knolselderij
Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:Slapen: Doordeweeks.
Speed: In het weekend.
Zo moeilijk is 'ie niet, toch?
breekt je toch op omdat je het weekend er na al moe begint
Exceptional Insight zei:Slapen: Doordeweeks.
Speed: In het weekend.
Zo moeilijk is 'ie niet, toch?
Dat verschilt eigenlijk per keer. Af en toe een pauze tussendoor is wel fijn natuurlijk.knolselderij zei:breekt je toch op omdat je het weekend er na al moe begint
Heh, ik zie het snuiven van taat wanneer je net op staat als een veel slechter idee dan om lekker een avondje door te trekken. Lijkt me zoals jij voorstelt een veel makkelijkere manier om er een gewoonte van te maken welke mogelijk kan leiden tot een verslaving.Liesette zei:pep neem je als je op staat ... niet als het bedtijd is !!
das fout nr. 1
Niet helemaal mee eens. Iedereen heeft recht op z'n eigen mening. Of je 't spul nou dropt, plugt of snuift heeft vooral te maken met persoonlijke voorkeur.Liesette zei:snuiven is fout nr 2
Tja.. Het wordt aanbevolen om te testen, maar ik schiet er zelf al enige tijd niets mee op. Ik weet dat ik eigenlijk altijd goed spul heb, ongeacht wat 't is.Liesette zei:ongeteste rommel nemen is nr 3.
Hah! Bij twijfel bijpakken is vaak het hoofdmotto als ik weer eens met een stel andere een vaag-4-daagse houden. Ik zie ook niet echt hoe dit wie dan ook kan helpen, iedereen moet toch zelf z'n grenzen ontdekken, die kan niemand je voorkauwen. Als je goed naar je lichaam en mentale toestand luistert weet je zelf wel wanneer het genoeg is.Liesette zei:iedere keer maar bijnemen en meer en meer ... das de fout die je junk maakt.
TeKNoZem zei:Heh, ik zie het snuiven van taat wanneer je net op staat als een veel slechter idee dan om lekker een avondje door te trekken. Lijkt me zoals jij voorstelt een veel makkelijkere manier om er een gewoonte van te maken welke mogelijk kan leiden tot een verslaving.
TeKNoZem zei:Het is praktisch onmogelijk dat speed je hooikoorts weg haalt.quote]
Nee speed geneest geen hooikoorts. Maar onder invloed van speed heb ik totaal geen last meer van m'n hooikoorts...
En ik ben echt een extreem geval wat allergie betreft,
ik ben echt allergisch voor alles wat in de lucht kan zweven.
TeKNoZem zei:taat = speed
Ik heb geruime tijd dagelijks gebruikt en 't is nooit uitgegroeid tot een verslaving, ken je grenzen.
Ik heb nooit blijvende neus problemen ondervonden ook niet na een periode dagelijks gebruik. Het enige echte neus probleem, als je het zo wilt noemen, is hooikoorts. Dit heeft dus niks te maken met enige vorm van drugsgebruik, dit is een allergie voor graspollen.
Heh, niemand die weet dat je gebruikt ziet dat je gebruikt hebt. Vooral niet als ze je voor het eerste zien, en hoe kan je in hemelsnaam een gebruiker horen? Het ongezond uitzien vind ik ook zwaar overtrokken, net als de rest van je 'weetjes', merendeel van de gebruikers die ik ken leven verder gewoon gezond en zien er verder ook normaal en gezond uit. Ik weet niet waar jij je gebruikers ziet, maar volgens mij niet in de realiteit.
Beanhead zei:TeKNoZem zei:taat = speed
Ik heb geruime tijd dagelijks gebruikt en 't is nooit uitgegroeid tot een verslaving, ken je grenzen.
Ik heb nooit blijvende neus problemen ondervonden ook niet na een periode dagelijks gebruik. Het enige echte neus probleem, als je het zo wilt noemen, is hooikoorts. Dit heeft dus niks te maken met enige vorm van drugsgebruik, dit is een allergie voor graspollen.
Heh, niemand die weet dat je gebruikt ziet dat je gebruikt hebt. Vooral niet als ze je voor het eerste zien, en hoe kan je in hemelsnaam een gebruiker horen? Het ongezond uitzien vind ik ook zwaar overtrokken, net als de rest van je 'weetjes', merendeel van de gebruikers die ik ken leven verder gewoon gezond en zien er verder ook normaal en gezond uit. Ik weet niet waar jij je gebruikers ziet, maar volgens mij niet in de realiteit.
Daar had ik vandaag nog ervaring mee.
Halfzeven deze morgen "opgestaan" (lees: Nacht doorgetrokken met pep) beetje nog aan het naspacen.
Moeder: Waw Beanhead je ziet er eens uitgeslapen uit, en zo goedgezind! & zie je wel dat op tijd slapen handig is, nu zie je er nog eens gezonder uit ook.
*Gniffel* Yep mam
Beanhead zei:TeKNoZem zei:taat = speed
Daar had ik vandaag nog ervaring mee.
Halfzeven deze morgen "opgestaan" (lees: Nacht doorgetrokken met pep) beetje nog aan het naspacen.
