sos en xtc together

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
iemand ervaring hiermee? is het iets speciaals of niks aan?
zonde van het spul off juist lekker voor een keer?

iSmokex

Bewuste gebruiker
Heb dit wel 2 of 3 keer gedaan maar ik weet vrij weinig nog van die periode.. Het lijkt me ergens wel zonde, omdat het coke gevoel het love& trippy gevoel van xtc waarschijnlijk weg zal nemen.. Als je het gaat doen, zal ik de coke in ieder geval na het heftigste effect van de mdma nemen.
Have fun :wave:

Immo

Badass junkie
Heb het zelf nooit gecombineerd maar heb meerdere malen gehoord dat het zonde van je coke is.

knolselderij

Wijs gebruiker
als je op n feestje bent en je bent van t padje helpt sos wel om je helder te krijgen maar voor de rest?

enigste rede om het te doen is om helder te worden
anders om knal je gewoon minder hard en dat is het dan

Angramar Temenos

Badass junkie
Neem je coke als je mdma begint te crashen maar het feest nog niet is afgelopen. Ik heb eens speed genomen voor die reden en het stelde de crash uit.. Wel extra slecht voor je lichaam.

W.F.L.

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Neem je coke als je mdma begint te crashen maar het feest nog niet is afgelopen. Ik heb eens speed genomen voor die reden en het stelde de crash uit.. Wel extra slecht voor je lichaam.

Slecht voor je bloeddruk vooral :P

Dat is wel very nice trouwens, die combinatie. Ik krijg er een opgezwollen oog van maar als je zo'n lijn speed neemt als je MDMA begint af te nemen, dan knal je er gelijk weer in en na een tijd gaat de MDMA-rush over in een speedrush. Echt vet. Ook goeie ervaringen met keta op die manier te gebruiken. :) G na MDMA lijkt me nog wel het fijnst, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Zal wel hetzelfde zijn met sos. Het echt combineren lijkt me een slecht idee. Sos nemen als je MDMA aan het uitwerken is zal fucking chill zijn.

Vigilante

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Zal wel hetzelfde zijn met sos. Het echt combineren lijkt me een slecht idee. Sos nemen als je MDMA aan het uitwerken is zal fucking chill zijn.

donaldduck zei:
Als je moe begint te worden aan het eind van een feest is sos zeker chil!

Exactemundo!

Sos tijdens je mdma is zonde van je mdma en je sos is ook niet op zn effectiefst.
Na de mdma aan de sos heb ik als heerlijk ervaren.

heroesss

Bewuste gebruiker
mm heb er een x een hele goede ervaring van gehad (maar toen had ik eerst gesnoven, toen veel gezopen en veel later pas een pil genomen) en laatste x een heeeele slechte, toen werd ik helemaal paranoide enzo. Ik raad het je niet aan.

Dubz

Bewuste gebruiker
Dit topic effe in de gaten houden.. Misschien dat ik me schuldig ga maken aan deze combi volgende week. :sunglasses:

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
okeej

thnx voor de reacties, zal het maar laten.
doe tegenwordig sos, maar wou nog eens xtc doen na 2 jaar.
wou het samen eens proberen maar als het vooral zonde is laat ik het maar.

thrillseeker

Experimenterende gebruiker
Ik heb deze combinatie wel eens op Lowlands gebruikt, maar ik raad het je zeker af. Ik voelde me niet lekker, misselijk en had in geen van beide meer trek. Zonde, zonde, zonde!

Winehouse

Badass junkie
Denk dat je eerst sos, en daarna een pilletje moet doen.
Of als het pilletje (bijna) uit is gewerkt de sos.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Ik zou inderdaad niet aanraden om deze combi te maken.

Het kan inderdaad wel als je te hard gaat op X of dergelijk dat je dit afremd met coke. Maar je kan dit beter dan afremmen met pep. Maar dat geeft je weer andere zorgen :wink:

Ook kan je veel alcohol gebruik weg poetsen met coke maar dan komt daarna de kater erg hard aan, niet aan te raden.

Rustig aan. :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Volgens mij is dit een hype in Frankrijk want elke Fransoos die ik tot nu toe heb mee gemaakt gebruikt altijd sos bij de M.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Skippy zei:
Fishhead0707 zei:
Skippy zei:
Spook :grin:
Ja leuk , alleen verrot dat ik niet kan slapen en totaal geen eetlust heb.

Van sos en xtc? :rolleyes:

Ja , met xtc eet ik soms 2 dagen niet en zo wel met moeite ..
Sos remt mn eetlust al helemaal

Oke, ik heb van sos totaal gaan last van minder eetlust of dergelijk. Van XTC na flink gebruik kan de mond wat gevoelig zijn :P Maar ik kan altijd gewoon eten. Zelfde met pep, kost wat moeite maar je moet jezelf gewoon dwingen. Is de snelste manier om je weer goed te gaan voelen.

Maarja niet iedereen kan dat.

