SHOW ME YOUR STUFF!!!!

Mayan

Bewuste gebruiker
Damn mannen, 2009 is al zo lang van start en zo stil hier :confused:

Show me your stuff, pictures!!!!
Geeft mijn oog ook wat he :)
Ik wou dat ik hier wat kon posten, maar heb niets meer staan.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wat voor stuff? We hebben al eens een topic gehad waarin "opgeschept" werd over voorraden en daar hadden mensen al bezwaar tegen..

De Sjeik

Bewuste gebruiker
^ Ik neem aan dat hij plantjes bedoelt, geen zakken wiet of iets dergelijks :P

In which case:

27 april

Ik heb staan dit jaar:

9x Ierdbei F3
5x Shack F3
3x Cambodiaanse Sativa
2x Cali. Orange Bud kruising

Inmiddels alle plantjes behalve de 3 Cambodianen overgepot naar grotere potten. Ze zijn nog redelijk klein, maar he nog tijd zat :P

splifftail

Belezen gebruiker
Mayan zei:
Damn mannen, 2009 is al zo lang van start en zo stil hier :confused:

Show me your stuff, pictures!!!!
Geeft mijn oog ook wat he :)
Ik wou dat ik hier wat kon posten, maar heb niets meer staan.

Beste Mayan,
Eerst poste je hier dagelijks over je verschillende kweekjes, van cannabis tot psilo... Toen wilde je er plotseling niets meer mee te maken hebben en dat liet je luidkeels blijken: alles de deur uit etc.... Nu noem je weer expliciet dat je niets meer hebt staan....
Volgens mij probeer je bijzonder opvallend onopvallend te zijn, tsja die Vlaamse Gendarmes he.... maar laat je paranoia niet de boventoon voeren, fuck dem, wees alleen wat discreter in t vervolg zou mijn tip zijn. En voor leuke plaatjes: check wietforum dan, of youtube, dat weet jij ook wel! :grin: :wink:
keep smiling......

Mayan

Bewuste gebruiker
Except, ik bedoelde dus "de stuff" van "wat groei je?"
Uiteraard in voorkeur cannabis :wink:

At de sjeik, da gaat daar weer zo lekker komen he :wink:
Ben benieuwd naar je eindresultaat! Was leuk jou vorig jaar aan het werk te zien :)

@spliff

Wel, ik heb overwogen weer één plantje te plaatsen zoals vorig jaar. Ik had toen ook nog drie vrouwelijke lowryders, maar die sloegen outdoor dik tegen (had ze ook laat in het seizoen geplant.
Maar met onze nieuwe regering durf ik gewoon niets meer plaatsen.
Weet je, gepakt worden met meer dan één plant, daar brengen ze naar luiden je huisbaas van op de hoogte na een huiszoeking. Dus dan denk ik toch stil in mezelf: is het dat wel waard?

Ik blow nog wel hoor, niet van dat. Maar met één plantje kom je eigenlijk niet ver, ik heb daar paar maand geniet aan gehad. Minder dan de tijd die er in gestoken was.
Ben nog in overweging :) Maar ja, als de paranoia de overhand neemt is het eigenlijk niet meer zo leuk de hobby uit te oefenen.
Moest ik geen kind hebben of eigen gekocht huis had ik al lang dikke oogsten voor eigen gebruik gehaald hoor.

splifftail

Belezen gebruiker
Mayan: ik kan t alleen maar met je eens zijn, je hebt groot gelijk..
mss paar lowrydertjes in n onopvallend hoekje???

Mayan

Bewuste gebruiker
Ben je van BE splif?
Zou gij iets opstellen als uw naam bekend is op den bureau? :tongueout:

splifftail

Belezen gebruiker
Mayan zei:
Ben je van BE splif?

Haha nee Mayan, indien ik van BE zou zijn zat ik geloof ik niet op dit forum..... en nee, zou t zeker ook niet doen, zei al: snap je en ben t met je eens....

Mayan

Bewuste gebruiker
Nou heb ik wel één cocaplantje om geheel mijn leven te houden. Ga ik trachten te bonsaien.
Zal daar later fototje van posten.
Maar onthoud dat zij gekiemd is in september 2008 he. Dat gaat echt traag!!!

