spacecake na lange tijd etc.

Midlife

Experimenterende gebruiker
Hallo, Ik ben een man 59 en nu 20 kilo lichter dan mijn laatste keer dat ik space cake nam enkele jaren terug
wel een pilletje xtc gebruikt

Nooit echt een trip gehad op space cake, zelfs niet als ik er twee nam , welliswaar in gedeeltes ,eerst effect afwachten enzo daarna bij nemen.

afgelopen zondag was ik toevallig in de buurt van een coffeeshop ,jawel echt waar en dacht maar weer eens proberen

Sinds dat ik de laatste keer gebruikt had, ben ik nu 20 kilo lichter, en meer als een half jaar geen alcohol gebruikt , nu af en toe glaasje, het smaakt niet meer zoals vroeger.

weet wel dan gewicht etc een rol speelt, dus de vraag toch maar weer eerst een halve proberen of er de hele "cake"

opschrift vermeld 80 mg thc

wat is de kans op stoned of echt high worden hiermee. alvast bedankt ach anders wordt het paddo's of truffels

Gelato43

Bewuste gebruiker
Naar mijn mening kan je niet verwachten dat je een echte "trip" krijgt van spacecake, het kan misschien wat psychedelisch worden, maar haast niet zo erg als paddo's of truffels.

Nooit echt een trip gehad op space cake, zelfs niet als ik er twee nam , welliswaar in gedeeltes ,eerst effect afwachten enzo daarna bij nemen.
Ik ga er vanuit dat je wel stoned werd hiervan? Of voelde je echt helemaal niks?

Mijn advies: als je een halve neemt is er een kans dat je niet zoveel voelt of niet het effect wat jij zoekt.
Als je een hele neemt, weet je zeker dat je goed stoned word, zorg dat je die hele avond/dag lekker vrij houdt en ga lekker op de bank chillen.
Wil je een psychedelische ervaring meemaken? Truffels. Let op: dit is totaal niet hetzelfde als spacecake. Licht jezelf goed in voor je dit doet.

Bovenaan