• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

SpaceCake 2e keer!

Wanneer: Zondag 31 oktober 2010
Wie: SpaceGirly, El panja, Piranja, Kim possible en moeder en broertje van Kim possible!
Waar: In het huis van Kim Possible
Waarom: Na aanleiding van ons vorige avontuur op het strand met men mooie rose autotje, hadden we besloten om het over te doen. Aangezien er toch best wel wat verbeterpunten waren voor een geslaagde avond!
Tijd: uhm uhm.. 2 uur, space cake halen.. 3 uur, space cake eten.. 4 uur.......

Alle ingredienten voor een geslaagde avond waren gehaald! Ik was in mijn !rose! SpaceMobiel om een paar lekkere plakjes Cake gegaan.. Chocolade ofcourse :grin: Van de HighLife.. Dezelfde als de vorige keer dus. Ik ging koken bij Kim Possible thuis voor iedereen dus ik had ook spaghetti etc mee genomen. Was moeders heel blij mee natuurlijk.
Om 3 uur gingen we dan eindelijk cake eten. Voor Kim possible was dit haar eerste keer Cake dus ze had wat minder als de rest genomen. Haar broertje kreeg nog niks (nog beetje te jong) En voor moeders was het allemaal nog een verassing! :)
Het 1e uur na de Cake hebben we Draak nog in bad gedaan (Kim Possible dr Baardagaam..). Heel leutig was dat, vooral omdat mvr. El panja er bang van was xD! hihi.. Daarna zijn we op de bank gaan zitten beneden en wachten tot moeders thuis kwam.. Toevallig had broertje die ochtend net een Cake gebakken (normale cake!, met iets van citrofoen dr op) En wij maar discusseren over hoe de Cake nou precies smaakt.. Was dus een heel nutteloos gesprek! Rond een uurtje of 4 ging ik samen met Kim Possible het eten koken, en dr was nog steeds niks aan de hand, totaal geen last van rare effecten etc.. Na een kwartiertje achter het fornuis te staan ging ik in de kamer even een sigaretje halen. Was best grappig om te zien hoe mvr. El Panja en mvr. Piranja al in El Panja waren beland xD! (El panja = ook wel de plek hoe wij het noemen als we van de kaart zijn!! Ooit eens bedacht in een gekke bui..) Ze hadden in ieder geval al flink wat plezier om tja,, niks..? Ik besloot om toch maar weer terug te gaan naar de keuken en Kim Possible te helpen met tja,, het nutteloos roeren in de pan? :P
Na ongeveer een half uur gekookt te hebben gingen we voor het eerst netjes aan de keukentafel eten! En moeders vond ons zulke gezellige meiden :grin:! Ze vroeg zich al af of we onze pilletjes wel hadden in genomen..?!?!.. Tuurlijk :grin: mvr. Panja deed haar spagetti snijden, ja met de verkeerde kant van haar mes.. En mvr. Piranja die zat op een krukje, gelukkig had ze de tafel vast. En ik zat tegenover Kim Possible, die even liet zien hoe ze vroeger spaghetti deed eten! Heel charmant vooral toen haar moeder dr bord in dr gezicht deed drukken! :grin: :grin: Ja de bom deed weer wel barsten. Vanaf dat moment konden we ons allemaal niet meer normaal gedragen. Er kwam nog een J tevoorschijn van de vorige avond (altijd onze reserves bij ons :grin:) en moeders ging ook nog eens mee doen.
En toen riep Kim Possible naar Moeders; HE MA, PAAS DIE J EENS FF DOOR WIL JE! en lachen dat we deden, mvr. Piranja viel charmant van haar krukje af, El panja liet haar bestek vallen en ik en Kim Possible gingen met spaghetti overgooien.. mvr. Piranja werd er nog al emotioneel van, ik dacht echt serrieus dat ze aan het huilen was! Er kwamen tranen uit haar ogen en ze kon me niet meer aankijken enzo.. Lag ze daar beetje half op de grond te roepen dat haar ogen niet meer open wouden??! Snap je tog niet!!.. xD Maar dit viel allemaal nog wel mee want daarna gingen we een wedstrijdje spaghetti eten doen! OMG.. ik heb nog noooit zoo vies gegeten! We bleven elkaar recht aan kijken, zagen van elkaar hoe we deden eten en de rest lag in een scheur terwijl ik en Kim possible druk verder gingen. Het zat echt overal! In ons haar, kleren.. Pff gewoon overal!
Even later.. Moeders had onze bordjes veilig gesteld in de keuken en had op haar laptop de meest domme muziek opgezocht. Gek genoeg was ik nog al stil en zat een beetje voor me uit te kijken. mvr. El panja vroeg hoe het met me ging.. En of ik er misschien over wou praten..?? OF WIL JE LIEVER EEN TEKENING MAKEN?? :grin::grin:!!! jaaaaaa... Natuurlijk wou ik een tekening maken.. Dus toen gingen ik en Kim possible een tekenwedstrijdje doen.. We moesten allebij een bepaald persoon tekenen ( die ik hier helaas niet kan benoemen! xD ) ! Maar mochten het nog niet van elkaar zien! Ik tekende er een bunnypakje bij, en Kim Possible tekende leuk weg een muur?? Dikke lol weer om een stomme tekening dus!
