"softere" hallucinerende middelen

Damnation

Newbie
Hallo,
ik zou graag iets hallucinerends uitproberen maar direct paddo's nemen lijkt me een nogal grote stap omdat al vaker dingen hoorde over bad trips enzo..
Kan iemand misschien andere dingen aanraden die je in een smartshop kan vinden of kan ik het best zelf gaan vragen daar?

Marcel

Belezen gebruiker
Ten eerste welkom hier!

Je hebt gelijk dat je met paddo's een bad trip kunt krijgen maar dit geldt voor eigenlijk elk tripmiddel.

Overigens is het ook prima mogelijk om een hele lichte trip met paddo's te maken. Veel mensen vinden truffels wat lichter, al vind ik het persoonlijk niet heel veel schelen.

Maar bijvoorbeeld een kwart portie zorgt ervoor dat je wel iets zult merken maar dat het niet meteen zo'n mindblowing ervaring wordt. En om bad trips te voorkomen kun je zorgen dat je in goed gezelschap bent en dat je je zeer goed op je gemak voelt. Maar het blijft wel een beetje spannend de eerste keer.

Als je twijfelt zou ik het (nog) niet doen.

Succes met je keuzes!

ts

Bewuste gebruiker
idd, wat marcel zegt klopt. Als je twijfelt moet je het niet doen, omdat iets in je zegt dat je het om wat voor reden dan ook niet moet doen.. Timing is belangrijkk

Jeller

Badass junkie
maar als je een lage portie paddos nemt zal je niet hallucineren.. je zal er wel iets van voelen maar niets hallucineren

Damnation

Newbie
Ik heb uiteindelijk toch paddo's gebruikt :)
Het was een kleine portie thaise (denk ik toch, ze leken alleszinds nogal op mexicaanse) en ik vond het een superervaring, helemaal niet misgegaan

Damnation

Newbie
Het is nogal moeilijk te beschrijven, maar ik zal proberen :)
Eerst gebeurde er een hele tijd niks en ik dacht niet dat er nog iets ging gebeuren maar toen had ik ineens een heel vreemd slaperig gevoel in mijn been en toen vroeg ik me af of mij been wel ooit bestaan had.
Toen kreeg ik ineens door dat ik me echt wel vreemd voelde.
Het computerscherm zag er ineens nogal anders uit en de letters golvden een beetje.
Ik begon liedjes te luisteren, en elk liedje dat ik luisterde vond ik het mooiste liedje ter wereld.
Als ik een mooi liedje luisterde en ik sloot mijn ogen voelde ik me echt alsof ik vloog, mn hele lichaam voelde echt gewichtloos aan.
Het grootste deel van de tijd heb ik dus gewoon muziek geluisterd met mn ogen dicht, was echt zalig :)
Daarna heb ik soep opgewarmd en dat vond ik ineens 1 van de grappigste dingen ooit, ik heb me echt rot gelachen.
Daarna heb ik nog een beetje zitten lachen met het journaal (wat overings helemaal niet grappig was) en toen begon het langzaam voorbij te gaan..
Zeker voor herhaling vatbaar

Damnation

Newbie
Njaa het is echt moeilijk te beschrijven :tongueout:
Als ik mn ogen sloot terwijl ik naar muziek luisterde zag ik allemaal ingewikkelde vormen die constant veranderden, en ik had echt het idee alsof ik de enige was die ooit zo'n vormen had gezien..

Hoelang moet je bij paddo's trouwens wachten om ze opnieuw te nemen en hetzelfde effect te bereiken?
En zijn ze op lange termijn schadelijk? Ik had namelijk eerder gehoord van niet.

Bal0n

Badass junkie
Lichamelijk niet. Geestelijk hebben ze de potentie om onderliggende aandoeningen naarboven te brengen (psychoses, schizofrenie, MPD, PTSD). Maar die komen maar heel weinig voor.

Zolang er geen mensen in je familie zitten met dergelijke aandoeningen (of borderliners) hoef je je in princiepe nergens druk om te maken :).

EDIT: fysieke tolerantie is na ongeveer 3 - 5 dagen weg, maar ik zou als ik jou was nog zeker wat langer wachten. Ik heb gemerkt dat je aardig vaag wordt als je wekelijks tript (wat ook wel weer weg gaat :)).

Marcel

Belezen gebruiker
Mooi verhaal trouwens, welcome to the club!

En ik sluit me aan bij het advies om wat langer te wachten. Dan blijft het ook speciaal. En het is ook vrij intensief. Dus zorg ervoor dat je geestelijk en lichamelijk de tijd neemt om weer bij te komen.