En Spliff, zo erg is hiet hier (nog) niet hoor. Niet echt te klagen als eigen gebruiker denk ik zo.
Maar hoe ze over growers denken ... ze houden ze vast en zeker wel in de gaten... en ja, op zich, mannen zijn vrij veilig he? Maar als de wind dan keert... dan hebben ze u al dien tijd al gezien op't net etc... en daar staat ge dan bij wijze van spreken in uwe blote voor hun he :)

gtje

Bewuste gebruiker
hey mayan ... ik zelf heb alle respect voor de mensen die op forums plantjes showen vidn het onwijs leuk om te zien en er zijn kweker bij waar je heel veel van kan leren ... ik zelf zal niet iets op het forum posten puur omdat ik het niet meer kan weghalen ( ik heb het over iig wietforum ) ...

daarvoor deed ik het ook al niet ik ben een van die 'para' figuren...

mayan over je opmerking van 1 plantje is het het niet waard!!! als je 1 plantje heb als female zaadje of als stek en je toppen deze een aantal keer in een 20 liter pot en scrog de plant mooi heb met verduisteren tog mooi een ons of anderhalf tot 2 voor niets ...en je weet zeker dat het goed zit met je wietje je bespaard zo tog een hoop geld...

mocht je niet kunnen verduisteren laat je het tog een enorme struik worden :stoned: dan zou je met goed weer zeker een leuk jaar voorraadje hebben :wink:

en al is gedacht aan guarilla kweken ??

dit jaar zorg ik er sowieso voor dat ik niet naar de shop hoef maar mag als ik is wat anders wil bespaard me een hoop geld :mrgreen: :wave:

Mayan

Bewuste gebruiker
Joe Gtje

En iedereen btw :)
Weet iemand trouwens of een cocaplant nu legaal is? Denk nu niet dat dat erger is dan een wietplantje he?
Ben van plan dat te houden als bonsai, maar wil er natuurlijk ook geen problemen met krijgen.

Nouja, één plant... als ik daar een jaarvoorraad van wil moest ik al lang begonnen zijn met voorgroeien. Was ook bezig met een mooie sweet afghani delicious, maar die is helaas pleitte.
Het plezier is er af, ik ben ook paranoia geworden zeg maar. En als de schrik er dan levendig in zit, heb ik er gewoon geen zin meer in.
Ja, een oogst is beter dan geen oogst... maar ik weet langs toeten of blazen hoe ze met mijn gegevens omgaan. Word ik in de gaten gehouden? Kijken ze mee? Weet niets man, het voelt een beetje alsof stilte voor de storm.

Dus even low profile, beetje de kat uit de boom kijken en zien wat er later komt.

Ja guerilla is zowiezo al niet voor mij. Gewoon ja, ik vind ook niet dat zoiets bij mij past, ik ben al een paranoia mens. En even in het wild gaan planten, ... er kan vanalles gebeuren. En met van alles bedoel ik dat letterlijk, er is zoveel waar je onbewust geen rekening met houdt. Dat heb ik mogen ondervinden.
Weet ge, wat als paar minderjarigen die guerilla vinden, der aan zitten, gepakt worden en daarna zien de ordehandhavers u naar dat plekje gaan... ik denk toch dat je er niet mals vanaf gaat komen.
Ik hou niet van dat risico, en zal er dus ook nooit deel aan nemen.

Heb al wel dikwijls gedacht alles achter te laten en de grens over te verhuizen. Maar dat is dan weer gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Morgen post ik cocaplantje, en onthoud dat het al meer dan een half jaar oud is he :)

Goed weekend

psych-out

Bewuste gebruiker
paddo kweeksetjes

- de ecuadoriaanse
- de mexicaantjes

Bijlagen

• verkleinde pad foto.JPG
    verkleinde pad foto.JPG
    60 KB · Weergaven: 4.152
  • ecuadoriaanse.JPG
    ecuadoriaanse.JPG
    72,7 KB · Weergaven: 4.127
  • mexicaantjes.JPG
    mexicaantjes.JPG
    68,6 KB · Weergaven: 4.139

gtje

Bewuste gebruiker
@mayan: jij bent nummer 1 in het pare wezen jah :P gefeliciteerd ...

ik zet van mezelf nix op internet !!!! kan het ook neit tegen me gebruikt worden maar gepakt worden met guarilla :P hahahaha sorry maar ik lach me hiero rot !!! een guarilla spot is er eentje daar waar niemand komt !!! en ALS er dan tog iemand komt is het vaak een verdwaalde wandelaar ... NIET MENEER AGENT DIE IN ZIJN PAUZE FF LANGS KOMT RIJDEN OFSO !

spots in de middle of fucking nowhere ... ( die niet aan de grens van je achter tuin :rock: :tearsofjoy: )

me plantage is gepakt vorig jaar een guarilla wel te verstaan !!! veel werk aan gehad met nog 2 kennissen van me ... potten waren door ons alle aangeraakt spullen die er stonden van ons ook onder het dna etc etc ... een van die kennisen is een bekende bij justitie en heeft al dna af moeten afstaan ...kwestie van het opsporen van de vigner afdrukken in eht systeem en hopa...

