Slapen na speed

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Slapen na het gebruik van speed, zoals bekend bij iedereen geeft dit vaak nogal wat problemen.
Nu wil ik vanavond wel wat gebruiken en eigenlijk toch om 03:00 zeker wel kunnen slapen.

Heeft iemand hier goede ideeen om makkelijker te kunnen slapen ???
Alle ideeen zijn welkom !! :)

^_^

Bewuste gebruiker
Kan je zelf toch wel bedenken? Enige optie is veel Hypnotica, sedativa, anxiolytica nemen. Of je duikt van 2 hoog met je hoofd naar beneden op het beton dan slaap je ook. Of je wacht uit...

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
^_^ zei:
Kan je zelf toch wel bedenken? Enige optie is veel Hypnotica, sedativa, anxiolytica nemen. Of je duikt van 2 hoog met je hoofd naar beneden op het beton dan slaap je ook. Of je wacht uit...
Hmm heb daar niets van in huis dacht ik. Was benieuwd of iemand nog goede huis tuin en keukenmiddeltjes weten welke ook enigzins slaap bevorderend zijn.

( werken stoeptegels ook........? )

Bayda

Experimenterende gebruiker
Als je lekker strak wil staan :confused:peed
Als je wil slapen :Valium

Maar combineer deze nooit,je gaat je lichaam/hart overbelasten omdat ze beide een tegengesteld effect hebben...dit is zo met alle middeltjes.Van speed gaat je hart sneller slaan en dit in tegenstelling met slaapmiddels....N

caatje

Badass junkie
Bayda zei:

Maar combineer deze nooit,je gaat je lichaam/hart overbelasten omdat ze beide een tegengesteld effect hebben...dit is zo met alle middeltjes.Van speed gaat je hart sneller slaan en dit in tegenstelling met slaapmiddels....Niet doen,gewoon laten uitwerken hoewel dit iidd lang duurt soms :wink:

Dat is nou net wat hij niet wil weten. :rolleyes:

Mijn remedie: niet te laat meer iets nemen en als laatste een joint en mezelf steeds voorhouden: ik ben de baas en als ik wil slapen dan ga ik slapen. Mij helpt het 9/10x. Ik vaak ook pas naar bed als ik bijna weg zak in een roes, dan ben ik er zeker van dat ik niet ga liggen draaien. Slaap lekker voor straks hihi. :wave:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Oke bedankt voor de tips !! , we hebben net een lijntje verorbert :grin: en heb even een jointje gehaald en wat hash.

Na 12-en niets meer bijnemen en dan zal het wel goed komen met de jusite instelling :sunglasses:

Bayda

Experimenterende gebruiker
caatje zei:
Bayda zei:

Maar combineer deze nooit,je gaat je lichaam/hart overbelasten omdat ze beide een tegengesteld effect hebben...dit is zo met alle middeltjes.Van speed gaat je hart sneller slaan en dit in tegenstelling met slaapmiddels....Niet doen,gewoon laten uitwerken hoewel dit iidd lang duurt soms :wink:

Dat is nou net wat hij niet wil weten. :rolleyes:

Mijn remedie: niet te laat meer iets nemen en als laatste een joint en mezelf steeds voorhouden: ik ben de baas en als ik wil slapen dan ga ik slapen. Mij helpt het 9/10x. Ik vaak ook pas naar bed als ik bijna weg zak in een roes, dan ben ik er zeker van dat ik niet ga liggen draaien. Slaap lekker voor straks hihi. :wave:

Domme vraag=Dom antwoord,Je moet gewoon de speed laten uitwerken en dit is spijtig genoeg niet te controleren,punt
  • andere LIJN