Ik wens je nog vele mooie trips toe!!!

ipomike82

Experimenterende gebruiker
het vreemdste wat ik met paddo's had was de 1ste x dat ik ze gebruikte,
We waren met zn 3en (ik , neuro en gemo) en hadden 3porties van 3 gram per stuk gekocht ( toen mocht je nog droge hebben)

het was 9 uur s'ochtends toen we ze namen
toen het 10 uur was besloten we maar een dikke J te gaan roken.
een uur later (voor mijn gevoel) gingen we weer een J roken en toen we weer binnen kwamen van de 2de j was t nog steeds 10 uur :confused:
Gemo had een choco taart liggen ( de dag daarvoor zelf gefixt ) en bedacht van die kunnen we wel gaan kanen.
dus de choco taart kwam op tafel , neuro zei van EEEUUIIIi , lijkt wel op modder , nam een hap en zei t smaakt ook naar modder.
Denk dat wat hij zei, onze onderbewustzijn op die golflengte had gebracht want wij kregen toen dezelfde idee bij het bekijken en het smaken v.d. choco cake.
nadat we de "modder " hadden weggegooid gingen we weer verder met een j en nog een en nog een , maar t bleef gewoon 10 uur.
Totdat we besloten om naar buiten te gaan en de " grote boze buiten" wereld te gaan verkenen en was t ineens 1600 :confused: en waren ze praktisch uitgewerkt :(

T klinkt vaag , t was ook vaag en minder vaag zal t nooit worden.
Maar t was wel super gaaaaaf

Marcel

Belezen gebruiker
ipomike82 zei:
het vreemdste wat ik met paddo's had was de 1ste x dat ik ze gebruikte,
We waren met zn 3en (ik , neuro en gemo) en hadden 3porties van 3 gram per stuk gekocht ( toen mocht je nog droge hebben)

<knip>

T klinkt vaag , t was ook vaag en minder vaag zal t nooit worden.
Maar t was wel super gaaaaaf

Het zou al minder vaag worden als je er niks bijrookt. Waarom deed je dit terwijl je nog nooit paddo's had gebruikt? :confused:

ipomike82

omdat we alle 3 al wel blowde en blowen gaat eigenlijk wel goed met alle drugs, dus we dachten hierbij zal t ook wel goed gaan

Marcel

Belezen gebruiker
ipomike82 zei:
omdat we alle 3 al wel blowde en blowen gaat eigenlijk wel goed met alle drugs, dus we dachten hierbij zal t ook wel goed gaan

Ik zou denken dat je eerst moet weten wat een nieuwe drug doet voordat je gaat combineren. Maar ja...das mijn mening.

ipomike82

dat ben ik met je eens (kennis is de halve kracht)
maar had al heel veel verhalen gehoord dat t een goede combo was, dus hebben we t ook maar gewoon geprobeerd.

platypus

Belezen gebruiker
paddo's zijn kennis, de 48 uur na m'n trip voel ik me altijd een stuk wijzer...
ik heb echt het gevoel dat je dingen leert over jezelf, en je omgeving
:stoned:

Marcel

Belezen gebruiker
Tja...doet me denken aan de uitspraak uit een film: "waar komen alle middelmatige volwassenen vandaan als ouders allemaal van die bijzondere kinderen hebben".

:wink: Sorry...beetje offtopic!

Maar ik vind dat je dat wijze gevoel met paddo's ook daarna nog wel houdt hoor. Al is het briljante ervan af...

platypus

Belezen gebruiker
spacekonijn zei:
:openmouth: jammer dat je na die 48 uur ineens weer zon idioot bent
oja...
maar een idioot voelt zich ook wijs op zijn eigen manier! ik als idioot weet bijvoorbeeld dat jij ZO lui bent en VEEL TE VEEL slaapt en dat jij uiteindelijk in een hele lange psychedelische coma terechtkomt waar je nooit meer uitkomt, oftewel een oneindige bad trip... je bent gedoemt jongen, aju

Sheena

Newbie
Bal0n zei:
Lichamelijk niet. Geestelijk hebben ze de potentie om onderliggende aandoeningen naarboven te brengen (psychoses, schizofrenie, MPD, PTSD). Maar die komen maar heel weinig voor.

Zolang er geen mensen in je familie zitten met dergelijke aandoeningen (of borderliners) hoef je je in princiepe nergens druk om te maken :).

EDIT: fysieke tolerantie is na ongeveer 3 - 5 dagen weg, maar ik zou als ik jou was nog zeker wat langer wachten. Ik heb gemerkt dat je aardig vaag wordt als je wekelijks tript (wat ook wel weer weg gaat :)).

Ik doe ook wel eens paddo's maaar mijn zus heeft ook borderline.. is het dan beter om t niet meer te doen of om gewoon te zorgen dat ik niet teveel neem :confused: De laatste keer kreeg ik nl juist een betere kijk op het leven.. :)

platypus

Belezen gebruiker
spacekonijn zei:
ja , ik zie hem wel eens zitten onder de brug met zn stash :grin:

ik zie hem wel eens een grammetje pep halen en het met sealtje en al doorslikken met het idee dat het een bommetje is :cry: arme jongen...
nee hij woont bij mij in de buurt, ik niet bij hem :wink:

spacekonijn

Badass junkie
gewoon zon standaard gastje die op zn 16e al aan de harddrugs begint.. :P

lol nee hoor bart is een goeie vriend van me , ookal is dat bovenstaande toch wel waar.

elkaar afzeiken is een hobbie geworden

Bovenaan