Spacecake eten en blowen tegelijkertijd?

Djouryy

Newbie
Hoi allemaal,

Mijn vriendin en ik hebben zojuist spacecake gegeten. Het is voor ons allebei de eerste keer, dus we zijn begonnen met een halve plak per persoon.

Nu zijn we benieuwd of het kwaad kan / wenselijk is of juist niet, als je tijdens het wachten op het effect van de cake gaat blowen.

We zien de reacties tegemoet! :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hoi Djourry,

Ik zou maar gewoon even afwachten. Spacecake kan van zichzelf al heftig zijn. Veel mensen onderschatten dit vaak.

Fool

Badass junkie
Spacecake is best wel zwaar en het kan tot wel 3 uur duren voordat je de effecten echt merkt.

Als je daarna nog wilt blowen houd niets je natuurlijk tegen. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zeker voor een eerste keer is het zeer onverstandig om te blowen voor dat je de spacecake voelt.

Als je zeer ervaren met spacecake en blowen bent zou het wel kunnen, want dan weet je goed wat voor sterkte je spacecake zal hebben en hoeveel je dan ervoor nog kan blowen. Maar als je dat kan inschatten stel je de vraag hier niet uiteraard.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Psychedelibee zei:
Zeker voor een eerste keer is het zeer onverstandig om te blowen voor dat je de spacecake voelt.

Als je zeer ervaren met spacecake en blowen bent zou het wel kunnen, want dan weet je goed wat voor sterkte je spacecake zal hebben en hoeveel je dan ervoor nog kan blowen. Maar als je dat kan inschatten stel je de vraag hier niet uiteraard.

Ik wilde het gister niet schrijven om de TS geen zenuwen aan te praten maar spacecake..... wooowww. Dat is echt heftig! Misschien wel het heftigste wat ik ooit heb geprobeerd. Velen onderschatten het idd. Ik had ondanks dat het geen hoge dosis was een flinke OD. Uren lang hondsberoerd, duizelig, kotsen en trillen. En ik ben toch best wel blowen gewend! Daarna nog ene keer met beetje voor beetje genomen met hasjmelk maar mijn ding is het denk ik niet. Ik heb nog wel een plak space brownie in de vriezer maar ik weet t niet hoor... :tearsofjoy: :tearsofjoy:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
haha oh men ik moet daar echt niet aan denken. Vond hasjbrownies indd al mokersterk.. als ik daar nog bij blow wordt dat echt een trip to hell :tearsofjoy:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
SmartieAndMe zei:
haha oh men ik moet daar echt niet aan denken. Vond hasjbrownies indd al mokersterk.. als ik daar nog bij blow wordt dat echt een trip to hell :tearsofjoy:

Ben gelukkig niet de enige dus! Ik vond het zelfs heftiger dan xtc en coke. Ik had totaal niet zo een sterk/heftig effect verwacht. Voorlopig ligt die space brownie goed in de de vriezer... :tearsofjoy:

stomme eend

Bewuste gebruiker
Dunnetjess33 zei:
SmartieAndMe zei:

Ben gelukkig niet de enige dus! Ik vond het zelfs heftiger dan xtc en coke. Ik had totaal niet zo een sterk/heftig effect verwacht. Voorlopig ligt die space brownie goed in de de vriezer... :tearsofjoy:
+1

Eerste keer spacecake dagen van de kaart geweest :openmouth: totaal niet op voorbereid, dacht dat het enigszins vergelijkbaar met blowen zou zijn...
Tweede keer wist ik zeker dat ik dood was....
Een derde keer is er nooit van gekomen. Mijn paddotrips ed waren een stuk milder voor mijn geest.

autysd

Bewuste gebruiker
stomme eend zei:
Dunnetjess33 zei:
SmartieAndMe zei:

+1

Eerste keer spacecake dagen van de kaart geweest :openmouth: totaal niet op voorbereid, dacht dat het enigszins vergelijkbaar met blowen zou zijn...
Tweede keer wist ik zeker dat ik dood was....
Een derde keer is er nooit van gekomen. Mijn paddotrips ed waren een stuk milder voor mijn geest.
ik ben een leek, maar heb toch een geldige vraag denk ik : kun je de hoeveelheid weed/wiet in de cake niet zelf bepalen ? :confused:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Liefhebbertje zei:
Bijna niet te doseren je maakt beslag voor cake
Dus ene plakje zit veel meer in als de andere
Het variëert wel wat, maar als je je cake maakt met wietboter kun je het redelijk verdelen.