Even later.. Moeders moest liedjes van Marco Borsato opzoeken en aangezien ik net mijn hobby had beeindigd met ( persoon die ik dus weer niet kan benoemen xD dus ik noem hem maar even uuhm,, muur? xD ) met Muur dus.. Draaide ze het nummer, ik leef niet meer voor jou! De tekst werd alleen nog al verdraaid! Het kwam er meer op neer dat het ging als volgt.. SpaceGirl leeft niet meer voor Muur. Dus stop nu maar met dromen. Want spaceGirl wilt je last niet meer dragen. Voor haar ben je naar de hell toe gevlogen! En nu SpaceGirl weer voor ons is.. Haar hart niet meer voor een stuk beton rechtsgeldig is.. Ben jij nu een Muuuuuurrrrrr oehoehoehoe.. En zo ging het verder..! Tja best knap dat ik het nog weet xD Was ook niet zo moeilijk aangezien we elk woord ervan hadden opgeschreven.!
En nu moest ik men spook gaan tekenen want volgens Moeders had ik een geest bij me.. Dus ik ging tekenen weer :grin: Tot slot heb ik dr op men hoofd geplakt zodat ze ook mee kon feesten. Maar feesten werd al snel wat minder en Kim Possible begon te zeuren over dat ze honger had.. WEER AL! en ik lag met mijn hoofd op tafel naast men ''Geest'' te luisteren naar de muziek. Op een duur ging met men handen helemaal mee bewegen met de muziek en gek genoeg had ik niet door dat er vollebak gefilmt werd.. :confused: Gelukkig heb ik de beelden nog niet terug gezien!
Ik werd moe en ging op de bank liggen naast broertje.. Die was naar film aan het kijken.. Geloof dat t uuhm komt een vrouw bij de dokter was.. Het leek nog al droevige film maar het drong niet meer zo goed tot mij door. Ik lag met mijn benen in de lucht en mijn hoofd half van de bank, dus was ook een beetje op de kop aan het kijken. Toen ik beetje in slaap begon te vallen kwam het feest team me weer even goed wakker maken! @!$^^**($*%$ grr.. En aangezien ik het niet zo goed kon plaatsen ging ik maar heeel hard Gillen! :grin: Even daarna brak er moment van stilte uit.. Kim Possible had honger en kwam met het idee om de frietpan aan te zetten.. Maar dat mocht niet van moeders dus gingen we friet halen bij de frietboer op het dorp.. We moesten met Piranja dr pinpas ff geld pinnen nog.. 20 euries dat er op de één of andere manier opeens 50 werd.. Kim Possible snapte er de ballen niet meer van! Ze zat ook alleen maar vanalles uit te blaaten over dr nieuwe Uggs.. Eenmaal bij de chineese frietman kon ik de borden niet eens meer lezen! Alles draaide een beetje en vergat de helft van de bestelling. Dus mvr. Piranja moest ff smse wat het ook al weer was.. Oeps.. Ik en Kim Possible hadden stiekem nog 2 kipcorns extra besteld voor onderweg als we terug deden lopen, gek genoeg hadden we het zelfde idee opeens om dat te doen. Toen we eindelijk ons eten hadden gingen we eerst midden op de weg in de zakken graaien om de kipcorns te zoeken xD Heel charmant! Vooral toen er nog een man met hond lang kwam lopen! Eenmaal gevonden had ik echt geen puf meer om nog maar iets anders in men handen te hebben dan de kipcorn dus ik liet Kim Possible alles dragen.. Ik denk niet dat ze het erg vond..?? Anders had ze vast wel wat gezegd?? Toch?? Vlak bij het huis deden we nog ff chille met onze kipcorn aangezien die nog niet op was.. Want ze mochte het thuis niet weten dat we al wat op hadden.. En ja,, we hebben zelfs gecheckt of meneer chinees een bonnetje in de zak had gedaan! :P Slim he :grin:..
Eenmaal thuis met het eten.. Iedereen was stil en iedereen at voor het leven.. Leek wel varkensstal. Vooral mvr. El Panja was flink in Panjaland! Meestal heeft zij er ook het meeste last van en was nu dus ook het geval! Altijd lachen om haar.. Vooral die ogen, onbeschrijfelijk xD.. Maar ik had opeens zin in appelmoes dus ik had lekker Appelmoes met pattat.. Heb ik denk ik ook 100x op die avond nog herhaald!
Na de friet zijn ik, mvr. El panja en mvr. Piranja de deur uit gegaan. We bleven bij Piranja slapen. Maarr.. we hadden nog een Jtje :grin: Dus die hadden we eerst nog opgesmoked.. Stonden we daar bij het kerkhof op Halloween onder een lantaarnpaal.. En op dit moment waren we allemaal zo afgeracht en moe dat we besloten om maar door te lopen.. (heel verstandig niet met de rose auto!! )
Eenmaal in bed.. Nog een beetje na gepraat over rare woorden zoals: Piranja, ( P(ir)anja ) Omdat je dan dus het woord Panja krijgt als je de ir weg haald.. Ooh en omdat mvr. Piranja dus friet uit mijn bord deed jatten.. Vandaar dat piranja.. Beetje dom om daar zo over na te denken nu.. En we hebben het vooral over mijn ''Geest'' gehad die nog steeds rond zwerft in mijn tas. Verder was menneer Muur een goed onderwerp voor het slapen gaan.. Het was vooral hele droge humor.
Tot slot.. Het moment dat we weer wakker werden en ik in men slaap riep; Doe mij maar een voorgedraaide J asjeblieft.. Blijkbaar had ik hele gesprekken in mijn slaap gehad?? Ik voelde me ook echt zo rot als een appeltje.. De volgende dag hadden we er dus nog flink wat last van.. Ogen die op half 5 nog stonden en vooral dat we niet uit onze woorden konden komen. Vooral het verzetten van de tijd was iets raars waar we over na moesten denken..
Nou dit was mijn 2e verslag van de tripdag.. Hopelijk al beetje beter als de vorige!! En vooral de puntjes van niet rijden met Cake op hebben we goed in ere genomen! Op naar het volgende weekend....