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik zou zeggen neem een paar uur voordat je wilt gaan slapen geen speed meer en laat het zoveel mogelijk uitwerken.
Beter voor je gezondheid ook :wink:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Nou slapen werd toch pas rond 08:00, ondanks dat ik het laatste lijntje om 0:00 heb genomen en een jointje gerookt heb rond 03:00. Het komt waarschijnlijk ook doordat ik niet heel vaak speed gebruik en het een vrij sterke is.
Achteraf was het niet zo erg heb me zeer goed vermaakt, en kon 's middags in de zon op strand chillen :sunglasses:

tina

Newbie
mijn raad: doe geen speed als je die avond echt moet slapen, wel zin in speed, doe dan door tot de avond nadien en slaap dan echt goed in :)

dookman

Newbie
".... Use benzodiazepine sedation (nonspecific sympatholysis) to initially manage hypertension, if present...." source: http://emedicine.medscape.com/article/812518-treatment#d10

als er iemand op de eerste hulp met een amfetamine vergiftiging komt dan krijgt ie een benzo toegediend. het is niet zo dat benzo's en amfetamine slecht zijn, sterker nog, mijn psychiater vond ritalin en lorazepam een goede combinatie.

MeejheM

Badass junkie
Ik neem aan dat jouw psychiater het over therapeuthische dosii methylphenidaat heeft, en geen lijntjes speed.

ik ben zelf levend bewijs dat speed en benzo's samengaan, maar officieel raad ik de combinatie af. als je zelf geen ervaring hebt kun je beter gewoon wachten. je slaap zal ook beter zijn, want benzodiapinen verstoren je natuurlijke slaappatroon nogal.

MeejheM

Badass junkie
en dan s'morgens weer speed gebruiken om weer helder te worden.

als je wilt slapen stop je gewoon op tijd met snuiven. simpeler kan niet. je kan ook met nog zat speed in je lichaam jezelf in coma brengen, maar dat is geen echte onversneden slaap.

lotske1984-

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
en dan s'morgens weer speed gebruiken om weer helder te worden.

als je wilt slapen stop je gewoon op tijd met snuiven. simpeler kan niet. je kan ook met nog zat speed in je lichaam jezelf in coma brengen, maar dat is geen echte onversneden slaap.
Vroeger stoppe mee snuiven dan slaap ik nog nie hoor zonder lormetazepam..maar ja is een gewoonte geworden..

vox22

Newbie
Ik heb hier geen last van... Zou dit te maken kunnen hebben met een te snelwerkende schildklier en goed eten? Eet vaak voor het slapen na een avond speed, nog een appeltje of manderijntje... N denk wanneer je vaker gebruikt ook sneller in slaapvalt, gewoon de ogen dicht doen en een rustig muziekje er bij.

MeejheM

Badass junkie
vox22 zei:
Ik heb hier geen last van... Zou dit te maken kunnen hebben met een te snelwerkende schildklier en goed eten? Eet vaak voor het slapen na een avond speed, nog een appeltje of manderijntje... N denk wanneer je vaker gebruikt ook sneller in slaapvalt, gewoon de ogen dicht doen en een rustig muziekje er bij.

is het wel speed wat je snuift?

vox22

Newbie
zeker is dit wel speed... maar inderdaad het blijft wel apart... krijg altijd een enorme energie boost bij deze speed, het lijkt wel wanneer ik rust dat de speed zich gedeisd houdt, en wanneer ik iets onderneem activeert....

Snowblind

Belezen gebruiker
Een pizza, 3 fricandellen speciaal en een paar broodjes haring kunnen behulpzaam zijn voor je in bed springt. Zakt er een hoop bloed uit je hersenen weg richting je maag en darmen. Een seksuele climax verricht ook vaak wonderen op dit gebied. :P

Otherwise Lorazepam or Midazolam will do the Job.

MeejheM

Badass junkie
een beetje vitamine d-forte of d-6 apart wil ook nog wel eens schelen in de negatieve effecten, maar op tijd stoppen en gewoon 6 uur nuchter(zo nuchter mogelijk mag ook) slapen levert je het meeste op, qua prestatie de dag erna.

maar dit is al het 2e topic over speed voor het slapen wat ik vandaag weer lees, en het is gewoon dom, zonde en nergens voor nodig.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
vox22 zei:
zeker is dit wel speed... maar inderdaad het blijft wel apart... krijg altijd een enorme energie boost bij deze speed, het lijkt wel wanneer ik rust dat de speed zich gedeisd houdt, en wanneer ik iets onderneem activeert....