Moeder: Waw Beanhead je ziet er eens uitgeslapen uit, en zo goedgezind! & zie je wel dat op tijd slapen handig is, nu zie je er nog eens gezonder uit ook.
*Gniffel* Yep mam
"Rust in je onregelmatige dopamine output"J.Woofer zei:Bij ADHD en ADD komt het vaak voor dat je er juist ruistig van word.
daarom worden ook heel vaak ritalin pillen etc. (pillen voor mensen met adhd en add) als speed verkocht. omdat er bij bijden de stof Methylfenidaat in zit.
dit licht echter niet aan de stoornis adhd of add maar aan hoe je hersenen het verwerken.
ongeveer 85% van de mensen met deze bijwerkingen hebben wel een gedrachs stoornis.
Winehouse zei:BENZO'S!!!!!!!!!!!
je moet gewoon de keuze makenjustateenagegirl zei:Heeft IEMAND misschien alsjeblieft een tip hoe je eventueel in slaap zou kunnen komen met massa's speed in je lichaam?
Ik ben 17 jaar, en zwaar verslaafd aan die zooi,gebruik elke dag, slaap nooit langer dan 2 uurtjes per 3 nachten en regelmatig dat zelfs maar 1 keer per week.
Normaal geen enkel probleem, maar aankomende en volgende week heb ik eindexamens havo, die ik in principe met gemak haal, maar ik word volledig wanhopig en gek van dat slaaptekort op dit moment! :'(
Puur omdat mijn volledige bioritme is veranderd in een oude legende van vroeger, en ik soms op de raarste momenten ineens WEL moe word... Ik ben dus bang dat, omdat ik nu alweer 6 dagen + nachten wakker ben, ik dinsdag of woensdag tijdens een examen volledig instort!
Dus als iemand misschien een tip heeft om gewoon snachts een uurtje of twee te kunnen slapen, zodat ik fit ben?
Eerst vrat ik valeriaanpillen, maar dat merkte mijn moeder en die heeft ze verstopt, omdat ze het gevaarlijk vind om de effecten van speed dan maar even 2 uurtjes lam te leggen met een halve pot valeriaan...
Help![]()
pinnes zei:je moet gewoon de keuze makenjustateenagegirl zei:Heeft IEMAND misschien alsjeblieft een tip hoe je eventueel in slaap zou kunnen komen met massa's speed in je lichaam?
Ik ben 17 jaar, en zwaar verslaafd aan die zooi,gebruik elke dag, slaap nooit langer dan 2 uurtjes per 3 nachten en regelmatig dat zelfs maar 1 keer per week.
Normaal geen enkel probleem, maar aankomende en volgende week heb ik eindexamens havo, die ik in principe met gemak haal, maar ik word volledig wanhopig en gek van dat slaaptekort op dit moment! :'(
Puur omdat mijn volledige bioritme is veranderd in een oude legende van vroeger, en ik soms op de raarste momenten ineens WEL moe word... Ik ben dus bang dat, omdat ik nu alweer 6 dagen + nachten wakker ben, ik dinsdag of woensdag tijdens een examen volledig instort!
Dus als iemand misschien een tip heeft om gewoon snachts een uurtje of twee te kunnen slapen, zodat ik fit ben?
Eerst vrat ik valeriaanpillen, maar dat merkte mijn moeder en die heeft ze verstopt, omdat ze het gevaarlijk vind om de effecten van speed dan maar even 2 uurtjes lam te leggen met een halve pot valeriaan...
Help![]()
peed of slapen.Ik persoonlijk slaap ook slecht maar het kan me niks meer schelen.
justateenagegirl zei:Eerst vrat ik valeriaanpillen, maar dat merkte mijn moeder en die heeft ze verstopt, omdat ze het gevaarlijk vind om de effecten van speed dan maar even 2 uurtjes lam te leggen met een halve pot valeriaan...
Mijn examens zijn ondertussen begonnen, en met een 15 gram pep op zak en nog 5 examens te gaan, heb ik er ruim vertrouwen in dat ik het ga halen. Volgens vrienden is het meer de vraag of ik het eind van de examens uberhaupt haal, omdat ik ondertussen evenveel weeg als mijn 11-jarige oppaskindje, dikke zwarte wallen onder mijn ogen heb, en me niet eens kan herinneren wanneer ik voor het laatst gegeten heb (volgens mij vrijdag)
Ik heb besloten nog EVEN op deze manier door mijn examens heen te sneltreinen, en ik weet dat ik daarna keihard zal instorten, want dit is natuurlijk wel echt het meest extreme uiterste van je lichaam vragenm
Weet iemand trouwens of pep ook iets met je kraakbeen of spieren doet wat zorgt dat dingen sneller uit de kom gaan?
Svali zei:Weet iemand trouwens of pep ook iets met je kraakbeen of spieren doet wat zorgt dat dingen sneller uit de kom gaan?
Kraakbeen wordt inderdaad aangetast, en hetgeen verdwijnt komt ook nooit meer terug. Spieren worden ook slapper dus zul je ook sneller last hebben van verschuivingen.
Svali zei:Ergens hoop ik nog steeds dat het een flauwe grap is, het is vrijwel onmogelijk (in mijn ogen) om vijf dagen niks te eten en alleen maar speed te snuiven. Dat zien ze op school toch ook?