whaaaaaaa eendje ... brrrrrrrrrrrrrrrrrr haal die gek uit mn zicht
maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook aan drollekoppie d8 bij het lezen van ts ...
het probleem is gewoon .. tot nu toe had ik het eigenlijk elke keer wel goed dat het junkieschnitzel was, ook al bleek dat achteraf.
ik heb dan alleen zoiets van : ga ik er vol in met afkeer of kijk ik het aan en post ik dan gewoon even niet ( of post ik kortaf als tussenweg) ... ik koos voor het laatste lekker de schnitzel uit de boom kijken zeg maar
want eerlijk is eerlijk, er zijn zat mensen die dope gebruiken die net zo vaag zijn als die malloot .. en als wij dan met zn allen erbovenop duiken van heeeee jij bent timo tappenade

.. en het blijkt niet zo te zijn, wat zou dat doen met de goede sfeer, die wij hiero zo koesteren

en misschien erger nog ... wat zou dat doen met de gemoedsrust van een nieuw onschuldig lid dat wanhopig op zoek is naar wat ervaringen en meningen ( meer verkondigen we hier tenslotte niet! ) ...
mijn oplossing is dit : verdenk ik iemand van onoirbare dingen, bv narren, dan post ik niet of sarcastisch( sommigen vragen er gewoon om tenslotte, ben ook weer geen heilige) ...
blijkt diegene dan wel 'echt' te zijn .. dan kan ik nog prima overschakelen op 'mooi weer' ... blijkt diegene dat narretje te zijn( eigenlijk alleen te herkennen met een mod die ips kan vergelijken) dan had ik toch al niet (serieus) gereageerd en blijf ik dat dus niet doen.
of ze moeten gaan klieren en zielig lopen jankmuilen zoals sambalbij junkieschnitzel laatst, dan laat ik me van wat mindere kanten zien ( kanten van mezelf waar ik overigens zeer blij mee ben

)
wat ik wil zeggen is dat het heel makkelijk is om anderen voor een drol aan te zien, omdat het voor jouzelf erop lijkt dat ze hetzelfde tiepen .. maar mensen tiepen nu eenmaal vaak dingen die ze eerder lazen, dus daar kun je niet van uit gaan

wees voorzichtig met iemand bestempelen als in dit geval de forum debielo zijnde ... soms zijn het gewoon mensen die niet beter weten maar toch een ander zijn ...
zo lang is het niet geleden dat er mensen hier dachten dat ik die drol was alleen maar door het gebruiken van een andere naam ..
voorzichtigheid is broodnodig, bekrompenheid heeft niemand nodig

gewoon niet doorschieten