Zo ervaar ik ook pep maar dan wel 8 tot 10 uur na inname. Als de pep uit werkt. Als ik ga liggen dan blijf ik in rustmodus maar als ik beweeg gaat het allemaal wel weer iets sneller. Het kleine percentage amfetamine in mijn lichaam die nog over is doet dat. Duusssss ik denk dat jou pep aardig brak is met laag percentage Vox22 :P

MeejheM

Badass junkie
Dat was mijn eerste reactie. maar speculeren heeft weinig zin, en er zijn de laatste tijd nogal wat topics gesloten daarom. ondanks dat ik de eerste ben die speculeren over wat voor pil of poeder je misschien hebt zinloos vind ik dat welleens voorbarig.

in dit topic eigenlijk niet. je ervaringen komen niet overeen met iemand die speed gebruikt. dus vraag je maar af wat je dan wel gebruikt hebt.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Het enige dat echt werkt zijn antipsychotica. Maar dat is wat mij betreft de allerlaatste optie.

Het juiste antwoord is ergens in het begin al gegeven: Als je wilt slapen, moet je geen speed gebruiken.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
Het enige dat echt werkt zijn antipsychotica. Maar dat is wat mij betreft de allerlaatste optie.

Het juiste antwoord is ergens in het begin al gegeven: Als je wilt slapen, moet je geen speed gebruiken.

Ben jij niet één van de echt oude harde kern? :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
leipebaviaan zei:
Exceptional Insight zei:
leipebaviaan zei:
Ben jij niet één van de echt oude harde kern? :grin:
Ik doe al een poosje mee, maar voor mij behoren andere namen tot de echt oude harde kern :)
Aha, jij zat toch ook op drugsforum.info? :sunglasses:
Daar zijn we inderdaad met z'n allen naartoe verhuisd toen dit forum op sterven na dood was. Ergens in 2011. Maar ik ben inmiddels wel benieuwd geworden naar wat zich hier in de tussentijd heeft afgespeeld. Dus nu ben ik weer terug.

Eet jij ook van twee walletjes?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Exceptional Insight zei:
Dat hebben we immers ook allemaal nog achterin de medicijnkast staan. :wink:

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:

Wat doet een antipsychiticum beter dan een benzo/slaappil? Ik slik ook een antipsychiticum maar moet je daarvan in slaap vallen dan? Dat werkt toch heel anders?

Ik had nooit iets nodig om na speed goed te slapen. Enige is tijd om de speed goed uit te laten werken. Daarna slapen als een roosje.
Je moet ook niks snuiven wanneer je kort daarop wilt slapen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
dubbel0seven zei:
Wat doet een antipsychiticum beter dan een benzo/slaappil? Ik slik ook een antipsychiticum maar moet je daarvan in slaap vallen dan? Dat werkt toch heel anders?
Als de speed nog op volle toeren werkt, doet een benzo voor mij niet veel. Antipsychotica zijn dopamine antagonisten, dus die doen het tegenovergestelde van wat speed doet.

dubbel0seven zei:
Ik had nooit iets nodig om na speed goed te slapen. Enige is tijd om de speed goed uit te laten werken. Daarna slapen als een roosje.
Maar soms wil ik niet meer wachten, maar wel heel graag slapen. Maar ik doet dat niet vaak, want ik vind de bijwerkingen niet zo tof.

dubbel0seven zei:
Je moet ook niks snuiven wanneer je kort daarop wilt slapen.
Exceptional Insight zei:
Juist.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Eet jij ook van twee walletjes?

Nee, ik vind info niet echt chill. Redelijk laag niveau en het is heel erg ''ons kent ons,'' daar komt niemand nog tussen. Hoe vind je dit forum tegenwoordig? En gebruik je nog altijd?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
leipebaviaan zei:
Nee, ik vind info niet echt chill. Redelijk laag niveau en het is heel erg ''ons kent ons,'' daar komt niemand nog tussen.
Daar heb je zeker een punt. Dat is ook één van de redenen waarom ik hier weer kom kijken.

leipebaviaan zei:
Hoe vind je dit forum tegenwoordig?
Minder actief dan ik graag zou willen zien, maar ik heb me laten vertellen dat het de afgelopen jaren alleen maar is toegenomen, dus ik heb goede hoop. Het is ook wat serieuzer dan .info, wat ik voor de afwisseling erg prettig vind. Dat saamhorigheidsgevoel mis ik hier wel een beetje. Waar .info te veel van heeft (dat ons kent ons inderdaad), heeft .nl te weinig van. Maar dat komt vast wel weer goed.

leipebaviaan zei:
En gebruik je nog altijd?
Alles dat los en vast zit.