de potjes die ik gebruikte waren bekers ...emt me domme kop gebruikte ik bekertjes van een bepaalde firma waarvan er 1 in mijn stadje zit en de eerst volgende zit 40 km verderop ook nog een dikke kans om op gepakt te worden !!!

maar niemand van ons is gepakt !!! het het ging hier niet om een paar plantjes !!! maar om werk van 3 volwassen personen...

ik vidn dus dat je het zwaar overdrijft met als als als .... wat als je nu naar buitenloopt en onder de bus komt??? die kans is net zo groot als gepakt wordne met guarilla. ik respecteer je mening maar begrijpen doe ik het ECHT NIET :confused:

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
plaatjes zijn verleden tijd
iedereen heeft het recht para te zijn met deze vage regeringen.

agent smith is around the corner
so beware

Mayan

Bewuste gebruiker
Ohhhh die honing ziet er lekker uit:grin:

Gtje, hoeft het niet te begrijpen hoor :)
Ik ben gewoon niet het guerilla type ... Ik vind dat er grote verantwoordelijkheid bij komt kijken, een grotere dan ik aanwil :)

Hier alvast de foto's van mijn cocaplantje

Met goed weer gaat dat plantje buiten, in de zon. Want het gaat wel heel traag hoor. Tjonge jonge, zaaidatum was in september he :grin: Gaat helaas niet zo snel als wietplantjes, maarja, dat is langs de ene kant wel leuk.

Mayan

Bewuste gebruiker
Ik kon het niet laten...

Amnesia Haze - Royal Queen Seeds

Hopelijk duurt het niet tot midden/eind november :openmouth:

Mayan

Bewuste gebruiker
Thx man :)
Hebt ge hier een verslag?
Zoneen, ben ik wel benieuwd hoe ze gevlot zijn bij u..

Greetz

De Sjeik

Bewuste gebruiker

Paar planten vooraan in de kleinere potten zijn mannelijk, worden binnenkort omgehakt.

3x Darkstar (en buiten beeld een Trainwreck met meeldauw :rolleyes: )

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Nee dat niet, net wel ff een kijkje genomen daar, op zich wel een leuke site. Maar ik ben toch meer van wietforum.

Hammer

Newbie
Paddo growboxjes:

22 juli

vandaag (26 juli) - de grootste wordt vanavond of morgen geplukt

Weed: Hoe het er vandaag voor staat, na twee weken.

Hammer

Mayan

Bewuste gebruiker
Zozo sjeik, schiet aardig goed op he? :)
Een grote vordering op vorig jaar... hier een grote vermindering bij mij :)
Maarja, heb dan ook lang liggen denken ej :)

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Het gaat zeker goed, maar moet zeggen dat ik ook wel wat nerveus ben, er vloog hier een paar dagen geleden zeker 7 keer een helicopter over het huis :confused: Maargoed, met 1 plantje heb je in ieder geval nog een eigen rokertje dit jaar :)

Baradon

Newbie
hmm, binnenkort ook maar eens fotos posten, heb mn paddokweeksetje 21e gesoaked, 22e dus begonnen met de groei en vandaag opeens waren ze er, ik heb welgetelt 72 kleine vrienden (pins) in mn bakje en hoop dat ze over een dag of 7 a 10 goed zijn. 14 augustus heb ik een trip geplanned met twee vrienden, hoop dat ik genoeg opbrengst krijg (100 gram voor ons 3-en lijkt me redelijk) maar ziet er voorlopig rooskleurig uit. Hoe denken jullie over vers bewaren in de koelkast, langer dan een week niet mogelijk off...?

Luomo

Experimenterende gebruiker

Dit was een basic beertje van mn laatste kweekje ( onder 250watt HPS, aarde)

Zo zag het kweek kastje eruit :)

Oogst van een basic beer (links) en een anesthesia (rechts)

Maar voor dit soort pics raad ik je warm het wietforum.nl aan :wink:

Mayan

Bewuste gebruiker
Looking good Luomo :)
Very good
Daar zouk mijne neus wel is willen indrukken...

Ja Sjeik, hier ook helikopters hoor... en geregeld dezelfde die over de boerenvelden komt vliegen... mijn hartje tikt dan toch telkens weer uit mijn borst....
Wil daar echt geen fucking probs mee man :grin: echt niet haha

Mayan zei:
Ben je van BE splif?
België is toch wel ni te doen éh, khoop dat er hier ooit iets verandert
aan de wetgeving. Tis ongelofelijk oneerlijk, maarja..

Bovenaan