Smartshop

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Staat geen officiele leeftijd hier.. Hoewel de meeste smartshops hebben afgesproken iig niet onder de 17 te verkopen.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
in de smartshop kan je op alle leeftijden komen, maar op de paddobakjes zelf staat: niet verkopen aan personen onder de 18 jaar, bijna alle producten, maar toe ik 14 was kreeg ik ook gewoon trip-e mee in euforia den haag, en ook daar staat 18 jaar op :P volgens mij als je eerst wat informatie vraagt en uiteindelijk de paddos neemt, dan geven ze je het gewoon mee,, maar ze worden tog niet meer verkocht :confused:

Mirrorball

Bewuste gebruiker
voor zover ik weet ook, anders was het nieuws allang op reddepaddo.nl verschenen en was het wel op het nieuws geweest..

phy

Bewuste gebruiker
RosettA_StoneD zei:
voor zover ik weet ook, anders was het nieuws allang op reddepaddo.nl verschenen en was het wel op het nieuws geweest..

Kijk, nog 1 die het begrijpt :grin:

Magic Guest

Belezen gebruiker
Bij de lokale smartshop vroeg de verkoper mij toch echt om legitimatie, om te check of ik wel 18 was. Was ik niet, maar na een uur met die gast te hebben gelult toch nog meegekregen :grin: En sindsdien is het nooit meer aan mij gevraagd :smoke:

mellowWw

Belezen gebruiker
Magic Guest zei:
Bij de lokale smartshop vroeg de verkoper mij toch echt om legitimatie, om te check of ik wel 18 was. Was ik niet, maar na een uur met die gast te hebben gelult toch nog meegekregen :grin: En sindsdien is het nooit meer aan mij gevraagd :smoke:

Waarschijnlijk ging het hem dan ook meer om het feit of jij geestelijk volwassen genoeg was, dat daar het 'kaartje' 18jaar aan hangt gaat niet in alle gevallen op.. De een is dat al een paar jaar eerder dan 18.. en de ander lijkt het nooit te worden :grin:

Bovenaan