Seksuele voorkeur

Wat ben jij?

• Hetero

Stemmen: 225 71,9%
  • Homo

Stemmen: 27 8,6%
  • Bi

Stemmen: 53 16,9%
  • random gelegenheids homo

Stemmen: 8 2,6%

• Totaal aantal stemmers
    313

TrippyShit

Badass junkie
Ik ben er volledig van overtuigt dat ik hetero ben. Verder heb ik met homo's helemaal geen problemen ofzo. Kwam er altijd een bij me tante op dr verjaardag. Hardstikke gezellige man. Heb wel een hekel aan homo's die er heel erg mee gaan zitten pronken en in leer lopen met de kontstukken eruit geknipt. Dat vind ik weer net te ver gaan. Zolang ik er geen last van hem maakt het me allemaal niks uit en respecteer ik het gewoon. Zou wel heel raar opkijken als een van mn vrienden homo blijkt te zijn ofzo. Maar das gewoon wennen denk ik :P

TrippyShit

Badass junkie
Je bent homo als je op eigen geslacht valt.. Al draag je minirokjes, als je op, in jouw geval, vrouwen valt ben je geen homo. Alhoewel ik me bij het dragen van minirokjes toch wel serieus zorgen zou gaan maken..

Pak Suiker

Wijs gebruiker
TrippyShit zei:
Je bent homo als je op eigen geslacht valt.. Al draag je minirokjes, als je op, in jouw geval, vrouwen valt ben je geen homo. Alhoewel ik me bij het dragen van minirokjes toch wel serieus zorgen zou gaan maken..

Maak je je ook zorgen bij het verplicht moeten dragen van minirokjes door een man, opgedragen door een vrouw? :P

TrippyShit

Badass junkie
Pak Suiker zei:
TrippyShit zei:

Maak je je ook zorgen bij het verplicht moeten dragen van minirokjes door een man, opgedragen door een vrouw? :P

Dan zou ik me zorgen maken over die vrouw..

Oom Klaas

Badass junkie
Maak je geen zorgen en geniet van al het moois van de mensheid, of dan nu een man in een mini rokje is of een vrouw in een bouwvakkers outfit...'t is allemaal geil :grin:

Judas

Wijs gebruiker

TrippyShit

Badass junkie
Juist! Dendrofilie! Fok mensen, ik val op bomen en planten.

Oom Klaas zei:
of dan nu een man in een mini rokje is of een vrouw in een bouwvakkers outfit...'t is allemaal geil :grin:

Hier ben ik het niet mee eens :P Een man in een mini rokje moet bij me uit de buurt blijven(niks tegen homo's opzich, heb ik al uitgelegd) en vrouwen in een bouwvakkers outfit is nou ook mn wildste fantasie niet.. Kan het niet gewoon andersom :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
Ik zeg ook niet dat dat mijn fantasien zijn, alleen het gaat erom wat onder die kleding zit!
Het menselijk lichaam is gewoon mooi!
En bomen trouwens ook!

Pak Suiker

Wijs gebruiker
TrippyShit zei:
Juist! Dendrofilie! Fok mensen, ik val op bomen en planten.

Oom Klaas zei:
of dan nu een man in een mini rokje is of een vrouw in een bouwvakkers outfit...'t is allemaal geil :grin:

Hier ben ik het niet mee eens :P Een man in een mini rokje moet bij me uit de buurt blijven(niks tegen homo's opzich, heb ik al uitgelegd) en vrouwen in een bouwvakkers outfit is nou ook mn wildste fantasie niet.. Kan het niet gewoon andersom :grin:

Wie zegt dat mannen die een rokje dragen homo zijn?
Dit alles is puur hypothetisch though, ik zelf loop ook niet graag de hele dag in een rokje of zo hoor. :P
Maar het gaat erom dat ik het persoonlijk belangrijk vind dat iedereen mag zijn wie hij/zij/het wilt zijn.
Zolang diegene maar gelukkig is en niemand kwetst, zullen we maar zeggen.. :)

Drientje

DF-koning
Een vriend van mij loopt graag in een sarong en op Ruigoord loopt Jerry de lak en leer fetist altijd in een leren rokje. Toch echt mannen die overtuigd hetero zijn.

cropp

Badass junkie
mijn vader woont al 7 jaar samen met zijn nieuwe vriend, is kijgezellig

ze vinden het wel jammer als ik weer eens een meisje mee neem, dan zeggen ze dat het intussen wel erg lang duurt voor ik smaak begin te krijgen

Angramar Temenos

Badass junkie
scenemeisjeedana zei:
Ik zelf heb niks tegen mensen die homo ofzo zijn aangezien ik zelf bi ben.. En iedereen moet doen waarvan hij/zij/het gelukkig word.

