Pak Suiker zei:Single, hip, niet op zoek naar een relatie, ik sta alleen wel erg open voor plezier.![]()
Mescaline zei:Pak Suiker zei:Single, hip, niet op zoek naar een relatie, ik sta alleen wel erg open voor plezier.![]()
Hehe groot gelijk hoor.. :P
cropp zei:nou ben ik wel eens op zoek naar een soul-maatje, om lekker een goede film mee te kijken en een ontbijtje voor te maken en shit.
maar dat komt in real life blijkbaar niet geloofwaardig over als ik daar over begin...
Why not?cropp zei:nou ben ik wel eens op zoek naar een soul-maatje, om lekker een goede film mee te kijken en een ontbijtje voor te maken en shit.
maar dat komt in real life blijkbaar niet geloofwaardig over als ik daar over begin...
Gemini zei:Haha nee, dat klinkt te perfect. Dat geloven meisjes niet. .
Helemaal mee eens! een collega van mij denkt ook dat alle jongens wel eens vreemd gaan.. de grootste bullshit die er bestaat en dat heb ik haar ook verteld..cropp zei:Gemini zei:Haha nee, dat klinkt te perfect. Dat geloven meisjes niet. .
maar zo is het wel, jongens zijn niet zo'n lompe neukmachines hoor![]()
snuffie zei:Met zn 2e is alles vele malen leuker.
Ben hartstikke single.
Seks zonder Liefde is behelpen,maarre Liefde zonder seks is helemaal knudde![]()
Seks is seks, liefde is liefde, maar echte ongeremde sex kan mijn inziens alleen met een echte liefde.
liefs snuffie

plantenbak zei:net via een sms gehoord dat ze met een andere jongen heeft gezoend en dat het uit is![]()
damn dan mag je trots op jezelf zijn...
en al die tijd maar leuk en aardig doen, hoe erg kan je toneelspelen..![]()

Dan maak je het uitAmateurtje zei:Momenteel in een relatie maar ik voel me niet erg aangetrokken tot haar
Andrew zei:Dan maak je het uitAmateurtje zei:Momenteel in een relatie maar ik voel me niet erg aangetrokken tot haar![]()
Single! :>
cropp zei:iemand behoefte aan de DF datingshow?