Solstice 2009 Ruigoord

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Denk dat ik ook nog wel even langs hop, komt er wel op neer dat ik dan alleen ga want kreeg verder geen mensen mee :P

Goed misschien herken nog wel iemand van het forum, vermaak me anders sowieso wel :grin:

azgaza

Badass junkie
Wij gaan over een uurtje langzaam op weg, zullen er vanaf een uur of 5-6 wel zijn denk ik.. wat vet, het is vandaag :grin:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik zag al drommen met hippies op Sloterdijk, laten we bidden tot Shiva dat het droog blijft.
ik ben te herkennen aan me doorzichtigheid ....

:wink:

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Okey okey, ik ga ook gewoon. Na het lezen van al die positieve comments kan ik dit feeske moeilijk links laten liggen.

Funky Monkey

Badass junkie
Lauu zei:
ik moet helaas mededelen dat ik niet meer kom....vriend van me heeft de varkensgriep
Jammer, ik probeerde je nog tegen te komen, maar je was er dus niet :beer: Wel kut man, hopelijk word die snel weer beter en heeft die niemand anders aangestoken :)

Lauu

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Lauu zei:
ik moet helaas mededelen dat ik niet meer kom....vriend van me heeft de varkensgriep
Jammer, ik probeerde je nog tegen te komen, maar je was er dus niet :beer: Wel kut man, hopelijk word die snel weer beter en heeft die niemand anders aangestoken :)

ik had nog wel een special edition stok gekocht :P

bringabong zei:
Lauu zei:

En je durft niet alleen te gaan? Tsk! :)

tja met mijn tripmaatje ga ik de eerste keer lsd doen...geen tripmaatje = geen lsd = geen solstice..

Lauu

Badass junkie
Serenity zei:
Lauu zei:
Wat jammer! Je had je er zo op verheugd....

het is fucking jammer idd :( het is de perfecte plek met de perfecte muziek voor een lsd trip...het was perfect geweest :( maarja volgende keer maar weer :)

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Jezus wat was het een feest :hearteyes:

Vond het toch zo relaxt dat het 's ochtends in de open lucht lekker door ging! Goed sfeertje. Het enige wat ik minder vond was de eentonigheid van de muziek. Niet erg om je daar 4 of 5 uur mee te vermaken hoor maar langer dan dat... Zat echt geen enkele variatie in die goa die gedraaid werd. Maar ja ik heb me uitstekend vermaakt :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik zag je spacen ...... jij zag mij weer niet.

Er was 1 DF 'ster die me wel zag ..... jammer dat ze weg moest.
Jammer dat ze een vriendje heeft ....

:hearteyes:

J0rrit

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
0penmindeD zei:
Mescaline op een feestje? Is dat wat?

Wordt m'n eerste keer mescaline, dus ik kan het je nog niet vertellen. Maar ik heb een lange geschiedenis van tripmiddelen gebruiken op feestjes (vaak en in grote hoeveelheden), dus het zal wel goed gaan.

ik zou zeggen niet doen, niet omdat het te heftig is of wat dan ook, maar omdat mescaline je echt lui maakt ( zal je wel merken ) en het geen oppeppend middel is zoals LSD.

bringabong

Experimenterende gebruiker
Zo, dat was me het feestje wel weer. Wat een heerlijk weertje ook, bringabong is een tikkie verbrand geloof ik :flushed:

Ik heb geen vlaggetjes tent kunnen vinden, en heb dus geen df'ers kunnen ontmoeten helaas, volgende keer beter..

Nu eerst maar weer eens een beetje bijkomen (en flink aftersun smeren).

azgaza

Badass junkie
Een aantal DF-ers had mij gevonden, ik zelf niemand. O mijn god wat een geweldig feest was dat, heerlijke trip, heerlijke mensen, goede sfeer. Jammer van de muziek inderdaad, maar dat ben ik van Solstice gewend, vond de op bouw en deco wel weer erg goed. Was heel leuk :)

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
ik zag je spacen ...... jij zag mij weer niet.

Er was 1 DF 'ster die me wel zag ..... jammer dat ze weg moest.
Jammer dat ze een vriendje heeft ....

