Snuiftabak

Arenshi

Bewuste gebruiker
Hallo,
Ik heb onlangs snuiftabak gekocht. Hoe the fucking hell krijgen julie dit binnen? Het is Super Menthol. Ik maak er kleine lijntjes van. De pijn in de neus is bijna ondraaglijk. Any tips?
:wave:

psych-out

Bewuste gebruiker
hoe meer je het gaat gebruiken, hoe minder pijn het in je neus doet.
het is gewoon effe gewoon worden.

Perrin

Newbie
Gewoon een klein bultje op je vinger kloppen en weg snuiven. Ik gebruik het altijd als ik verkouden ben. :grin: Je hebt meteen een schone neus.

cropp

Badass junkie
als je kapotgaat van de pijn ga je toch geen troep snuiven waar je niets aan hebt of wel :tearsofjoy:

als je snuift en het enige wat je merkt is dat je neus pijn doet dan houdt je daar toch mee op?

Vigilante

Wijs gebruiker
cropp zei:
als je kapotgaat van de pijn ga je toch geen troep snuiven waar je niets aan hebt of wel :tearsofjoy:

als je snuift en het enige wat je merkt is dat je neus pijn doet dan houdt je daar toch mee op?

Die hard smoker ehh.. tabakgebruiker

[*]

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Koop dan gewoon snus.

Onder de bovenlip plaatsen en daar ongeveer 20 - 30 (?) minuten houden. Paar keer gehad van wat Zweedse lui, vond het best relaxed.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
PatrickBateman zei:
Koop dan gewoon snus.

Onder de bovenlip plaatsen en daar ongeveer 20 - 30 (?) minuten houden. Paar keer gehad van wat Zweedse lui, vond het best relaxed.
Totdat het door het tandvlees heen gaat branden en de wortels van je tanden bloot komen te liggen. Want ja, dat gebeurt. Ik vraag me af of je iets van snuiftabak voelt, ik wil dat wel eens proberen (:

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
PatrickBateman zei:
Koop dan gewoon snus.

Totdat het door het tandvlees heen gaat branden en de wortels van je tanden bloot komen te liggen. Want ja, dat gebeurt. Ik vraag me af of je iets van snuiftabak voelt, ik wil dat wel eens proberen (:

Dat is inderdaad minder succesvol. Maar goed, van roken verrotten je longen net zo goed, en ik heb er overigens niet bij gezegd dat dit wél gezond is, mind you. :grin:

Vigilante

Wijs gebruiker
PatrickBateman zei:
ExceptionalInsight zei:
PatrickBateman zei:
Koop dan gewoon snus.

Dat is inderdaad minder succesvol. Maar goed, van roken verrotten je longen net zo goed, en ik heb er overigens niet bij gezegd dat dit wél gezond is, mind you. :grin:

jajoh roken is ook best relaxed.. tot je tumoren ter grootte van een pingpongbal ontwikkelt in je longen en niet meer normaal kan ademen zonder een halve kilo bloed en weefsel uit de hoesten/kotsen.
Beetje extreem maarach

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
PatrickBateman zei:
Het "genot" weegt niet op tegen de kans op ellende. Bij roken ben je nog stoer, zo'n vies ding onder je lip is alleen maar lastig. Tenzij het een fijn effect geeft, maar aangezien het gewoon nicotine is(?) betwijfel ik dat.

Vigilante

Wijs gebruiker
T geeft een best wel fijn effect. Beetje verdoofd, ook in je hoofd. Toch een licht tintelend gevoel in je smoel:)

Tvoelt anders dan een trek van een peuk, plus in scandinavische landen doen ze het allemaal, dus daar ben je net als de rest onwijz lauw :)

Arenshi

Bewuste gebruiker
Wel, die snuiftabak is wel fijn voor een verkoudheid weg te werken, wat minder fijn is is het volledig bruine slijm achteraf in je neus. Na 2 lijntjes van 2cm zijn de effecten : een verschrikkelijk pijnlijke neus, de eerste minuten gaat ademen door de neus niet (alleszins bij mij niet, gewoon door de pijn :) ), vervolgens een heel open neus waar je zalig kan door ademen en ook het relaxte gevoel dat ik bij een gewone sigaret wel mis eigenlijk. Echt speciaal is het niet. Gewoon wel is fijn om te proberen. Ik heb ook gemerkt dat het ondanks de redelijk pijnlijke neus wel zeer verslavend werkt. Ik had ook gelezen dat snuiftabak meer nicotine bevat dan een gewone sigaret dus daar zal het waarschijnlijk aan liggen.