Nadeel is wel dat heel moeilijk in te schatten is hoe sterk je wietboter is. Het eerste plakje is dus altijd een gok omdat je geen flauw idee hebt hoe sterk het is. Daarna kun je dus wel redelijk inschatten hoe sterk de rest van de cake is.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Liefhebbertje zei:
Als je het beslag goed mixt is het wel redelijk gelijk verdeelt is mijn eigen ervaring.

Een andere manier om goed controle over je dosering te hebben is het per consumptie maken. Dus je wiet boter per consumptie maken en daar dan 1 cup cake mee maken of warme chocolademelk ofzo. Alleen per consumptie is natuurlijk erg veel werk als je met meerdere bent, in je eentje is dat geen probleem.

autysd zei:
ik ben een leek, maar heb toch een geldige vraag denk ik : kun je de hoeveelheid weed/wiet in de cake niet zelf bepalen ?
Dosering kun je dus tot op zekere hoogte wel zelf bepalen, maar omdat zo laat inwerkt kan het al snel teveel worden voor mensen. Zeker de eerste keer gaan mensen vaak ook nog meer eten omdat ze denken dat het niet werkt, terwijl het wel 2 uur kan duren voordat het werkt.
Met roken kun je telkens een trekje nemen en 5 minuten wachten op het effect en dat het zo lang herhalen tot je het gewenste effect bereikt. Die strategie gaat met spacecake niet op helaas.

Daarbovenop veranderd je lever de thc in een net iets anders variant waardoor het effect ook anders wordt dan van blowen, wat meer psychedelisch of trippend.

Dat alles bij elkaar maakt dat spacecake vaak te heftig is voor mensen. Mijn eerste keer had ik 3 plakjes gegeten omdat ik ongeduldig was, ik dacht echt dat ik dood ging. Alle keren daarna gelukkig altijd een fijne maar sterke ervaring gehad.

autysd

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Liefhebbertje zei:
Als je het beslag goed mixt is het wel redelijk gelijk verdeelt is mijn eigen ervaring.

Een andere manier om goed controle over je dosering te hebben is het per consumptie maken. Dus je wiet boter per consumptie maken en daar dan 1 cup cake mee maken of warme chocolademelk ofzo. Alleen per consumptie is natuurlijk erg veel werk als je met meerdere bent, in je eentje is dat geen probleem.

autysd zei:
ik ben een leek, maar heb toch een geldige vraag denk ik : kun je de hoeveelheid weed/wiet in de cake niet zelf bepalen ?
Dosering kun je dus tot op zekere hoogte wel zelf bepalen, maar omdat zo laat inwerkt kan het al snel teveel worden voor mensen. Zeker de eerste keer gaan mensen vaak ook nog meer eten omdat ze denken dat het niet werkt, terwijl het wel 2 uur kan duren voordat het werkt.
Met roken kun je telkens een trekje nemen en 5 minuten wachten op het effect en dat het zo lang herhalen tot je het gewenste effect bereikt. Die strategie gaat met spacecake niet op helaas.

Daarbovenop veranderd je lever de thc in een net iets anders variant waardoor het effect ook anders wordt dan van blowen, wat meer psychedelisch of trippend.

Dat alles bij elkaar maakt dat spacecake vaak te heftig is voor mensen. Mijn eerste keer had ik 3 plakjes gegeten omdat ik ongeduldig was, ik dacht echt dat ik dood ging. Alle keren daarna gelukkig altijd een fijne maar sterke ervaring gehad.
interessant, compleet nieuw voor mij :stoned: :)

Bovenaan