En jij? Slaap jij een beetje lekker na de speed? :wink:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Minder actief dan ik graag zou willen zien, maar ik heb me laten vertellen dat het de afgelopen jaren alleen maar is toegenomen, dus ik heb goede hoop. Het is ook wat serieuzer dan .info, wat ik voor de afwisseling erg prettig vind. Dat saamhorigheidsgevoel mis ik hier wel een beetje. Waar .info te veel van heeft (dat ons kent ons inderdaad), heeft .nl te weinig van. Maar dat komt vast wel weer goed.

Ik hoop het, wij zouden eigenlijk net als .info ook iets van een gemeenschappelijke chat moeten hebben. We hebben best een behoorlijke harde kern vaste posters, en ik heb het idee dat het aantal nog steeds groeit.

Alles dat los en vast zit.

En jij? Slaap jij een beetje lekker na de speed? :wink:

Haha, kamp je ook met verslavingen? Of heb je dat tot nu toe kunnen ontwijken? Hoe is het eigenlijk met die oude .nl leden afgelopen, die toen zijn overgestapt naar .info? Zijn zij nog altijd actief?

En pitten na speed lukte mij nooit, en het zal ook nooit meer lukken. Heb een verslavingsverleden met speed dus de kans is groot dat ik het nooit meer gebruik...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
leipebaviaan zei:
Ik hoop het, wij zouden eigenlijk net als .info ook iets van een gemeenschappelijke chat moeten hebben. We hebben best een behoorlijke harde kern vaste posters, en ik heb het idee dat het aantal nog steeds groeit.
Daar durf ik niets over te zeggen, ik ben namelijk nog nooit in die chat beland. Vroeger had ik de mensen die ik leuk vond gewoon op MSN.. Maar ja, dat kan niet meer.

leipebaviaan zei:
Haha, kamp je ook met verslavingen? Of heb je dat tot nu toe kunnen ontwijken?
Verslaving vind ik een vies woord, daar zal ik nooit aan toegeven. Maar nu ik bijvoorbeeld al dik twee maanden vakantie heb, vind ik het wel moeilijk om nuchter te blijven.

leipebaviaan zei:
Hoe is het eigenlijk met die oude .nl leden afgelopen, die toen zijn overgestapt naar .info? Zijn zij nog altijd actief?
Er is nog wel een handjevol leden van toen actief, maar de meeste (die ik ken) hebben het toch wel achter zich gelaten. Maar wie weet? Misschien komen ze ook ooit nog wel terug. Zo gaat dat meestal (:

leipebaviaan zei:
En pitten na speed lukte mij nooit, en het zal ook nooit meer lukken. Heb een verslavingsverleden met speed dus de kans is groot dat ik het nooit meer gebruik...
Zonde is dat hè.. hoe je iets dat zo fijn kan zijn, zo voor jezelf kunt verzieken. Ik ken dat gevoel wel een beetje. Ik heb sinds 2012 geen speed meer gedaan, maar het begon dit jaar toch wel weer te kriebelen. Ik heb het nu weer een paar keer gedaan en het voelde echt weer als thuiskomen.

Heb je lang geworsteld met die verslaving?

Ik drink altijd bier als ik pep snuif (of andersom) en na een hele nacht en ochtend feesten zit ik meestal al soort van uitgeput in een soort zachte roes en ga ik lekker met mijn vriend in bed knuffelen, een hasjjointje roken, iets flauws kijken op rtlxl en eventueel een lekker kopje Sleepy Time Extra (met valeriaan) van Celestial Seasonings drinken. Dan lukt het uiteindelijk wel. :)

Kiz_dan

Newbie
Mijn vriendje rookt altijd een joint voordat hij gaat slapen.
Hij zegt zelf dat je dan heerlijk slaapt.

Zelf ben ik niet echt een grote fan van een joint.
ik drink eerder alcohol... daarvan slaap ik hahaha.

Bovenaan