moonflower
Experimenterende gebruiker
Zijn er verschillende soorten paddo's? en zo ja zit er dan verschil in het effect
dat ze opleveren, net als bij wiet
??
??
??Een zakje mexicaanse paddo's is goed voor hallucinaties. Let dan wel weer op dat de een hele nuchtere maag hebt. Het beste is zelfs een dag niks te eten of een weekje dieet te houden.moonflower zei:Zijn er verschillende soorten paddo's? en zo ja zit er dan verschil in het effectdat ze opleveren, net als bij wiet
??

Crop zei:Waar kan je paddo's halen, ik heb echt weleens gehoord dat er mensen gewoon kabouters zagen rondlopen, Dat lijkt me echt Weird!!, en zeker superwaus man!!![]()
Ook een tip: drink genoeg water en geen alcohol, want die ontkracht de paddo's.

Locke zei:Crop zei:Waar kan je paddo's halen, ik heb echt weleens gehoord dat er mensen gewoon kabouters zagen rondlopen, Dat lijkt me echt Weird!!, en zeker superwaus man!!![]()
Is onzin
Heb schotse mexicaanse hawaiaanse en gewoon nederlandse gehad en de schotse waren zeker wel het best![]()
Crop schreef:
Waar kan je paddo's halen, ik heb echt weleens gehoord dat er mensen gewoon kabouters zagen rondlopen, Dat lijkt me echt Weird!!, en zeker superwaus man!!
Is onzin
moonflower zei:Zijn er verschillende soorten paddo's? en zo ja zit er dan verschil in het effectdat ze opleveren, net als bij wiet
??

shroombuddha zei:Crop schreef:
Waar kan je paddo's halen, ik heb echt weleens gehoord dat er mensen gewoon kabouters zagen rondlopen, Dat lijkt me echt Weird!!, en zeker superwaus man!!
Is onzin
Dat is geen onzin, ik heb serieus een kabouter gezien in de soeplepels die aan de muur hangen in mijn keuken, en achteraf snapte ik er niks van.... jah het was dus een zwevende kabouter/trol tjah... maar ik zie geen kabouters lopen... paddo's kosten 11-15 euro's geloof ik, ik heb meestal 11,50 of 12,-

bever zei:weet iemand wat het verschil in sterkte is tussen mexicaanse en columbiaanse cubensis?
De mexicaanse heb ik al een paar keer geprobeerd, maar die waren niet heel sterk. En aangezien hawaaiiaanse paddo's niet bij mij in de buurt te koop zijn vroeg ik me af of die columbiaanse daar een goed alternatief voor zou zijn...
De philosopher stones zijn natuurlijk SUPERVET, bij die heb ik ongeveer evenveel visuals als bij de mexicaanse, alleen gaan mn gedachten veel dieper.
bever zei:hmmm...ik denk dat ik dan toch maar de fiets moet pakken en opzoek gaan naar de hawaaiiaanse...die lijken me wel erg vet
ik zag toevallig dat er bij de local smartshop hier ook nog paddo's werden verkoch die op lichtbruine 'stokjes' leken, van ongeveer 3 cm lang...et was een behoorlijk zakje vol en ze werden verkocht als kaalkopjes...weet iemand toevallig welke soort dit is en wat het effect ervan is?
ik heb me al kapot gezocht op et internet en van al die verschillende latijnse namen door elkaar word ik ook niet veel wijzer, maar goed....
Radolf wizard of the West zei:Heel goed idee, ik doe het ook nooit meer van mijn leven! Salvia is wel goed, daar krijg ik nooit een bad-trip van.

ruubje zei:Een zakje mexicaanse paddo's is goed voor hallucinaties. Let dan wel weer op dat de een hele nuchtere maag hebt. Het beste is zelfs een dag niks te eten of een weekje dieet te houden.moonflower zei:Zijn er verschillende soorten paddo's? en zo ja zit er dan verschil in het effectdat ze opleveren, net als bij wiet
??
Je gaat leuke dingen zien en je bent ontzettend blij. De stoeptegels zie je ronddraaien en bewegen ook hebben ze gekke kleurtjes. Als je in de buurt bent van bloemen, planten of bomen zie je ze groeien en lijken ze veel groener dan ze zijn. Je ziet echt van alles bewegen, zo'n beetje alles wat je tegen komt op straat. Een vriend van mij heeft zelfs een keer kabouters gezien. Ook een tip: drink genoeg water en geen alcohol, want die ontkracht de paddo's. Als je een slok water neemt, zie je alles weer even een beetje normaal en een minuut later zie je weer gekke dingen. Echt een melige drug en je zou haast zeggen een aanrader![]()

Mr.rhythm zei:ik heb laatst een halve portie golden teacher genomen, visueel was het echt minimaal tot bijna niks, maar body high was wel te merken en brain high ook wel heel erg.. volgende keer zou ik wel wat meer visueel willen hebben.. is het dan slimmer een hele portie golden teacher te kopen of 2/3 hawaiiaanse?(A)
raging_bull zei:Mr.rhythm zei:ik heb laatst een halve portie golden teacher genomen, visueel was het echt minimaal tot bijna niks, maar body high was wel te merken en brain high ook wel heel erg.. volgende keer zou ik wel wat meer visueel willen hebben.. is het dan slimmer een hele portie golden teacher te kopen of 2/3 hawaiiaanse?(A)
Hawaiaanse zijn veel minder sterk dan Golden Teachers. Mijn persoonlijke ervaring is dat Hawaiaanse gewoon prettig aanvoelen. Je spaced meer naar buiten je lichaam in de plaats van dat je in jezelf keert.
Ik heb met Golden Teachers geen lekkere ervaring.. Hele portie op en dan was ook wel te merken. Ik ben niet bad gegaan ofzo, maar ben ergens helemaal de draad kwijt geraakt. het was een beetje te zwaar voor me.