LoveQuality
Bewuste gebruiker
Ik zit momenteel met een klein probleempje..
Gisteren heel de dag speed liggen gebruiken met als laatste lijntje rond 8h.. Totale dosis 240mg (afgewogen) van speed van HEEEL goede kwaliteit, wel niet getest.
De werking van speed was heerlijk maar aangezien ik vandaag moet werken in de avond had ik geen zin in slaaptekort/kater.
Dus heb ik voor ik ging slapen rond 1h 3mg alprazolam genomen.
Ik heb al vaker gecombineerd maar altijd max 1,5mg
Heerlijk geslapen, maar toen ik opstond had ik opeens geen evenwicht meer.
Ik kan dus niet rondlopen zonder dat ik me ergens aan moet vasthouden & val soms regelmatig gewoon achterover
& ik heb ook zo'n hoofd net of ik 20 biertjes heb gezopen
Kan iemand me vertellen hoelaat zit nog ongeveer gaat duren aangezien ik vanavond moet gaan werken, maar in deze toestand gaat dat zeker niet lukken
Is dit trouwens een bijwerking van een hoge dosis Alprozalam? Heb trouwens geen tolerantie aangezien ik niet dagelijks gebruik.
EDITJE: Normaal zijn mijn pupillen de dag erna nog enorm groot, nu zijn ze terug normaal, komt dit ook door de alprazolam?
Gisteren heel de dag speed liggen gebruiken met als laatste lijntje rond 8h.. Totale dosis 240mg (afgewogen) van speed van HEEEL goede kwaliteit, wel niet getest.
De werking van speed was heerlijk maar aangezien ik vandaag moet werken in de avond had ik geen zin in slaaptekort/kater.
Dus heb ik voor ik ging slapen rond 1h 3mg alprazolam genomen.
Ik heb al vaker gecombineerd maar altijd max 1,5mg
Heerlijk geslapen, maar toen ik opstond had ik opeens geen evenwicht meer.
Ik kan dus niet rondlopen zonder dat ik me ergens aan moet vasthouden & val soms regelmatig gewoon achterover
Kan iemand me vertellen hoelaat zit nog ongeveer gaat duren aangezien ik vanavond moet gaan werken, maar in deze toestand gaat dat zeker niet lukken
EDITJE: Normaal zijn mijn pupillen de dag erna nog enorm groot, nu zijn ze terug normaal, komt dit ook door de alprazolam?
Denk dat ik door het oog van de naalt ben gekropen...