Je bent niet bi, je bent een stomme scenehoer die meiden tongt om aandacht te krijgen.

Drientje

DF-koning
Angramar Temenos zei:
scenemeisjeedana zei:
Ik zelf heb niks tegen mensen die homo ofzo zijn aangezien ik zelf bi ben.. En iedereen moet doen waarvan hij/zij/het gelukkig word.

Je bent niet bi, je bent een stomme scenehoer die meiden tongt om aandacht te krijgen.
Nou dat deed ik vroeger ook, en nu ben ik toch echt aangetrokken tot sommige vrouwen. Ze is nog jong, geef haar de kans zichzelf te ontwikkelen.
Jij doet nu hetzelfde als iedereen bij jou deed en jou aanviel, dat voelde toch ook niet fijn? Het is toch veel fijner geaccepteerd te worden en dat iedereen je graag ziet zoals je bent. En zullen we het over aandacht trekken maar hebben he? Ik heb wel eens iemand gemeet die zo trots was op zijn paddestoelen dat hij er mee liep te zwaaien en ieder afzonderlijk lid van de meet ze uitgebreid moest bestuderen. Dus ik denk niet dat jij het recht hebt om iemand uit te maken voor aandachttrekker.

Mindgamer

Badass junkie
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dat krijg je als je vrouwen een grote bek krijgt he AT. Ik werk zelf veel met vrouwen, dus ik weet precies hoe ze kunnen reageren en wat ze horen willen enzo :P :grin:

Ellesdee

Badass junkie
Drientje zei:
Angramar Temenos zei:
scenemeisjeedana zei:

Nou dat deed ik vroeger ook, en nu ben ik toch echt aangetrokken tot sommige vrouwen. Ze is nog jong, geef haar de kans zichzelf te ontwikkelen.
Jij doet nu hetzelfde als iedereen bij jou deed en jou aanviel, dat voelde toch ook niet fijn? Het is toch veel fijner geaccepteerd te worden en dat iedereen je graag ziet zoals je bent. En zullen we het over aandacht trekken maar hebben he? Ik heb wel eens iemand gemeet die zo trots was op zijn paddestoelen dat hij er mee liep te zwaaien en ieder afzonderlijk lid van de meet ze uitgebreid moest bestuderen. Dus ik denk niet dat jij het recht hebt om iemand uit te maken voor aandachttrekker.
:tearsofjoy:

Drientje

DF-koning
En dan ben ik nog niets eens aan de speed begonnen die ik gepland had voor vanavond, waarschijnlijk was ie dan iets bombastischer geworden.

Drientje

DF-koning
Angramar Temenos zei:
Drientje zei:
En dan ben ik nog niets eens aan de speed begonnen die ik gepland had voor vanavond, waarschijnlijk was ie dan iets bombastischer geworden.

Jammer, was denk ik wel een leuk antwoord geweest :).
Het is niet een leuk antwoord he? Nee he? Het is een eerlijk antwoord en soms is de waarheid niet zo leuk. Daar leer je van. Je kunt alleen iets leren als je toe durft te geven dat je fout zat. Probeer nou eens iets te leren van de mensen hier. Ik heb in ieder geval het beste met je voor, en ik ben eerlijk tegen je geweest, zowel op de meet, als op DF. Tijd om de eerlijkheid in je leven te laten AT, het kost je zoveel verspilde energie al maar ontkennen.

Leef jongen! Open je hart en wees gelukkig!

Rolandt

Newbie
Laat ik eens terugkomen op het topic: Ik ben man en val denk ik 80% op vrouwen en 20% op mannen. Met stimulerende drugs als XTC en Speed merk ik dat ik dat die verhouding meer 50%/50% wordt. De onbewust aangeleerde remmingen vallen hierdoor van mij af.

Geldt dit ook voor jullie?

Ik ben trouwens nieuw hier.
Hallo allemaal :mrgreen:

3970

Wijs gebruiker
Rolandt zei:
Laat ik eens terugkomen op het topic: Ik ben man en val denk ik 80% op vrouwen en 20% op mannen. Met stimulerende drugs als XTC en Speed merk ik dat ik dat die verhouding meer 50%/50% wordt. De onbewust aangeleerde remmingen vallen hierdoor van mij af.

Geldt dit ook voor jullie?

