Joe Gtje
En iedereen btw

Weet iemand trouwens of een cocaplant nu legaal is? Denk nu niet dat dat erger is dan een wietplantje he?
Ben van plan dat te houden als bonsai, maar wil er natuurlijk ook geen problemen met krijgen.
Nouja, één plant... als ik daar een jaarvoorraad van wil moest ik al lang begonnen zijn met voorgroeien. Was ook bezig met een mooie sweet afghani delicious, maar die is helaas pleitte.
Het plezier is er af, ik ben ook paranoia geworden zeg maar. En als de schrik er dan levendig in zit, heb ik er gewoon geen zin meer in.
Ja, een oogst is beter dan geen oogst... maar ik weet langs toeten of blazen hoe ze met mijn gegevens omgaan. Word ik in de gaten gehouden? Kijken ze mee? Weet niets man, het voelt een beetje alsof stilte voor de storm.
Dus even low profile, beetje de kat uit de boom kijken en zien wat er later komt.
Ja guerilla is zowiezo al niet voor mij. Gewoon ja, ik vind ook niet dat zoiets bij mij past, ik ben al een paranoia mens. En even in het wild gaan planten, ... er kan vanalles gebeuren. En met van alles bedoel ik dat letterlijk, er is zoveel waar je onbewust geen rekening met houdt. Dat heb ik mogen ondervinden.
Weet ge, wat als paar minderjarigen die guerilla vinden, der aan zitten, gepakt worden en daarna zien de ordehandhavers u naar dat plekje gaan... ik denk toch dat je er niet mals vanaf gaat komen.
Ik hou niet van dat risico, en zal er dus ook nooit deel aan nemen.
Heb al wel dikwijls gedacht alles achter te laten en de grens over te verhuizen. Maar dat is dan weer gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Morgen post ik cocaplantje, en onthoud dat het al meer dan een half jaar oud is he
Goed weekend