Single / Relatie ?

Status?

• Bezet

Stemmen: 66 28,2%
  • Vrijgezel, niet op zoek

Stemmen: 56 23,9%
  • Vrijgezel, en wel opzoek

Stemmen: 112 47,9%

• Totaal aantal stemmers
    234

Lektroluv

Bewuste gebruiker
sex-relatie...(dikke) 6maanden ofzo... maar is denk ik wel een aflopende zaak...

ze is smoorverliefd op me, maar t zit er gewoon echt niet in!

Laatst liepen we door de stad en pakte ze ineens mijn hand, waarop ik 'm subtiel los trok...(pijnlijk) die avond was ze verdrietig en heb haar een week niet gezien. Heb morgen hebben we afgesproken, ben benieuwd!

:wave:

azgaza

Badass junkie
In een relatie, al ruim een jaar. En echt de meest perfecte ideale relatie die ik me voor kan stellen.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Lektroluv zei:
sex-relatie...(dikke) 6maanden ofzo... maar is denk ik wel een aflopende zaak...

Laatst liepen we door de stad en pakte ze ineens mijn hand, waarop ik 'm subtiel los trok...(pijnlijk) die avond was ze verdrietig en heb haar een week niet gezien. Heb morgen hebben we afgesproken, ben benieuwd!

Dat is inderdaad een nare situatie...

El Retro

Wijs gebruiker
Lektroluv zei:

Ik snap zo'n sexrelatie echt niet hoor.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
El Retro zei:
Lektroluv zei:

ik snap het wel.. als je geen relatie hebt en niemand tegen komt die je leuk genoeg vindt voor een relatie, maar wel sex wilt.. ik heb dan persoonlijk liever sex met 1 vast iemand, dan iedere keer een one night stand.

El Retro

Wijs gebruiker
Safire zei:
El Retro zei:
Lektroluv zei:

ik snap het wel.. als je geen relatie hebt en niemand tegen komt die je leuk genoeg vindt voor een relatie, maar wel sex wilt.. ik heb dan persoonlijk liever sex met 1 vast iemand, dan iedere keer een one night stand.

Ja maar ik snap het niet dat het dan gevoelloos is, dat je geen gevoelens krijgt. Ik zou meteen verliefd zijn dan.

Hm ik zou niet op elk willekeurig knap meisje dat goed in bed is, verliefd kunnen worden. Maar ik ben natuurlijk ook een kieskeurige snotneus. Toekomstige vrouw moet een pareltje zijn.

Maar dat is voor later, hou nu nog teveel van mn vrijheid. En dan is een sexrelatie niet zo'n gek alternatief. Friends with benefits.. en dat zijn ze zeker. En idd word @ 1 vast iemand, kun je sexueel naar elkaar toegroeien, da's ook nice.

dfssdfde

Badass junkie
El Retro zei:
Ja maar ik snap het niet dat het dan gevoelloos is, dat je geen gevoelens krijgt. Ik zou meteen verliefd zijn dan.

ik ook, ik heb het probleem dat ik bij het minste beetje vrouwelijke aandacht verliefd wordt :(

davie

Wijs gebruiker
Waarom wil iedereen zich eigenlijk altijd zo snel binden. Ik hoef nu nog niet mijn levenpartner te zoeken. Tenminste nog niet gevonden. Al ben je 30 en hebt dan een relatie en wordt 80 dan ben je nog 50 jaar met iemand samen.

Als je jong bent moet je gewoon lekker leven. Open of sex relatie is perfect niks mis mee toch. Als je daar dan wel duidelijk over bent. Geen misbruik van iemand gevoelens maken ofzo. Je kan ook van je 16de tot je 26ste een relatie hebben en dat je relatie dan flopt. Of op je 30ste kom je erachter dat je toch niet bij elkaar past. Ik heb geen haast hoor. Op je 16de is je omgeving veel kleiner waaruit je een partner kan kiezen dan op je 30ste ofzo.

Fractal

Belezen gebruiker
Nog nooit relatie gehad, en ook nog geen behoefte aan. Lekker vrij en me van niemand iets moeten aantrekken. Misschien ben ik ook gewoon lui :)

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Safire zei:
El Retro zei:
Lektroluv zei:

Inderdaad safire WELL SAID!!

Afgelopen zondag heb ik/we er een punt achter gezet.. DRA-MA!!!!
maarja hierna ook alweer sex gehad dus tja :)
Maar ik wil er denk ik wel mee stoppen, gaat nergens over...ik wil haar niet kwetsen...

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Toepasselijk om onder deze post te posten HAHAHAHAH :P

Ik heb dus sinds vrijdag iets met Lektroluv :hearteyes:

jcutter

Badass junkie
^Met nick?

Ik ben single. Af en toe eventjes wat zaad verspreiden, waar ik helaas weinig voor terug krijg. In een relatie met liefde is het, het waard om je zaad te lozen, want je beloning is: LIEFDE! En liefde is drugs en drugs is lekker en alles wat lekker is: laat je goed voelen, wat weer ten goede komt aan je uitstraling en dat zorgt weer voor more pussy :hearteyes:

Imke

Badass junkie
jcutter123 zei:
^Met nick?

Ik ben single. Af en toe eventjes wat zaad verspreiden, waar ik helaas weinig voor terug krijg. In een relatie met liefde is het, het waard om je zaad te lozen, want je beloning is: LIEFDE! En liefde is drugs en drugs is lekker en alles wat lekker is: laat je goed voelen, wat weer ten goede komt aan je uitstraling en dat zorgt weer voor more pussy :hearteyes:

Je hebt dringend een beurt nodig lijkt me.

Oh ja, ik ben single maar kben verliefd op al mn goamaatjes. :hearteyes:

Tripper

Wijs gebruiker
Verloofd :) :) :)

Dit was het uitzicht zo een beetje vanuit een hotel op Capri met natuurlijk een flesje Moët.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
7 maanden samen met neanderthalertje en dat blijft nog wel even zo. :)

Edit: Ik was al te voorbarig, ik typte al 1 jaar en 7 maanden in. :tongueout:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
DreamWeaver zei:
vode zei:
DreamWeaver zei:
7 Maanden alweer met mijn fantastische Minne :hearteyes:

Hehe, rond dezelfde tijd ongeveer, wat cool! :)

Totally :sunglasses:

18 Augustus wij, na onze stormachtige kadavermeetings die 3 weken duurde in Utrecht/Zwolle/Arnhem. Welke datum is die van jullie?

18 September is de officiële 'wil je verkering met mij' datum. :tongueout: Dus net een maandje later dan jullie! :wink:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
jcutter123 zei:
Ik ben single. Af en toe eventjes wat zaad verspreiden
GATVERDAMME

Dat vind ik zo GOOR he!! Die jongens die hun piemel overal insteken zodat
hij helemaal beurs met vellen overschimmeld is!!! :openmouth: :openmouth: :openmouth:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik zit in een beginnende ROMANCE!! Maar of het echt iets gaat worden is een beetje de vraag,
we zijn allebei onzeker, druk en famous, dus het is lastig, maar een ROMANCE is al erg welkom! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

[SF] Safiertje zei:
Toepasselijk om onder deze post te posten HAHAHAHAH :P

Ik heb dus sinds vrijdag iets met Lektroluv :hearteyes:

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Bovenaan