Slikken

Vuurwesp

Belezen gebruiker
Ben & Jerry’s “Coochie Dough Cream”
Hahaha ik ben benieuwd, volgensmij is er namelijk niets aan te merken op ons gesprek, behalve dat het misschien off topic was dan! Ik hoop dat we kritiek krijgen, zeg… Ik ben gek op discussie 😉 Als de tegenpartij ook voor reden vatbaar is dan…
ik heb het even onderzocht en je moet het niet langer dan 9 maanden bewaren in de vriezer< dan krijg je dit

Bijlagen

• 20200829_090645.jpg
    20200829_090645.jpg
    31,8 KB · Weergaven: 2

Hardcore_frk

Badass junkie
Hahaha ik ben benieuwd, volgensmij is er namelijk niets aan te merken op ons gesprek, behalve dat het misschien off topic was dan! Ik hoop dat we kritiek krijgen, zeg… Ik ben gek op discussie 😉 Als de tegenpartij ook voor reden vatbaar is dan…
Ja, dat is het probleem met een flink aantal leden van dit forum. Die vinden gewoon iets en dat is dan de waarheid. Geen discussie mogelijk. Mogen ook niet meedoen in ons nieuwe nachttopic voor intelligente mensen. Eerst een IQ test laten zien, voordat je naar binnen mag. Testen voor Toegang. Kan gewoon met een handig QR-code!

Flualhamdulillam

Badass junkie
Ja, dat is het probleem met een flink aantal leden van dit forum. Die vinden gewoon iets en dat is dan de waarheid. Geen discussie mogelijk. Mogen ook niet meedoen in ons nieuwe nachttopic voor intelligente mensen. Eerst een IQ test laten zien, voordat je naar binnen mag. Testen voor Toegang. Kan gewoon met een handig QR-code!
🤣🤣🤣 Verdomme… Ja kijk! Dit is discriminatie waar ik eindelijk eens achter kan staan en waar ik wat aan heb! Het risico dat onze hogerbegaafde hersenen vervuild raken met onfeitelijke (bhuughhh 🤢) informatie is gewoon veel te groot.

Vuurwesp

Belezen gebruiker
Ik heb ook geen zwemdiploma hoor, super overrated die dingen. Zwembandjes zijn wel een beetje mensonterend voor een volwassen man hoor. Of je vriendin moet op de een of andere manier gek zijn op love handles 😄
klopt ze wil gelijk bij me weg en ze heeft gelijk ook ik mis ze ook het was de trots van mijn lichaam.

Flualhamdulillam

Badass junkie
ja het is een ramp gewoon. ben zo depri dat ik gewoon aan de drugs ben gegaan
Slechte zaak, dat maakt het alleen maar erger. Wiet helpt als een van de weinige drugs wél, maar dan moet je weer oppassen voor hart & vaatziekten door extreme munchies… Het is allemaal niet makkelijk he

Bovenaan