Ik ben trouwens nieuw hier.
Hallo allemaal :mrgreen:

Hallo en welkom!!

ik denk dat het algemeen bekend is dat veel mannen meer bi zijn, of er eerder voor uitkomen, als ze X op hebben. In swingerskringen noemen ze dat ook wel "wappie-bi" :tearsofjoy:

Hemi

Drientje

DF-koning
Had ooit ook zo'n vriendje, die ging altijd met mijn panty's aan lopen als hij gesnoven had. Nuchter moest hij er niets van hebben. Vaag hoor, ik ben wel extravaganter als ik drugs op heb, maar zo extreem...nee.

Rolandt

Newbie
haha panty's :grin: Moet ik ook maar eens proberen :wink:

Wat ik mij afvraag: Wat is je echte karakter? Voor de hand liggend is; hoe je bent als je geen drugs hebt gebruikt. Of komt je echte karakter pas naar boven als je je niets aantrekt van alle remmingen die je door je omgeving worden opgelegd en dus als je onder invloed bent van iets zoals XTC?

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Rolandt zei:
haha panty's :grin: Moet ik ook maar eens proberen :wink:

Wat ik mij afvraag: Wat is je echte karakter? Voor de hand liggend is; hoe je bent als je geen drugs hebt gebruikt. Of komt je echte karakter pas naar boven als je je niets aantrekt van alle remmingen die je door je omgeving worden opgelegd en dus als je onder invloed bent van iets zoals XTC?

Ik denk dat je 'echte karakter' (al kun je daar überhaupt van spreken) eerder nuchter zichtbaar is.
Vooral bij stoffen als MDMA is je doen en laten namelijk nogal geknutseld, ik denk dat niemand écht zo empathisch is uit zichzelf, het zit vaak niet in je persoon, maar wordt er als het ware uit gepushed door de drugs.
Maar dat is slechts mijn visie. :)

Re:

Serenity zei:
Begin er nu toch steeds meer achter te komen dat ik ookwel érgens énigzins een seksuele aantrekkingskracht voor vrouwen heb. :smoke: Heb dus biseksueel gestemd. :mrgreen: Om het maar netjes te zeggen :beer:
Dit na een aantal ervaringen etc.
Maar mannen blijven ook nog steeds hotitem nr1.

Idem :rolleyes: :grin:

Ape

Badass junkie
Re: Re:

plastician zei:
Serenity zei:
Begin er nu toch steeds meer achter te komen dat ik ookwel érgens énigzins een seksuele aantrekkingskracht voor vrouwen heb. :smoke: Heb dus biseksueel gestemd. :mrgreen: Om het maar netjes te zeggen :beer:
Dit na een aantal ervaringen etc.
Maar mannen blijven ook nog steeds hotitem nr1.

Idem :rolleyes: :grin:
Ik ben hetero, tenminste wat houdt dat in? je hoeft niet perse homo te zijn al je gevoelens hebt voor mannen toch, en je hoeft niet lesbi te zijn als je gevoelens hebt voor de dames.

cropp

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
scenemeisjeedana zei:

niet klagen

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
scenemeisjeedana zei:

Wow Woow wiieeuuww nee nee dit kan niet meer ga je nu ookal bepalen of ik bi ben of niet. En Denk jij dat ik alleen met meisjes gezoend heb?? Ook goed..!!

SsteffanN

Experimenterende gebruiker
val op mannen maar heb met beide sex (80%M/20%V-ongeveer) heb maar homo gestemd :) draag btw geen rokjes. wel leer/rubber ^^ :rockband:

Angramar Temenos

Badass junkie
Drientje zei:
Angramar Temenos zei:
Drientje zei:

Jammer, was denk ik wel een leuk antwoord geweest :).
Het is niet een leuk antwoord he? Nee he? Het is een eerlijk antwoord en soms is de waarheid niet zo leuk. Daar leer je van. Je kunt alleen iets leren als je toe durft te geven dat je fout zat. Probeer nou eens iets te leren van de mensen hier. Ik heb in ieder geval het beste met je voor, en ik ben eerlijk tegen je geweest, zowel op de meet, als op DF. Tijd om de eerlijkheid in je leven te laten AT, het kost je zoveel verspilde energie al maar ontkennen.

Leef jongen! Open je hart en wees gelukkig!

Alsof ik dat niet probeer, maar ik blijf door iedereen voor leugenaar uitgemaakt te worden. Een goede reputatie komt te voet en vertrekt te paard.

Bovenaan