LSDmathXtc zei:hoe meer je het gaat gebruiken, hoe minder pijn het in je neus doet.
het is gewoon effe gewoon worden.
x_VorteX_x zei:Wat heb je eraan?
en is het niet schadelijk voor je neus![]()
cropp zei:als je kapotgaat van de pijn ga je toch geen troep snuiven waar je niets aan hebt of wel![]()
als je snuift en het enige wat je merkt is dat je neus pijn doet dan houdt je daar toch mee op?
Totdat het door het tandvlees heen gaat branden en de wortels van je tanden bloot komen te liggen. Want ja, dat gebeurt. Ik vraag me af of je iets van snuiftabak voelt, ik wil dat wel eens proberen (:PatrickBateman zei:Koop dan gewoon snus.
Onder de bovenlip plaatsen en daar ongeveer 20 - 30 (?) minuten houden. Paar keer gehad van wat Zweedse lui, vond het best relaxed.
ExceptionalInsight zei:Totdat het door het tandvlees heen gaat branden en de wortels van je tanden bloot komen te liggen. Want ja, dat gebeurt. Ik vraag me af of je iets van snuiftabak voelt, ik wil dat wel eens proberen (:PatrickBateman zei:Koop dan gewoon snus.
Onder de bovenlip plaatsen en daar ongeveer 20 - 30 (?) minuten houden. Paar keer gehad van wat Zweedse lui, vond het best relaxed.
PatrickBateman zei:ExceptionalInsight zei:Totdat het door het tandvlees heen gaat branden en de wortels van je tanden bloot komen te liggen. Want ja, dat gebeurt. Ik vraag me af of je iets van snuiftabak voelt, ik wil dat wel eens proberen (:PatrickBateman zei:Koop dan gewoon snus.
Dat is inderdaad minder succesvol. Maar goed, van roken verrotten je longen net zo goed, en ik heb er overigens niet bij gezegd dat dit wél gezond is, mind you.![]()
Het "genot" weegt niet op tegen de kans op ellende. Bij roken ben je nog stoer, zo'n vies ding onder je lip is alleen maar lastig. Tenzij het een fijn effect geeft, maar aangezien het gewoon nicotine is(?) betwijfel ik dat.PatrickBateman zei:Dat is inderdaad minder succesvol. Maar goed, van roken verrotten je longen net zo goed, en ik heb er overigens niet bij gezegd dat dit wél gezond is, mind you.![]()

dus het is eigenlijk gewoon verneukte coke ?Pwn3D zei:Wel, die snuiftabak is wel fijn voor een verkoudheid weg te werken, wat minder fijn is is het volledig bruine slijm achteraf in je neus. Na 2 lijntjes van 2cm zijn de effecten : een verschrikkelijk pijnlijke neus, de eerste minuten gaat ademen door de neus niet (alleszins bij mij niet, gewoon door de pijn), vervolgens een heel open neus waar je zalig kan door ademen en ook het relaxte gevoel dat ik bij een gewone sigaret wel mis eigenlijk. Echt speciaal is het niet. Gewoon wel is fijn om te proberen. Ik heb ook gemerkt dat het ondanks de redelijk pijnlijke neus wel zeer verslavend werkt. Ik had ook gelezen dat snuiftabak meer nicotine bevat dan een gewone sigaret dus daar zal het waarschijnlijk aan liggen.
![]()
Geen idee, nog nooit de kans gekregen om coke te doen.plantenbak zei:dus het is eigenlijk gewoon verneukte coke ?Pwn3D zei:Wel, die snuiftabak is wel fijn voor een verkoudheid weg te werken, wat minder fijn is is het volledig bruine slijm achteraf in je neus. Na 2 lijntjes van 2cm zijn de effecten : een verschrikkelijk pijnlijke neus, de eerste minuten gaat ademen door de neus niet (alleszins bij mij niet, gewoon door de pijn), vervolgens een heel open neus waar je zalig kan door ademen en ook het relaxte gevoel dat ik bij een gewone sigaret wel mis eigenlijk. Echt speciaal is het niet. Gewoon wel is fijn om te proberen. Ik heb ook gemerkt dat het ondanks de redelijk pijnlijke neus wel zeer verslavend werkt. Ik had ook gelezen dat snuiftabak meer nicotine bevat dan een gewone sigaret dus daar zal het waarschijnlijk aan liggen.
![]()
yoyoyo zei:Snuiftabak is chill, zeker op plaatsen waar je niet mag/kan roken (*kuch* ouders *kuch*). Als je dan helemaal zenuwachtig wordt van nicotine gebrek is snuiftabak een goed alternatief...
Verder lijkt me 2 lijnen van 2 cm redelijk veel...Neem zelf meestal 2 van een halve cm ofzo.
In Duitsland hebben ze die shit trouwens in heel veel varianten; framboos smaak was best ok!
Oom Klaas zei:yoyoyo zei:Snuiftabak is chill, zeker op plaatsen waar je niet mag/kan roken (*kuch* ouders *kuch*). Als je dan helemaal zenuwachtig wordt van nicotine gebrek is snuiftabak een goed alternatief...
Verder lijkt me 2 lijnen van 2 cm redelijk veel...Neem zelf meestal 2 van een halve cm ofzo.
In Duitsland hebben ze die shit trouwens in heel veel varianten; framboos smaak was best ok!
Je mag niet roken van mammie en pappie?
yoyoyo zei:Snuiftabak is chill, zeker op plaatsen waar je niet mag/kan roken (*kuch* ouders *kuch*). Als je dan helemaal zenuwachtig wordt van nicotine gebrek is snuiftabak een goed alternatief...
Feitcropp zei:yoyoyo zei:Snuiftabak is chill, zeker op plaatsen waar je niet mag/kan roken (*kuch* ouders *kuch*). Als je dan helemaal zenuwachtig wordt van nicotine gebrek is snuiftabak een goed alternatief...
als je al niet mag roken van je ouders hoop ik niet dat je ouders je betrappen met een dikke punt snuiftabak op je sleutel, want dat geloven ze dan nooit![]()
nou ik moet je zeggen dat snuiftabak zeer verslavend is. Dat ervaar ik zelf als snuiftabak gebruiker. Telkens als ik er aan denk krijg ik een soort kick(gevoel) alsof ik weer moet gaan gebruiken. Ik weet niet of het schadelijk is voor mijn gezondheid, maar dat zou mij een worst wezen. Ik vindt het gewoon lekker......Oom Klaas zei:Wat voor effect geeft het?

Beter in welk opzicht?marko zei:snuiftabak is lekker..ik gebruik het elke dag, en is beter dan al die andere troep.