dutch-lycan
Bewuste gebruiker
iemand ervaring hiermee? is het iets speciaals of niks aan?
zonde van het spul off juist lekker voor een keer?
zonde van het spul off juist lekker voor een keer?

Angramar Temenos zei:Neem je coke als je mdma begint te crashen maar het feest nog niet is afgelopen. Ik heb eens speed genomen voor die reden en het stelde de crash uit.. Wel extra slecht voor je lichaam.
W.F.L. zei:Zal wel hetzelfde zijn met sos. Het echt combineren lijkt me een slecht idee. Sos nemen als je MDMA aan het uitwerken is zal fucking chill zijn.
donaldduck zei:Als je moe begint te worden aan het eind van een feest is sos zeker chil!
Dubz zei:Dit topic effe in de gaten houden.. Misschien dat ik me schuldig ga maken aan deze combi volgende week.![]()
Zeker zekerknolselderij zei:Dubz zei:Dit topic effe in de gaten houden.. Misschien dat ik me schuldig ga maken aan deze combi volgende week.![]()
je bent niet de enigste. hophop awakenings

Skippy zei:Spook![]()
Ja leuk , alleen verrot dat ik niet kan slapen en totaal geen eetlust heb.

Fishhead0707 zei:Skippy zei:Spook![]()
Van sos en xtc?![]()
Skippy zei:Fishhead0707 zei:Skippy zei:Spook![]()
Van sos en xtc?![]()
Ja , met xtc eet ik soms 2 dagen niet en zo wel met moeite ..
Sos remt mn eetlust al helemaal
^_^ zei:Xtc is wel heftiger als coke dus zal je weinig van voelen
Dit heb ik 3 weken geleden of zo ervaren, lekker vaag loensen van de pilletjes, een lijn coke aangepakt en bijna nuchter voor 20 minuten, weten we dat ook weer...Skippy zei:Het is zonde van de werking van de pil , die word sterk afgenomen, het is wel lekker als je je niet zo goed voelt door de xtc, door een snuifje voel ik me altijd meteen weer optimaal :P
it'sme zei:Eerst X en als je flink begint "af te draaien" paar lijntjes sosHaalt nog net ff dat laatste restje X omhoog en uiteindelijk lekker in slaap vallen
![]()