:hearteyes:

Ja sorry man, ik had ook al redelijk snel mijn lenzen uitgegooid (had last van brandende ogen) vanaf dat moment zag ik sowieso niet veel meer. Stuitte nog wel toevallig op Angramar Temenos en azgaza, nog even een kort praatje gemaakt maar die waren ook zo weer uit mijn gezichtsveld verdwenen :P

Over de muziek ben ik wel eens, maar het geeft wel weer lekker zo'n gevoel van eeuwigheid :rockband:

Belgo

Belezen gebruiker
GE-WEL-DIG! Wat een top festival.We waren dr om 14.00 zaterdag en gingen om 16.00 weg..Hele nacht doorgegaan :hearteyes: Top locatie..prachtige decoratie..vette muziek en veel fijne mensen.Behalve die fockers die het nodig vonden om de tent van mij en een kameraad af te breken toen wij weg waren! :angry: :angry: .Ik heb wel een paar irritante gasten meegemaakt iets wat ik van een goa niet gewend ben.
Ik zat in m'n lsd trip en kon dat echt niet hebben op dat moment.En ik ben een paar vlaggetjes tenten langs geweest maar daar waren geen DF'rs.

En ze hebben een paar mensen moeten afvoeren hebbik gehoord? En toen wij weggingen kwam de ambulance+wouten aanszjezen.
Das focked :rolleyes:

Funky Monkey

Badass junkie
Ik heb een ambulance zondag ochtend gezien bij de schuur. Hierin werd een vrouw afgevoerd met een infuus en hart monitor dus die zal wel een uitdroging / oververhitting / OD gekregen hebben. We zijn uiteindelijk om 11 uur 's ochtends weg gegaan, want moest maandag weer om 4:30 beginnen :(

Maar verder was het echt fucking vet inderdaad!

Black Ronin

Experimenterende gebruiker
Man, wat was Solstice vet! Vooral de inrichting vond ik dope. Als ik één ding opnieuw zou kunnen doen, zou ik alleen niet meer spacecake met LSD combineren. Ik ging daardoor iets te hard uiteindelijk. Vooral naast de speedsters was het wat minder prettig. Maar overall was het toch erg dope en leerzaam.

azgaza

Badass junkie
Sorry voor mijn semi vage reacties aan iedereen die mij herkende trouwens, ik tripte nog al hard (maar zeer goed) en kon niet altijd met de meest zinnige reacties komen.

Wel klote van die ambulance bij de schuur trouwens zeg, dat is me echt helemaal ontgaan, maar weet iemand dan wat daar gebeurd is?

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
Het was leeeeukkk:) Ik ben nog hard op zoek gegaan naar Lau en Neger, maar niet gelukt:(

De muziek was zondagochtend inderdaad echt slecht! maar echt vanaf savonds 20.00 was het echt geweldig, geniaal, psychedelic! Ik heb er echt nog heel veel spierpijn en zere voeten van!!!

Azgaza: Je vage reactie is bij deze vergeven :wave:

Heb op deze solstice trouwens wel meer mensen bad horen gaan en ook een paar verhalen gehoord. Van een gast met 4 druppels lsd en 4 zegels die agressief was geworden. Er is ook iemand opgepakt door de politie, ik had inderdaad ook de ambulance gezien maar had niet in de gaten wat er gebeurde, ook een gast met veels te veel 2cb op die echt helemaal fout ging.

Maar toch was alles bij elkaar heel erg leuk! Ik had gerekent op af en toe regen en er was echt alleen maar zon met af en toe een wolkje! Echt geweldig!!!!

Volgend jaar weer :wave:

Lauu

Badass junkie
Beyond...sorry dat ik niet terug smste :( was zwaar naar de klote zondag :P sorry

goed om te horen dat je het leuk heb gevonden :) volgende keer ben ik er ook :grin:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
shit ik had hier eerder ff moeten kijken, ik was er ook, die gast met een rood vest en wit shirt van een kapot test-beeld erop + constante gigantische grijns op zijn gezicht :grin:

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
Adrenochroom zei:
shit ik had hier eerder ff moeten kijken, ik was er ook, die gast met een rood vest en wit shirt van een kapot test-beeld erop + constante gigantische grijns op zijn gezicht :grin:

Hmmm... volgens mij heb ik je wel ergens rond zien dwalen.... of was jij die enge hijger?? :wink:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Er staan leuke foto's hier http://www.thehospages.com/pictures/ruigoord.php ,

zoals:

Hihihi :P

Ja toch ^^

:grin:

Belgo

Belezen gebruiker
Lauu zei:
Belgo zei:
Azgazza wie ben jij dan op die foto ? :)

met dat papiertje(ofzo) in haar handen :)

1 ding is zeker....ik had fucking moeten gaan

Oow ze was een blowtje aan het draaien :P

Tering man ik ben nog steeds aan het nagenieten.Wat een feest, wat een ervaring...pffoee twas wel ff een dingetje hoor :grin:

I'll be back

azgaza

Badass junkie
Jep ik was op dat moment een joint aan het draaien :) Leuk, ik sta bijna nooit op foto's van feestjes die ik op internet vind.

Bovenaan