Sealtjes

Tony Montana

Belezen gebruiker
Mensen ik heb even jullie hulp nodig.

Ik ben op zoek naar een site waar je het onderstaande kunt bestellen:

1. Zwarte sealtjes
2. Sealtjes naar eigen ontwerp.

Wie kan me hiermee verder helpen? Heb me al rot gezocht, maar nog niets kunnen vinden.

cropp

Badass junkie
dan zal waarschijnlijk niemand de moeite nemen om een sealtje zwart te printen, opzich is dat best een goed idee, zie je altijd (lees: snachts onder een lantarenpaal) wat er nog in je sealtje zit

Oom Klaas

Badass junkie
cropp zei:
dan zal waarschijnlijk niemand de moeite nemen om een sealtje zwart te printen, opzich is dat best een goed idee, zie je altijd (lees: snachts onder een lantarenpaal) wat er nog in je sealtje zit

Dat zou verdomd handig zijn, alle poeders zijn bijna wel wit dus zwarte sealtjes zou veel logischer zijn.

edit:
Je kan toch gewoon zwart vetvrij papier kopen, dat op maat knippen/snijden en voila?

Needle

Experimenterende gebruiker
Gewoon ponypack snow halen... ideaal
donkere binnenkant, dus alles prima zichtbaar en geen gekut dat het sealtje scheurt, mocht je van de zuinigheid zijn (anders is het toch voor die tijd op :P)

Tony Montana

Belezen gebruiker
Het idee erachter is dat je met zwarte sealtjes beter kunt zien hoeveel er in zit dan met witte.
Het is eigenlijk heel simpel.

Deranged

Badass junkie
Ik geloof niet dat er een echte reden bestaat om dit te willen. Maar ik geloof wel meer 'van die dingen', hebben ze mij gezegd.

Judas

Wijs gebruiker
Tony Montana zei:
Ik ben op zoek naar een site waar je het onderstaande kunt bestellen:

1. Zwarte sealtjes
2. Sealtjes naar eigen ontwerp.
Denk dat het in mijn geval wijzer is om voor 'Sealtjes naar eigen ontwerp' te gaan.

Print er dan van binnen & buiten een portretfoto van mezelf in totaal doorgesnoven, vertyfte staat op.

Daddo

Newbie
schrap daarom ook me sealtje helemaal uit altijd leuke verassing als er opeens meer uitkomt dan gedacht :)

Judas

Wijs gebruiker
Na het snuiven je neus leegsnotteren in zwart wc-papier kan ook:

http://www.bepster.com/_nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1063&Itemid=1030

de GT

Bewuste gebruiker
SperSIZEboon zei:
die ponypack sealtjes zijn wel kut als je er pastapep in doet want dat vreet dat grijze spul aan

woord! ik heb de boel een x een week lang op een spiegel, onder een halogeen bureaulamp laten drogen. Per dag minstens 5 x opnieuw fijngehakt en omgeschept. Daarna in een snowseal gedaan met grijze binnenkant, maar het vrat het alsnog aan.

En grijs poeder ziet er echt wel een stuk minder apetijtelijk uit om naar binnen te werken...

Sinsdien gebruik ik voor pep sealtjes met een witte binnenkant.

de GT

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
SperSIZEboon zei:
die ponypack sealtjes zijn wel kut als je er pastapep in doet want dat vreet dat grijze spul aan
Wat is er mis met de oude vertrouwde boterhamzakjes? :)

voor gebruikershoeveelheden op gebruikersplaatsen is zo'n boterhamzakje wel verdomd lastig punten met je sleuteltje :wink:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
youperdepoep zei:
voor gebruikershoeveelheden op gebruikersplaatsen is zo'n boterhamzakje wel verdomd lastig punten met je sleuteltje :wink:
Dan knip je de bovenste helft eraf en zorg je dat al het spul in een hoekje van het zakje zit. Zo doe ik het en dat werkt perfect :)

de GT

Bewuste gebruiker
hmmm. dat ik daar niet zelf op ben gekomen.... :wave: (off-topic binnen deze offtopic: ik snap nooit waarom die smilie 'wave' heet. Ik vind dat ie meer lijkt op iemand die zichzelf tegen zijn hoofd slaat omdat ie zichzelf dom vindt)

Needle

Boterhamzakje gaat zo snel kapot, en dan daarbij is valt het zo op in je portemonnee als je er ineens zo'n verhoging in hebt... gewoon je zooi goed drogen, dan komt het grijze ook niet los...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Needle zei:
Boterhamzakje gaat zo snel kapot, en dan daarbij is valt het zo op in je portemonnee als je er ineens zo'n verhoging in hebt... gewoon je zooi goed drogen, dan komt het grijze ook niet los...
Tja, zo kun je het ook zien, ik houd er ook een gripzakje omheen. Maar ik bewaar mn dope ook niet in mn portemonnee.

Needle

Ligt er maar net aan waar ik ben... in een omgeving waarbij het risico om gepakt te worden nihil is dan hou ik het heerlijk makkelijk in mijn portemonnee... is het risico verhoogd, of is er het vermoeden van verhoogd risico, dan gaat de pep op andere plekken (wegens het vaker gebruiken van deze plekken zal ik ze niet prijs geven nu :wink: )

Bovenaan