Salvia 20 x dosering

stanner

Newbie
hallo

ik heb salvia gekocht (20 X) heb al genoeg ervaring en wil nu goed trippen van deze salvia.. maar aangezien het erg duur is ( ik heb maar 1 gram) wil ik wel meteen de juiste dosering hebben.

ik rook het in een bong met storm aansteker. Maar ik wil ook weer niet in een keer teveel roken waardoor het of meteen op is ofzo of ik heel erg bad ga.

Wat raden jullie mij aan?

Bedankt alvast

gtedbro

Bewuste gebruiker
Zowiezo zou ik eerst beginnen met 0.05/0.10gram. Dan kun je kijken wat het met je doet en dan beslissen om een aantal weken later te verhogen. Een gram salvia 20x is erg potent en ik doe er iig lang mee.

KoxBox

Badass junkie
BT2303 zei:
Zowiezo zou ik eerst beginnen met 0.05/0.10gram. Dan kun je kijken wat het met je doet en dan beslissen om een aantal weken later te verhogen. Een gram salvia 20x is erg potent en ik doe er iig lang mee.
Waarom pas een aantal weken later?

Pandaboy

Experimenterende gebruiker
Voordat je alles oprookt zonder er iets van te voelen raad ik je aan om even "how to smoke salvia" te googelen en een goede guide te lezen. Het is immers niet de sterkte van het extract dat belangrijk is, maar de manier van roken.

Ervaren Salvia rokers kunnen met een 5 x extract even hard gaan als een 20 x, het zit em allemaal in de techniek.

Als antwoord op je vraag: begin met 1/20 of 1/15 van je gram en kijk wat dat voor je doet.
Succes alvast :wink:

Bovenaan