Funky Monkey
Badass junkie
Nog 16 minuten en dan word ik opgehaald!!
Zie jullie daar!!

Zie jullie daar!!

Zie jullie daar!!

Lauu zei:ik moet helaas mededelen dat ik niet meer kom....vriend van me heeft de varkensgriep
Jammer, ik probeerde je nog tegen te komen, maar je was er dus nietLauu zei:ik moet helaas mededelen dat ik niet meer kom....vriend van me heeft de varkensgriep
Wel kut man, hopelijk word die snel weer beter en heeft die niemand anders aangestoken Nick de Neger zei:Jammer, ik probeerde je nog tegen te komen, maar je was er dus nietLauu zei:ik moet helaas mededelen dat ik niet meer kom....vriend van me heeft de varkensgriepWel kut man, hopelijk word die snel weer beter en heeft die niemand anders aangestoken
![]()
bringabong zei:Lauu zei:ik moet helaas mededelen dat ik niet meer kom....vriend van me heeft de varkensgriep
En je durft niet alleen te gaan? Tsk!![]()
Wat jammer! Je had je er zo op verheugd....Lauu zei:ik moet helaas mededelen dat ik niet meer kom....vriend van me heeft de varkensgriep
Serenity zei:Wat jammer! Je had je er zo op verheugd....Lauu zei:ik moet helaas mededelen dat ik niet meer kom....vriend van me heeft de varkensgriep
Ja... die heb ik dus ook niet kunnen vinden!Beyond Illusion zei:Tot de vlaggetjestent!!!![]()
Ik ben een paar tenten tegengekomen waar ze vlaggetjes hadden hangen, maar geen van alle was jullie tent 

Angramar Temenos zei:0penmindeD zei:Mescaline op een feestje? Is dat wat?
Wordt m'n eerste keer mescaline, dus ik kan het je nog niet vertellen. Maar ik heb een lange geschiedenis van tripmiddelen gebruiken op feestjes (vaak en in grote hoeveelheden), dus het zal wel goed gaan.
lysergine25 zei:ik zag je spacen ...... jij zag mij weer niet.
Er was 1 DF 'ster die me wel zag ..... jammer dat ze weg moest.
Jammer dat ze een vriendje heeft ....
![]()

Adrenochroom zei:shit ik had hier eerder ff moeten kijken, ik was er ook, die gast met een rood vest en wit shirt van een kapot test-beeld erop + constante gigantische grijns op zijn gezicht![]()
azgaza zei:Vet, wij staan op die kampvuur foto! Altijd leuk om jezelf terug te vinden op zoiets.
Belgo zei:Azgazza wie ben jij dan op die foto ?![]()
Lauu zei:Belgo zei:Azgazza wie ben jij dan op die foto ?![]()
met dat papiertje(ofzo) in haar handen![]()
1 ding is zeker....ik had fucking moeten gaan