el panja

Newbie
zoooow spacegirl
ik voelde me behoorlijk panja whahaha maar niet alleen ik hoor je had jezelf en Kim possible en piranja moeten zien ge ni aal :tongueout: was beter als vorige x hebbe we sirieus komt een vrouw bij de dokter gekeke? kan me niet meer herrinneren.. ik vindt wel goed idee dat we volgende x gaan cake happen ofso ahhaha nou 2e keer was egt veel beter als 1e keer ook al omdat we niet meer naar huis moesten rijden en lekker in el panja konde blijve:tongueout: heb tog wel goed geslapen die nacht zooow:tongueout: hahahaha jullie spaggetti gevecht was ook best geniaal vooral toen piranja moest huilen vant lachen en de filmpjes van jou hoofd? jaja die heb ik dus he:):grin::grin::grin: :grin: :grin: toch was ik daar nog toe in staat:) best knap , wordt tijd dat we weer datumpje prikken :tongueout: haha was zo super vet gewoon
weetje ook nog dat je als een gek 1 pot appelmoes in vrij korte tijd heb leeg gegete?? was best uhh facinerend toen:tongueout: Kim possible mammie had volgends mij eerst niet door dat we die cake ophadden maar Kim possible broertje s cake hahaha nou wrongg nou aant eten was goed te merken dat we van de verkeerde cake hadde gegeten... hoorde jullie egt kibbelen onder het koken jij en Kim possible:P ik en piranja gingen stuk:tongueout:
nouuu en zo J dr achter aaan pff dat bij een kerkhof bij halloween best cool eigenlijk denk dr nu egt pas over na
heb gistere echt nog wel zwaar gehad maar goed dat we geen bekende mensjes tegen kwamen in de supermarkt
anders dachten die ook wel van die zien er afgeracht uit zeg nou weetje die soep deed best wonderen behalve dan dat ik savonds egt supermisselijk was op die schommel whahha
Kortom ik vondt het cake avondje zwaar geslaagd :P
kapot gaan om niks best cool, en ja ik vindt eigenlijk toch chiller als een J :stoned: gwoon langer effect enz
en je huis ruikt er niet na:wink:

Challa El panja

el panja zei:
zoooow spacegirl
hebbe we sirieus komt een vrouw bij de dokter gekeke? kan me niet meer herrinneren..

