Ik vraag me wel eens af wat er nou schadelijker is...
Je hoort zoveel van xtc dit en xtc dat, maar alcohol is ook erg schadelijk, terijl je daar veel minder over hoort.
Ook wiet (nederwiet) zou zo schadelijk zijn, en ik vraag me dan wel eens af wat er nou schadelijker voor je zou zijn.
De een rookt iedere week 3 jointjes, de ander drinkt ieder weekend 8 glazen alcohol en weer een ander slikt 1x per maand een pilletje.
Ik snap dat het appels met peren vergelijken is, omdat het een schadelijker is voor de lever etc. maar in zijn algemeen vraag ik het me toch wel eens af.
Je hoort zoveel van xtc dit en xtc dat, maar alcohol is ook erg schadelijk, terijl je daar veel minder over hoort.
Ook wiet (nederwiet) zou zo schadelijk zijn, en ik vraag me dan wel eens af wat er nou schadelijker voor je zou zijn.
De een rookt iedere week 3 jointjes, de ander drinkt ieder weekend 8 glazen alcohol en weer een ander slikt 1x per maand een pilletje.
Ik snap dat het appels met peren vergelijken is, omdat het een schadelijker is voor de lever etc. maar in zijn algemeen vraag ik het me toch wel eens af.
. Laat mij dan maar lekker een 'junk' zijn, ik denk dat mijn hersenen er minder aan overhouden dan zoveel alcohol. en dan komt daar ook nog eens bij dat mijn hersenen dan om de anderhalve /2maand een klap krijgen van bijv xtc. Terwijl er toch zat mensen zijn die elk weekend en dan soms ook nog vrijdag+zaterdag lopen te zuipen. Lijkt mij toch echt wel een pak slechter dan een keertje een paar pilletje gooien. maarja t is nou eenmaal 'normaal' om je te bezatten.