Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
in de smartshop kan je op alle leeftijden komen, maar op de paddobakjes zelf staat: niet verkopen aan personen onder de 18 jaar, bijna alle producten, maar toe ik 14 was kreeg ik ook gewoon trip-e mee in euforia den haag, en ook daar staat 18 jaar op :P volgens mij als je eerst wat informatie vraagt en uiteindelijk de paddos neemt, dan geven ze je het gewoon mee,, maar ze worden tog niet meer verkocht
Bij de lokale smartshop vroeg de verkoper mij toch echt om legitimatie, om te check of ik wel 18 was. Was ik niet, maar na een uur met die gast te hebben gelult toch nog meegekregen En sindsdien is het nooit meer aan mij gevraagd
Bij de lokale smartshop vroeg de verkoper mij toch echt om legitimatie, om te check of ik wel 18 was. Was ik niet, maar na een uur met die gast te hebben gelult toch nog meegekregen En sindsdien is het nooit meer aan mij gevraagd
Waarschijnlijk ging het hem dan ook meer om het feit of jij geestelijk volwassen genoeg was, dat daar het 'kaartje' 18jaar aan hangt gaat niet in alle gevallen op.. De een is dat al een paar jaar eerder dan 18.. en de ander lijkt het nooit te worden
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.