Dat kan best kloppe dat je dat niet meer weet xD Gelukkig dat ik t nog wel weet ja! :P
Ene Cake happen doen we op Kim possible dr verjaardag :wink: Super vet idee! :grin:

Oooh ooh dat filmpje moet ik echt zien.. Ene waag het niet om het te plaatsen hier xD Dan doe ik je echt overrijden met men auto xD Kan je weer paar weken niet lopen.. Gehe xD OMJ..

Whaha die challa el panja blijft er zeker in! :P
Ene ik weet dat er hele charmante dingen zijn gebeurd.. Komt ook steeds nog wat boven drijven bij mij xD En volgensmij wisten jullie t ook nog niet van die kipcorns xD Heb ik me weer wel beetje verlult maar was ook nog beetje aan het na spacen..

el panja

Newbie
SpaceGirly zei:
Whaha die challa el panja blijft er zeker in! :P
Ene ik weet dat er hele charmante dingen zijn gebeurd.. Komt ook steeds nog wat boven drijven bij mij xD En volgensmij wisten jullie t ook nog niet van die kipcorns xD Heb ik me weer wel beetje verlult maar was ook nog beetje aan het na spacen..

hahaha okej ja challa el panja:wink:
ik weet egt niet meer
jahwell die kipkorn had je gezegt en je had dr nog 1 vast binne:tongueout: hahaha
ik heb egt van die heldere momenten steeds:tongueout:
jahh ddl dat we dan gaan cake happen

Tomaat

Bewuste gebruiker
:confused: :rolleyes:

Om een of andere reden doet dit verhaal & gesprek mij hieraan denken:

Achja, het zal wel aan mij liggen...

Drientje

DF-koning
Tomaat zei:

Yeah, but, no, but, no, but, yeah, I got the lurgy. Yeah I know because there was this whole fing 'cause I was down the arcade and Kelly flobbed on Destiny and a bit of it landed in my hair because Kelly hates Destiny because Destiny told Warren that Kelly pads her bra. It's true - Nathan reckons he put his hand down there and pulled out a bag of Jelly Tots.

Tomaat

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Tomaat zei:

Yeah, but, no, but, no, but, yeah, I got the lurgy. Yeah I know because there was this whole fing 'cause I was down the arcade and Kelly flobbed on Destiny and a bit of it landed in my hair because Kelly hates Destiny because Destiny told Warren that Kelly pads her bra. It's true - Nathan reckons he put his hand down there and pulled out a bag of Jelly Tots.

Uuwww my god i can't believe you just said that!

Omg... is dit tomatenhumor ofzo? xD
Geloof niet dat ik het had overleefd als er zulke personen bij waren.. Had me denk ik letterlijk dood gelachen xD

Tomaat

Bewuste gebruiker
SpaceGirly zei:
Omg... is dit tomatenhumor ofzo? xD
Geloof niet dat ik het had overleefd als er zulke personen bij waren.. Had me denk ik letterlijk dood gelachen xD

Tomatenhumor op zijn best girrrrlzzzz :rock:

el panja

Newbie
WHAHAHAHAHa
die foto nee als ik dat indd zag als er zulke personen bij zate lag ik helemaal dubbel:tongueout:
denk dat ik dan aan een piranja moest denke en aan el panja :tongueout: zoow onze nieuwe taal el panja was ook wel een goeie Space girl:tongueout:
ahhahaa beter gaan we een weekendje weer plannen want dit was te geniaal om mee temaken :tongueout: ennn uhh oke oke ik zal je filmpje van je panja hoofd er niet bij zette :tongueout: omdat je het zo lief vraagt:tongueout: maar heb nog wel fotos:wink:

Uuhm hoop niet dat je er zo uit ziet tomatehumor.. anders moet ik me nog gaan bedenken :P
Maaree Miss Panjaataa.. Ook foto's worden NIET geplaatst xD tenzij ze van jou grappige hoofdje zijn :grin: !
Van het weekend bij mij iig.. Kijken wel ff wat we gaan doen! Komt misschien nog een jongetje die verkrachtbaar is xD gehe grapje denk ik..

Bovenaan