Rustig aan. :)

Noizzee

Ik heb het nog niet zoveel gedaan maar de keren dat ik het gedaan heb had ik wel een goede trip. Ik had toen eerst een pilletje gedropt en daarna 1 lijntje en ik voelde me best wel zalig :grin:. Doe het nu eigenlijk niet meer wanneer ik een drug doe probeer ik me aan 1 dezelfde te houden en niet beginnen mixen zoals ik vroeger al wel eens deed.

thunder-droopy

Belezen gebruiker
ik gebruik het niet in combinatie. heb het wel een paar keer geprobeerd maar de ervaring die ik heb is dat de sos de werking van de x teniet doet en dat vindt ik zonde.

Victorias Secret Wholesale

Wholesale Victorias Secret - Sale! Compare Prices & Save.Wholesale Victorias Secret Cheap Victorias Secret discount Online Victorias Secret sale Victorias Secret Wholesale Clothing Replica Fake Victoria Secret Wholesale - Deals!Save on Victoria Secret Wholesale Below Bargains Victorias Secret Low Prices where can i find cheap name brand?

Maxvike

Newbie
Heb de combi een aantal keren gedaan ... maar ... ik denk niet dat die representatief waren ... want de bedoeling was om behoorlijk los te gaan en dus het was minder om de nuance van genot en gevoel ... maar meer om grof wap te gaan! :rock:

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
Zelf geen ervaring mee maar een vriend van me heeft t laatst gedaan waar ik bij was. We hadden eerst van een uur of 10 tot 12 alleen gesnoven en daar zouden we het eigenlijk ook bij laten maar opeens kwam hij naar me toe om te vragen of hij toch niet een bommetje mocht. Heb hem die vervolgens gegeven -aangezien het zn verjaardag was om 12u- en zelf niet meegedaan omdat ik de volgende dag nog enigszins fit wilde zijn.

Zijn ervaring was in elk geval erg aangenaam al had hij er wel moeite mee dat iedereen hem kwam feliciteren, het enige waar hij aan kon denken was dansen.

trek zelf maar de conclusie :)

Skippy

Wijs gebruiker
Het is zonde van de werking van de pil , die word sterk afgenomen, het is wel lekker als je je niet zo goed voelt door de xtc, door een snuifje voel ik me altijd meteen weer optimaal :P

cropp

Badass junkie
Skippy zei:
Het is zonde van de werking van de pil , die word sterk afgenomen, het is wel lekker als je je niet zo goed voelt door de xtc, door een snuifje voel ik me altijd meteen weer optimaal :P
Dit heb ik 3 weken geleden of zo ervaren, lekker vaag loensen van de pilletjes, een lijn coke aangepakt en bijna nuchter voor 20 minuten, weten we dat ook weer...

marinade

Newbie
Ik heb er wel goede ervaringen mee.
Dan wel gewoon thuis met een gezellige groep,beginnen met x en na een paar uur over gaan op de sos.

it'sme

Belezen gebruiker
Eerst X en als je flink begint "af te draaien" paar lijntjes sos :wink: Haalt nog net ff dat laatste restje X omhoog en uiteindelijk lekker in slaap vallen :mrgreen:

Machine

it'sme zei:
Eerst X en als je flink begint "af te draaien" paar lijntjes sos :wink: Haalt nog net ff dat laatste restje X omhoog en uiteindelijk lekker in slaap vallen :mrgreen:

Helemaal mee eens. Gedurende de avond lekker pilletje(s) slikken en dan aan het einde van de avond (ik houd vaak als maatstaaf 2 uur voor het einde van de party aan) nog even aan de snuif. Een paar lijntjes of sleutelpuntjes (afhankelijk van de situatie) kunnen nog net even die extra kick geven. Voor mij is goede E echter de nummer 1 drug en die wil ik eerst goed ervaren, dus ik gebruik de snuif alleen om nog echt even hard te gaan aan het einde van het feest (wanneer naar mijn mening altijd nog even het onderste uit de kan gehaald wordt en de meest intense tijd van de party zich afspeelt).

Ik moet wel zeggen dat snuif soms je E-rush een beetje kan afbreken als het gaat om echt bewust meemaken van het 'ik voel me zo lekker gevoel'. Daarmee bedoel ik dan voornamelijk de bewustheid van het moment die een beetje kan vervagen. Wanneer ik alleen aan de E zit kan ik me altijd (redelijk) goed herinneren hoe de avond is verlopen, maar wanneer ik er wat snuif tegenaan gooi merk ik dat ik een geweldige tijd heb (voor ongeveer 20 minuutjes/ half uur) maar dat ik alles minder bewust mee maak. Na 20 minuten denk ik dan vaak letterlijk: 'wow, dit was echt INSANE', maar ik kan niet goed aangeven waar dat precies door is gekomen (door de coke uiteraard, maar bijvoorbeeld de muziek lijkt minder door te dringen dan wanneer ik alleen E heb gebruikt).

Desondanks moet ik zeggen dat ik E en snuif een geweldige combinatie vindt, maar wanneer je het gaat combineren zou ik eerst wel gewoon even de E op zichzelf ervaren.

Bovenaan