Speciale Meth

Ervaring met deze Soort?

• Ja, I N S A N I T Y !

Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, maar nog niet Geproefd.

• Ken ik helaas (nog) niet.

• Neen, Dank U

• Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .
Een kennis heeft een aantal weken terug een soort van Meth (R) kunnen kopen. Het ging om de soort "WWIII" of "World War III". Iemand al van gehoord of geprobeerd?

Het ging om een volledig nieuwe soort, een doorzichtig sneeuwwit-paars Kristallen klompje dat je kan roken of vergruizelen tot een Snuif.
Ik heb een rokertje én Snuif kunnen proberen, en ik moet zeggen, deze soort wordt de nieuwe norm, want geschifter dan dit kan niet :openmouth: !

Iemand ervaring met WWIII of informatie over deze nieuwe soort?

Vinnie Paz :smoke:

flash kieke

Wijs gebruiker
Vinnie Paz zei:
Een kennis heeft een aantal weken terug een soort van Meth (R) kunnen kopen. Het ging om de soort "WWIII" of "World War III". Iemand al van gehoord of geprobeerd?

Het ging om een volledig nieuwe soort, een doorzichtig sneeuwwit-paars Kristallen klompje dat je kan roken of vergruizelen tot een Snuif.
Ik heb een rokertje én Snuif kunnen proberen, en ik moet zeggen, deze soort wordt de nieuwe norm, want geschifter dan dit kan niet :openmouth: !

Iemand ervaring met WWIII of informatie over deze nieuwe soort?

Vinnie Paz :smoke:

Wat waren de negatieve effecten dat je erna ondervondt?

deamonique

Experimenterende gebruiker
kristallen? paars? ik zal hier eens rondvragen,,maar ik heb er nog nooit van gehoord. Wat waren inderdaad de negatieve effecten en wat was het effect uberhaupt, in vergelijking tot gewone speed?

Bovenaan