Chris Pontius

Badass junkie
Pwn3D zei:
Wel, die snuiftabak is wel fijn voor een verkoudheid weg te werken, wat minder fijn is is het volledig bruine slijm achteraf in je neus. Na 2 lijntjes van 2cm zijn de effecten : een verschrikkelijk pijnlijke neus, de eerste minuten gaat ademen door de neus niet (alleszins bij mij niet, gewoon door de pijn :) ), vervolgens een heel open neus waar je zalig kan door ademen en ook het relaxte gevoel dat ik bij een gewone sigaret wel mis eigenlijk. Echt speciaal is het niet. Gewoon wel is fijn om te proberen. Ik heb ook gemerkt dat het ondanks de redelijk pijnlijke neus wel zeer verslavend werkt. Ik had ook gelezen dat snuiftabak meer nicotine bevat dan een gewone sigaret dus daar zal het waarschijnlijk aan liggen.
dus het is eigenlijk gewoon verneukte coke ?

Arenshi

Bewuste gebruiker
plantenbak zei:
Pwn3D zei:
dus het is eigenlijk gewoon verneukte coke ?
Geen idee, nog nooit de kans gekregen om coke te doen. :)

Judas

Wijs gebruiker
Waarom ga je niet lekker sabbelen op pruimtabak?
Deed mijn opa ook, kreeg hij mooie zwarte tanden van :grin:

yoyoyo

Newbie
Snuiftabak is chill, zeker op plaatsen waar je niet mag/kan roken (*kuch* ouders *kuch*). Als je dan helemaal zenuwachtig wordt van nicotine gebrek is snuiftabak een goed alternatief...

Verder lijkt me 2 lijnen van 2 cm redelijk veel... :confused: Neem zelf meestal 2 van een halve cm ofzo.

In Duitsland hebben ze die shit trouwens in heel veel varianten; framboos smaak was best ok!

Oom Klaas

Badass junkie
yoyoyo zei:
Snuiftabak is chill, zeker op plaatsen waar je niet mag/kan roken (*kuch* ouders *kuch*). Als je dan helemaal zenuwachtig wordt van nicotine gebrek is snuiftabak een goed alternatief...

Verder lijkt me 2 lijnen van 2 cm redelijk veel... :confused: Neem zelf meestal 2 van een halve cm ofzo.

In Duitsland hebben ze die shit trouwens in heel veel varianten; framboos smaak was best ok!

Je mag niet roken van mammie en pappie?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Neem de linkerhand, met de palm naar beneden.hand plat houden,wijs de duim naar rechts.

tussen de duim en wijsvinger heb je nu een soort van hoekje, daar kan je een bolletje op leggen, en met gemak naarbinnen snuiven.

yoyoyo

Newbie
Oom Klaas zei:
yoyoyo zei:

Je mag niet roken van mammie en pappie?

Eigenlijk niet van mn schoonouders... :P

cropp

Badass junkie
yoyoyo zei:

als je al niet mag roken van je ouders hoop ik niet dat je ouders je betrappen met een dikke punt snuiftabak op je sleutel, want dat geloven ze dan nooit :tearsofjoy:

Arenshi

Bewuste gebruiker
cropp zei:
yoyoyo zei:

als je al niet mag roken van je ouders hoop ik niet dat je ouders je betrappen met een dikke punt snuiftabak op je sleutel, want dat geloven ze dan nooit :tearsofjoy:
Feit :tearsofjoy:

marko

Experimenterende gebruiker
Oom Klaas zei:
Wat voor effect geeft het?
nou ik moet je zeggen dat snuiftabak zeer verslavend is. Dat ervaar ik zelf als snuiftabak gebruiker. Telkens als ik er aan denk krijg ik een soort kick(gevoel) alsof ik weer moet gaan gebruiken. Ik weet niet of het schadelijk is voor mijn gezondheid, maar dat zou mij een worst wezen. Ik vindt het gewoon lekker...... :wave: :wave:

marko

Experimenterende gebruiker
snuiftabak is lekker..ik gebruik het elke dag, en is beter dan al die andere troep.

Bovenaan