Single / Relatie ?

Status?

• Bezet

Stemmen: 66 28,2%
  • Vrijgezel, niet op zoek

Stemmen: 56 23,9%
  • Vrijgezel, en wel opzoek

Stemmen: 112 47,9%

• Totaal aantal stemmers
    234

Deranged

Badass junkie
Qocaïne zei:
^Klinkt alsof je een jongen zoals mij zoekt :beer:

Daarintegen ben ik dan weer;

Te lief,
Te gevoelig,

of

Zien ze me meer als een 'goede vriend' :rolleyes:

Oh, en ben ik gewoon heel slecht met vrouwen als er gevoel bij komt spelen :P
Kortom, iedereen heeft wel weer wat :wink:

candygirl

Belezen gebruiker
Momenteel de onbestorven weduwe... :(
Mannetje is voor het weekend weg...fietsen in duitsland...
Maar... d.w.NIET.z. dat ik het niet gezellig ga en kan krijgen dit weekend :grin:

Geen idee nog wat de zaterdag in petto heeft voor me.. maar wellicht ga ik morgenavond lekker opstap...

sweet kiss,
Candy

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik en mn vader hebben allebei onze nieuwe liefdes gevonden, wat een feest :hearteyes:

Judas

Wijs gebruiker
Dit gaat echt te ver Vode!

Schaam jezelf diep, je vader & nieuwe stiefmoeder met een misdadigersbalkje afbeelden :openmouth:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hola hola, ze is dan wel de nieuwe vriendin van mn vader, maar stiefmoeder word ze niet. :wink: Ik heb mijn opvoeding al achter de rug thank you very much!

En verder ja, het zijn ook geen heilige boontjes die twee, dus dan is zo'n balkje wel toepasselijk :grin:

Holden

Bewuste gebruiker
Single en daar mag best verandering in komen

Maar actief op zoek gaan is niks voor mij, als je ervoor openstaat kom je de juiste persoon wel tegen zonder rokken te jagen.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Alweer 3 jaar en 8 maanden samen met mijn allerliefste Tyler. We wonen ook al net zo lang samen! :) Op 15 maart 2010 gaan we trouwen, op die dag kennen we elkaar precies 4 jaar.

Leuk he?

verneukeratief

Badass junkie
Marla Singer zei:
Alweer 3 jaar en 8 maanden samen met mijn allerliefste Tyler. We wonen ook al net zo lang samen! :) Op 15 maart 2010 gaan we trouwen, op die dag kennen we elkaar precies 4 jaar.

Leuk he?

Jah. Ben je dan niet uitgerekend? :grin:

ot: Ben weer verliefd op een hoer. :hearteyes:

Flameon

Badass junkie
Ben je gelijk gaan samen wonen Marla als ik het goed lees? Bijzonder maar fijn dat het zo goed gaat en je een gezinnetje en trouwerij tegenmoet gaat :grin: Ben blij voor je en tyler natuurlijk ook.

OT: wat gerommeld, maar nu toch weer single :(

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Flameon zei:
Ben je gelijk gaan samen wonen Marla als ik het goed lees? Bijzonder maar fijn dat het zo goed gaat en je een gezinnetje en trouwerij tegenmoet gaat :grin: Ben blij voor je en tyler natuurlijk ook.

Ja, al was dat niet meteen het plan hoor! Het begon eigenlijk gewoon als een onenightstand, maar dat werd zo fijn, dat ie eigenlijk niet meer weg is gegaan. Toen na een aantal maanden opeens wel heel veel kleding en spullen van hem bij mij lagen, besloten we om dan ook maar echt samen te gaan wonen. Met succes dus, want we zijn nog steeds heel erg gelukkig samen!! :)

@ verneukeratief: ik ben 3 mei uitgerekend, ik sta dus straks in maart wel met een heel mooi bol buikje te trouwen. :)

Bovenaan