewassen.
Het feest duurt van 13:00 tot 00:00

Bovenaan